Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
bartek-bujak civ kraków | 2005-03-12 20:02:00 witam wszytkich
rozwazam zakup bmw 316 compact (oczywiście cos z niemiec ) chcialem zasiegnąć opini na temat takiego samochodu zastanawiam sie jaki bedzie stan autka z przebiegiem 150 tys km ( to znaczy jaka trwałosc jest amortyzatorów ., sprzegła . wydechu , itp ) moze ktos bedzie zyczliwy podzielic sie opinią ( niekoniecznie wlasciciel compcta ![]() no i jeszce jedna sprawa samo w sobie 316 zbyt dynamiczne nie jest a obawiam sie ze w miescie 10 l na 100 to takie minimum dla mnie dlatego chcialbym zalozyc gaz 2 generacji moze ktos z was ma gaz w tym silniku??? jak z dynamiką da sie jezdzic??? jesli znajdzie sie ktos kto ma wolna chwilke to prosze o odpowiedzic no bo kogo mam sie spytac o opinie jak nie was ![]() pozdrawiam aha i jeszce jedno pytanie co jest w silniku 1.6 z 95 /96 łancuch czy pasek ?? |
![]() Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2005-03-13 00:34:16 W 316 chyba jest pasek. Co do gazu to znajdziesz tutaj tyle, że książke można napisać. Co do spalania to racje, że ok 10l to norma dla 1.6. Co do awaryjności to do wróżki, poprostu wszystko zależy od tego kiedy ktoś coś wymienił! Czasami lepiej kupić autko z większym przebiegiem, bo może być tak że co się miało zepsuć to już sie zepsuło i ktoś to wymienił a Ty teraz masz święty spokój. Jak chcesz z niemiec w idealnym stanie to radze szukać świerzo po TUV'e, chociaż musisz się liczyć że będzie drożej ale większe prawdopodobieństwo na jego dobry stan. Ale tak jak mówiłem powyżej, najlepiej to do wróżki ![]() POWODZENIA W ZAKUPIE! |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-03-13 01:59:38 kazdy compact 316 ma lancuch, mam ten sam silnik ale w sedanie, spalanie jest po miescie 9-11l. przesiadlem sie z samochodu 75 konnego i jestem zadowolony ze 102 ktore mam w 316. zaden polonez 1,5 czy 1,6 nie ma szans tak samo kazda vectra czy kazdy passat itp ktore z 1,6 maja 75km a z 1,8 90 koni... [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-03-13 02:26:36 ] |
![]() Artim3 BMW Member BMW E-34 Chełm | 2005-03-13 08:58:40 Witam co do 3-ki to 316 to jednak mały silnik właśnie mam w garażu coś takiego z tym że teraz jeżdze e-34 ze 170 km i musze powiedzieć że 316 nie są złe jeździłem prawie rok sprawowała sie dobrze kupiłem ją z przebiegiem 220 tyś km zawieszenie jak w czołgu a jeżdziłem naprawde po niezłych wertepach jedyne co pada szybciej niż reszta to stabilizatory ale one nie są drogie wadą silnika jak w każdej bejcy jest wałek rozrządu pada na 1 chyba albo 4 nie pamietam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() NIMNUL AUDI 100 S4 2.2T QUA ... Kraków | 2005-03-16 08:53:14 co do zakupu , ja kupiłem autko z Francji E36 318i m-40 rocznik 91 , zanim kupiłem dokładnie sprawdziłęm go na kanale , spaliny itp. mechanicznie faktycznie potwierdziło sie że po przebiegu 190 tyś można trafić na super egzemplaż . okazało sie że technicznie jest ideał , wszystko porobione powymieniane , jedyny mankament to zniszczone wnętrze ( potargana trochę tapicerka w końcu prawie 14 lat ) i parę zarysowan - szyby wszystkie orginalne poznać po końcówce numeru vin bitej na każdej szybie więc nie zastanawiałem sie długo szczególnie że kupiłem o prawie 5 tyś pln taniej niż ceny na rynku wiec nawet jaka kolwiek większa usterka nie bedzie mnie już teraz tak bolała , co do spalania to racja pali dużo ale jak ktoś już to pisał to jest auto z które ma tyle palić . Przesiadłem sie z Poloneza o wiele młodszego ale na pewno nie żałuję , bo nie ma czego . |
![]() tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-03-16 16:39:51
ja sie przesialem z opla kadetta 75 konnego i sie nie zawiodlem na 102km ktore teraz mam ![]() |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-03-16 18:07:14 żeczywiście co do tych wcześniejszych fiatów to się pomyliłem. przepraszam za zamieszanie. pozdrawiam. |
![]() Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-03-16 19:26:14 Mylić się rzecz ludzka, natomiast dużo trudniej się do tego przyznać - więc RESPECT dla ciebie ![]() |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-03-18 20:30:15 Chciałbym się doczepić do wątku, a w szczególności do wypowiedzi Artima 3 - chłop wie o czym pisze.
Dokładnie to jest największą wadą silników m40 (jak już niewiele jeździ tych cichutkich, w których hydrauliki nie walą na kilometr). Artim 3 mógłbyś mi doradzić czy wymiana wałka rozrządu (mój ma już wżery i dlatego sie odzywa) oraz hydraulicznych popychaczy na nówki spowoduje cichutką pracę silnika 1.8i m40? Pytanie czy to jest warte zachodu (i takiej kasiory - w końcu za wałek trzeba dać z 400 zł a za 8 hydraulików z 350 zł)...?
I znowu się zgodzę w 100%. Autko szybko się wkręca na obroty i nim się obejrzę jest 100, 120...ale przy 140 nie czuję się już niepewnie. Mały silnik słabo radzi sobie ze stałymi obrotami przy 150 km/h... |