| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-10 15:35:12 Do jakich maksymalnych obortow powinno dac sie pociagnac silnik.
U mnie oboroty staja na 4800 i koniec. Wiem, ze to nie silnik do krecenia tak wysoko. Pytam, bo mam wrazenie, ze auto jakos za slabo chodzi. I zastanawiam sie, czy nie czas na jakas regulacje pompy? Moze dawka paliwa zle ustawiona? Nie moge osiagnac przyzwoitego przyspieszenia, nie udaje mi sie zejsc ponizej 15.5 sek do 100, co jak na auto z turbina jest chyba tragedia. Kurcze, to auto mnie przerasta
Pzdr |
DG1986 ESCORT COMBI WROCŁAW | 2005-03-10 16:23:45 spoko to są jego maksymalne obroty. to że nie buja się szybciej to może być wina skrzyni. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-03-10 17:58:53 A masz intercooler?? Bo jesli nie ,to nic lepiej Ci nie pojdzie to w koncu 71 czy cosik konikow. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-11 12:32:45 Wlasnie mam IC, wiec 90 KM na pokladzie, a mimo to taka kaszana...Trzeba bedzie szukac pastwiska, na ktorym pasie sie to stado konikow, ktore uciekly
|
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-03-11 13:26:29
Tez kiedys mialem takw Mondeo 1,8 td.Duzo gorzej sie rozpedzal do 100 niz powinien.Wymienilem filtr paliwa i powietrza - za raz inne auto. |
![]() Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2005-03-11 18:27:28 Hellou
Wedlug instrukcji maxymalne obroty to 5200 +- 50. A i tak nie ma sensu wkrecac tego silnika powyzej 4500 bo tam jest max.moc a poza tym wtedy pojawia sie wir w baku i to dosc duzy. Ja wkrecam ten silniczek do max do jakis 3500 - 4000. Przy 90-100 kmh jest ok 2000-21000 i jest najoszczedniej. Powiecie zaraz ze to malo ale wystarcza w zupelnosci. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-11 18:51:50 Wciskanie w fotel? Kurde, zazdroszcze tego pieknego uczucia.
To dodatkowo zacheca mnie do zlikwidowania problemu u siebie, o ile uda mi sie ten problem zlokalizowac w rozsadnym czasie. Filt powietrza mam swiezutki, filtr paliwa ma jakies 12tys., z zewnatrz wyglada na stary. (Wymienie go za 2 tygodnie) Turbina na zewnatrz jest sucha. Zero sladow ulania olejem. Czy ktos z posiadaczy TD moglby zrobic u siebie pomiary przyspieszenia na 4 biegu. Podczas jazdy, przy 2000 obrotow maksymalne wcisniecie gazu i dociagniecie do 3500 lub 4000. Moglbym wtedy porownac z tym, co mam u siebie. Pzdr |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-03-11 19:04:56 Wymien filtr paliwa - kumpel raz na nowym nawet 20 km nie zrobil - nie dalo sie jechac. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-11 20:00:17 Wymienie, oczywiscie filtr paliwa.
Albo moze pomiar na 3 biegu raczej, od 2000 do 3500 (lub 4000) Na 4 powinna to byc juz dosc duza predkosc, nie wszedzie sie da. Pzdr |
semisok ford escort Piastów | 2005-03-11 22:28:27 a co powiedzie na to że wymieniłem w zeszłym tygodniu filtr paliwa, filtr powietrza ma jakieś 8 tyś i zaczął mi jarać z 6,5 na 8,3l przy tych samych warunkach jazdy? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-11 22:58:01 Wlasnie sprawdzilem przyspieszenie na 4 od 2000 do 3500 obrotow. Zrobilem 2 pomiary, wyszlo mi srednio 13,85 sek (oba wyniki byly zblizone do siebie). Nie wiem jakie to predkosci, patrzylem tylko na obrotomierz.
Przyspieszenie na 5 od 80 do 120 sprawdze dopiero za kilka dni, teraz nie mam gdzie tego zrobic niestety. W najblizszej okolicy krete drogi albo lekkie gorki. Ale sprawdze to na pewno. Pozdrawiam |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-03-12 10:55:01
$#owe paliwo?? Zmien stacje |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-03-12 10:56:10
kolego nie doluj sie czy cos i zacznij od tego filtra ,moze wydasz 20 zl i bedzie calkiem inaczej - oby |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-03-14 20:44:15 Dzieki za sprawdzenie,
No, to w przyszlym tygodniu bede mial sporo rzeczy do zrobienia. 1) Odpowietrzanie hamulcow 2) Mocniejsze napiecie paska klinowego (albo wymiana) 3) Sprawdzenie wtryskow, ale raczej wymiana (halasuja niemilosiernie i chyba sie przywieszaja) 4) Kombinacja z czujnikiem swiatel cofania 5) Likwidacja usterki w ktoryms z czujnikow alarmu 6) Sprawdzenie turbawki /czy widac olej od strony filtra ewentualnie od strony IC/ 7) Sprawdzenie luzu zaworow Zmiana uszczelki pod klawiatura
9) Lokalizacja wycieku z ukladu wspomagania kierownicy /jesli jest, ale cos minimalnie ubywa mi plynu/ 10) Lokalizacja przyczyny klopotow z wolnymi obrotami /Linka regulacji biegu jalowego nie dziala, ktos ustawil obroty sruba na stale/ 11).... Przestaje wymieniac, co mam do zrobienia, bo zaczynam sie dolowac................AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Panowie, trzymajcie kciuki za moje zdrowie psychiczne |