MotoNews.pl
  

X20xev i tc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc
czy ktos ma taka wersje Omegi ? Na Simtecu ?

Chodza mi po glowie rozne pomysly "ulepszenia" autka i po wstepnych ogledzinach schematow mam wrazenie ze roznica moze byc tylko w przelaczniku

Tak powazniej... to pewnie nie jest takie proste ale jesli TC chodzi na Simtecu to chyba tylko sterownik ABSu pozostaje do upgradeu

Moze ktos sie juz interesowal tym tematem?
  
 
jak jest rozwiązane u Ciebie sterowanie odcinaniem mocy TC
bo w astrze c20xe TC założyli pod przepustnicą drugą która się przymyka niezależnie
wtrysk bosza a TC sterowane sterownikiem helli
  
 
Witam,

jorgi: Sądzę, że wątpie. Miałem u siebie w X20XEV z Simtec 56.1 sterownik ABS/ASRz X25XE/X30XE - z miejsca pojawił się błąd braku sygnału o położeniu przepustnicy. Nie mam pod ręką ESI[tronic] i nie pamiętam jak dostarczany jest mu ten sygnał - czy bezpośrednio z potencjometru (czyli wynika, że nie ma instalacji lub potencjometr jest inny) czy też z ECU X25XE/X30XE (wtedy brak wyprowadzenia tego sygnału z Simteca). Druga sprawa jest taka, że Simtec 56.1 nie ma wejścia sygnału przyduszającego moc ze sterownika ABS/ASR.

Kolejna sprawa, o której pewnie nie wiesz to adaptacja sterownika ASR. Sterownik do wszystkich 4 wersji (X25XE/X30XE i skrzynia manual/auto) jest taki sam ale, żeby ASR działał prawidłowo trzeba mu wskazać TECHem albo KTSem w jakich warunkach przyszło mu pracować.

schemat Simteca

Pozdrawiam,
Jacek
  
 
Czyli wyglada na to ze TC moze byc w tym silniku dostepny tylko z Simtec 56.5 (bo jezdzilem Vectra z takim silnikiem i miala TC .
A wymiana kompa to juz troche nieoplacalna/niepewna historia szczegolnie ze ma zupelnie inny rozklad wyprowadzen ;/

Oczywiscie dlubanie Techem itp. bralem pod uwage. Bardziej chodzilo mi o rozpoznanie fizycznych mozliwosci osprzetu.

trudno