Jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie?? 1.8 TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zastanawiam sie jak można i gdzie pokręcić żeby zwiększyć dawkę paliwa na pompie w 1.8 TD.
Od jakiegoś czasu mi auto słabnie a teraz osiagnięcie predkości 130km/h trwa wieki. Co jest grane? On prawie się nie rozpędza... Jestem załamany. POMOCY
  
 
No, to witam w klubie. Z uwaga bede sledzil twoje poczynania. Moze uda ci sie rozwiazac problem. Trzymam kciuki, sam zaczne diagnostyke swojego TD pod koniec przyszlego tygodnia.

Pozdrawiam

  
 
A jaki masz przebieg a czy wymieniales moze filtr powietrza i paliwa moze najpierw trzeba by to sprawdzic bo byc moze przez to silnik nie ma mocy
  
 
Przebieg 180tys. Tak filtr powietrza i paliwa wymieniłem jakieś 2 tygodnie temu. Też tak myslałem że to pomoże ale niestety to nie było to.
  
 
Najlepiej bylo by sie spotkac i zobaczyc ten maly problem????
  
 
Może coś wymyślimy ale nie wiem narazie kiedy bo u nie ciężko z czasem. narazie może ktos mi podsunie jakiś pomysł onlie.
  
 
Witam.Jesli masz przeplywomierz to proponujew sprawdzic. Moga byc jeszcze wtryski juz zuzyte. Pompa tez moze byc zle wyregulowana zle.Pozdrawiam.
  
 
Proponuje jeszcze sprawdzic katalizator. Bo jesli jest zapchany to takie wlasnie problemy sa. Wiem bo sam tak mialem.
  
 
Hey
A moze Intercooler zabity olejem jest ?
PS czy czysci sie go jakos ?
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:12:57, Vodun pisze:
Hey A moze Intercooler zabity olejem jest ? PS czy czysci sie go jakos ?



IC trzeba po prostu wymyc i wysuszyc. Przynajmniej tak mozna wyczytac na forum.streetracing.pl
  
 
Nie baw się dawką paliwa, no chyba, że przeszkadza Ci, że masz niepowypalane tłoki...
  
 
Pytam o ten IC. Jak go wymyć i wysuszyć.?? Trzeba go jakoś rozkręcić? wymontować? Proszę o jakieś wskazówki....
  
 
Zajrzyj do ksiazki serwisowej, jest tam opisany demontaz IC

http://www.fordescort.no-ip.com/index2.php?strona=download&zawartosc=download%2Fserwis

Sam jeszcze tego nie robilem, ale powoli szykuje sie psychicznie.

Pozdrawiam
  
 
Dzieki. Już "ciągne"książke. Jak się doczytam i poradze sobie z IC to napisze jak mi poszło.
  
 
A więc wyjołem IC. Bardzo prosta sprawa. 2 opaski od połączeń( rura wejścia i wyjścia) powietrza, oraz jedna śruba.
Tak jak pisaliście w IC było troche oleju. Wymyłem KARCHEREM i wysuszyłem powietrzem i założyłem i ..... Nic. Nic lepiej , nic gorzej.
Jednak to nie był IC. Chyba pada mi turbinka...
Może ktoś ma jeszcze inne pomysły to spróbyje coś wykombinować.
  
 
Hmm, no to niezle...

Ale czy to aby wina turbo? Aby miec takie zmulenie jak piszesz turbina powinna stac w miejscu i sie nie obracac. Nie wiem czy to, ze cieknie z niej troche oleju sprawia, ze mniej pompuje powietrza?

A po sciagnieciu rury doprowadzajacej powietrze z filtra do turbo sprawdzales luz na osi turbiny. Da sie lekko obracac wiatraczkiem w palcach? Oczywiscie przy zgaszonym silniku!!!

A moze to nie turbawka, tylko cos z pompa i wtryskami?

Trzymam kciuki za postepy diagnostyczne, informuj o przebiegu procedury
  
 
Nie sprawdzałem luzu na turbinie ale bede musiał to zrobić. Turbinka się kręci na pewno, bo jak zdjołem rurę doprowadzającą powietrze to odpaliłem na chwile auto. Tubrinka świszcze aż miło. Powietrze mooocno zasysa.
Może to żeczywiście wtryski lub pompa. Ale co mogę w pompie pokombinować - może jest jakaś regulacją??