| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2006-01-22 15:47:40 Taki glupi pomysl... czy nie masz zatkanego wlotu powietrza? Np. sniegiem? |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2006-01-22 16:23:48 JAk mi w piatek nie chciał na gazie jezdzic (gasł na wolnych) to mu gaz on registrze od 2 gardzieli przykreciłem i jest ok tylko sie zrobił mozolny. Ale jak mrozy osłabna to spowrotem podkrece. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2006-01-22 20:45:46 Jesli na benzynie jest ok, to zaplon masz raczej w dobrej kondycji. Moze membrany nie lubia az takich mrozow. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2006-01-22 20:58:42 No to moze faktycznie cos z zaplonem. |
Piasek2000 Fiat 125 P Warszawa | 2006-01-23 00:40:26 Strzały, to zazwyczaj wina lewego powietrza, sprawdź szczelność gaźnika, zatkaj obydwa wloty przy filtrze i zobacz czy zgaśnie, jeżeli tak to znaczy że ok, a jak nie to znaczy że gdzieś łapie.
Następnie zobacz czy wydach Ci nie puszcza, ja tak miałem że zaczął strzelać jak miałem uszczelke pomiędzy kolektorem a portkami rozwaloną, a potem mi tłumik rozwaliło. a z tym silnikiem to nie wiem co się dzieje.
To tak na mój rozum... Zobacz może to będzie to. |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-01-23 19:21:11
nie za duża przerwa czasem? na benzynie czy na gazie jeździsz? |
Prorok78 Polonez Zawiercie | 2006-01-23 20:13:51 Na gazie ... ale w te mrozy na benzynce... Strzaly sa wylacznie na gazie ale benzin tez nie dziala tak jak powinien dziura w obrotach przy wdepnieciu... a stalo sie to nagle - z dnia na dzien.... |
KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2006-01-23 21:11:41
instrikcja podaje od 0,6 - 0,8mm |
Prorok78 Polonez Zawiercie | 2006-01-23 21:56:22 Ejjjj zaraz..... to jest 'elektronik' - tu w aparacie przeciez nie ma chyba kondensatora!?!?!?
A wogole przeciez przerwa sie sama nie zmieni nagle z dnia na dzien? |
Prorok78 Polonez Zawiercie | 2006-01-24 12:16:05 Po pierwsze to nie marudze tylko szukam pomocy-ale od ludzi kompetentnych ktorych tu bynajmniej nie brakuje a nie od "nowicjuszy' jak sam siebie kaziu okresliles!!! Po drugie podstawowa zasada-naucz sie czytak dokladnie posty-jesli pojawily sie razem slowa: gaznik, modol, zielony kabelek - to jest oczywiste ze to wersja na gazniku i elektronik 1,5 lub 1,6 (w tym przypadku 1,5)...Po kolejne daj spokoj z tym kondensatorem bo to taka sama rada jak przerwa na swiecy 1,2 mm z Twojego poprzedniego posta... W elektronicznym zaplonie nie ma kondensatora przy cewce!!!!Uffff przepraszam wszystkich pozostalych ze sie unioslem ale ... czsem po prostu slow brakuje ![]() |
JedrusJ Polonez Caro Warszawa | 2006-01-24 21:00:30 Witam miałem ten sam problem w tym samym modelu.
Rano odpalam (-19) na benzynce odśnieżam temperatura do góry przejście na gaz a on pochwili zgasł łot co za cholera wieczorem okej a teraz taki numer!!! Odpalanie ponowne na benie i pali, ale się dusi strzela itp. no i myślenie -patrzenie i macanie wszystkich przewodów (elektrycznych i gumowych no i (umnie)
był zimny wąż od kolektora ssącego idącego jak wiadomo do reduktora zanim też.Zaznaczam żę przerzucając na gaz spojrzałem na wskaznik pokazywał coś ponad 50 stopni ,rozwiązaniem było tak zwane odpowietrzenie układu (odpiołem przewód za reduktorem poszdł ciepły płyn i wszystko wróciło do normy. |
Prorok78 Polonez Zawiercie | 2006-01-26 07:21:01 No i po problenie - chodzi teraz jak pszczolka Na problemy zlozyly sie 2 rzeczy - po pierwsze poszedl sie kochac kabel wn na 3 cylindrze - niby siedzial ladnie ale jak chcialem go zdjac ze swiecy to owszem zdjalem ale cale 'wnetrznosci' wtyczki (metalowa skowka) zostaly na swiecy. A kable byly piekne, szare z elku i mialy pol roku.....Po drugie zielony kabelek...Po jego wymianie i kabli wn wszystko wrocilo do normy przy okazji z desperacji zalozyem nowe swieczki tak btw jakie macie swiece ? bo ja zawsze miallem iskry (te zwykle - nie jakies go gazu czy cus) ale teraz nie mieli-wzialem ngk - nie pamietam symbolu ale wg sprzedawcy to odpowiednik tych iskierek jesli chodzi o cieplote-oczywiscie 1-elektrodowe i .... musze przyznac ze lepiej i rowniej chodzi...
Jedrus - jesli uklad sam Ci sei zapowietrza to nie jest to dobry objaw - w poldku nie powinien - malo tego poldek ma uklad ktory sam sie powinien .... odpowietrzac ... Dzieki wszystkim za rady - dobrze wiedziec ze jak cos to mozna na kogos liczyc ![]() ![]() |
JedrusJ Polonez Caro Warszawa | 2006-01-26 23:54:19 Witam, gratulacje dla kolegi proroka 78 niech silnik chodzi jak najdłużej bez problemów. Mój poldek też jest okej tylko w tamtej
sytuacji się zbuntował (temperatura w nocy -25) ja rzadko odpalam na benie a w tym przypadku musiałem.Jak opisałem stało się to co stało , przyczyną tej sytuacji domniemam było to że zawsze jak odpalę na gazie nawet (-15) to poprostu jadę. Myślę że poprostu silnik łapie szybciej temperaturę i w dodatku pompa szybcie rozprowadza płyn. Dzisiaj wszystko było okej a dodam że w tym samym dniu Atuś mojego Szczęścia powiedział czas odpocząć i tu dopiero był problem .
Na szczęście (udało się to zrobić) Poprostu padł rozrusznik a
na dodatek zamarzła instalacja paliwowa , w nagrodę dostałem buziaka i święty spokój (kochanie czy do pracy idę pieszo czy ktoś mnie zawiezie ) |