| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LimaK Corolla E9 Warszawa | 2005-02-27 16:53:34 w Pugu 309 2.0 z instalką jednopunktowego wtrysku przerobienie dolotu na stożek przy zderzaku zaskutkowało przyrostem mocy, ale na benzynie. Po przełączniu na gaz krztusił się i dławił obroty. Dolot więc był zakładany kiedy było w planach nie jeżdżenie na gazie i zdjemowany kiedy potrzeba była jechać na LPG. Szczerze, u siebie bym nie ingerował z dolotem. |
karas Polonez Caro Rover Dębe Wielkie / ok Warszawy | 2005-02-28 23:25:38 Ja natomiast nie mam w ogóle problemów... założyłem stożek do Poloneza 1.4 i jest ok, nic się nie dławi, itp/.// |
Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2005-03-02 14:58:03 Zalezy jak skierowany jest strumień powierza z zewnątrz. jeśli pęd powietrza wpada bezpośrednio do filtra i dolotu to faktycznie może zdażyć się że silnik gaśnie przy wysprzęglaniu w czasie jazdy. Wystarczy odwrócić wlot powietrza przeciwnie do kierunku jazdy i problem powinien zniknąć. TYlko trzeba uważąc żeby nie brał ciepłego powietrza spod maski.
też miałem kiedyś w swoim Poldroverze storzek i nie było problemów z jazdą na LPG a mam instalkę I generacji. PO zmianie na zwykły filtr auto zachowuje się równie poprawnie. Nie widze większych problemów ze storzkiem pod warunkiem przemyślanego poprowadzenia dolotu i ponownej prawidłowej regulacji. |
kisztan LPG User Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2005-03-02 14:59:41
Wiesz Jacku, to chyba jest tak samo, jak z gaśnięciem silnika na luzie przy 120km/h. Jeśli wszystko jest dobrze wyregulowane, to powinno być OK! Nawet w instalacjach II generacji. |
luki21 lodz | 2005-03-07 18:15:13 ja mam omege b 2.0 16V gaz IIgeneracji i na stozku chodzi bez zarzutu! pali 10l na 100 i niemam z nia zadnych problemow |