| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-03-16 14:57:55 z tego co ja wiem 5w30 to syntetyk na bazie mineralnej /cokolwiek to znaczy/ natomiast pełen syntetyk fordowksi acale nie kosztuje 380zł |
Szkuner Escort combi Grudziadz | 2005-03-17 21:32:32 Troche nie rozumiem tego zamieszania z olejem od FORDA? Przeciez kazdy pelny syntetyk bedzie lepszy od mineralnego- a moze sie myle. Ja wlewam LOTOS-a platinum 5W-40 i za 5litrow place 100PLN. Mysle, ze ten olej nie ustepuje firmowemu mineralnemu-a moze sie myle, ale take mam zdanie. |
noxx escort mk7 bolero2 1 ... Katowice | 2005-03-17 21:43:22 czemu bo starsze typy silników potrzebują takie oleje.... |
micab ford, vw, mercedes, ... k/Szczecina | 2005-03-18 11:07:22 u mnie olej fordowski 5w40 kosztuje 170zl/5L |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2005-03-18 14:45:22 A u mni Fordowski kosztuje 112zł/5l.
A za Mobila FE 5W/30 płace 88zł/4l |
![]() maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2005-03-18 14:58:43 olej ford 5w30 w fordzie zapewnili za syntetyk to wkoncu
o co wtym chodzi??? |
![]() maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2005-03-18 15:33:54 no wlasnie, no coz wlalem do silnika, dowiem sie jak odpale i poleca wiory heh,zawsze lalem syntetyka...najgorsze ze na
butli nie jest napisane czy min czy syntet... |
aeste Sympatyk FEFK AR156 Katowice | 2005-03-18 15:42:18 To czekam na opinie jak się spisze ![]() |
![]() maly_smok escort mkVI / VV T4 ... poznań | 2005-03-18 15:51:09 na tej stronie jest odpoweidz
http://www.flpoland.pl/faq.htm cytat "w samochodach, które osiągnęły przebieg powyżej 100.000 km specjaliści zalecają stosowanie oleju mineralnego (np. VS MAX Fiata Lubrificanti) z jednoczesnym zastosowaniem zalecenia producenta samochodu dotyczącego wymiany oleju tj. ilości kilometrów lub wieku samochodu. Po przejechaniu ponad 100.000 kilometrów zamiana oleju syntetycznego lub półsyntetycznego na mineralny nie powoduje obniżenia wydajności samochodu, ale jest nieopłacalne dla klienta nabywającego produkt syntetyczny (a więc droższy) do stosowania w silnikach, które są już zużyte i zniszczone." |