Restart kompa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czesc

Zalozylem sobie instalke gazowa II generacji Tomasetto/BRC wszystko fajnie tylko denerwuje mnie jeden drobiazg. A mianowicie to ze od 2800 obr czy chce czy nie wlacza sie gaz. Czy da sie tak zrobic ze wlaczam gaz sam recznie a paliwko wlacza sie automatycznie i zeby sie sam nie przelaczal na gaz??

Czy po instalacji gazu zrobic restart komputera?

Dziekuje i pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-04-14 14:48:27, Zwierzu pisze:
Czesc Zalozylem sobie instalke gazowa II generacji Tomasetto/BRC wszystko fajnie tylko denerwuje mnie jeden drobiazg. A mianowicie to ze od 2800 obr czy chce czy nie wlacza sie gaz. Czy da sie tak zrobic ze wlaczam gaz sam recznie a paliwko wlacza sie automatycznie i zeby sie sam nie przelaczal na gaz?? Czy po instalacji gazu zrobic restart komputera? Dziekuje i pozdrawiam


napewno masz w trybie automatu, że przy określonych obrotach/temperaturze przełącza sie na gaz, w innych pozycjach przełacznika jest napewno sama benzyna, ewentualnie sam gaz
  
 
Cytat:
2005-04-14 19:00:18, SebaE pisze:
...."masz w trybie automatu............................
...........w innych pozycjach przełacznika jest napewno sama benzyna, ewentualnie sam gaz



  
 
sam gaz to tzw tryb serwisowy..przynajmniej w nowszysch instalacjach..zeby nie kusic uzytkownika do odpalania na gazie po prostu tak jak mowia koledzy przelacz w tryb "sama benzyna" i sam przelaczaj na gaz.. tryb pb to zdjasie czerwona dioda

haha ale tytul topicu jest mylacy chodzilo ci zapewne o reset kompa))..iii jeszcze cos..nie wiem jak jest u ciebie..ale moment przy ktorym przelacza sie na gaz w trybie auto mozna w niektorych instalacjach regulowac..i np ustawic nie na 2800 a na 5000obr
  
 
Jesli nie masz przelacznika wachadlowego, a tylko taki przycisk-przycisk to zapewne masz na nim diode. Po przekreceniu kluczyka w pozycie zapłon dioda na tym przelaczniku mruga - oznacza to ze komp gazowy czeka na okreslone obroty silnika i przelaczy sie na gaz. Jesli w tym momencie wciszniesz ten przycisk i dioda przestanie mrugac (zgasnie) samochod bedzie jezdzil tylko na Pb.
Jesli chcesz odpalac i jezdzic na gazie wystarczy ze wprowadzisz go w stan awaryjnego uruchamiana na gazie (taki fajny patent dla tych co spalili pompe paliwa na gazie---sam tak mialem ) to wystarczy ze zanim przekrecisz kluczyk w stacyjce w pozycje zaplon wczesniej bedziesz trzymal przycisk-przycisk wcisniety i w momencie kiedy dioda zapali sie "na stale" puscisz przycisk. Tryb awaryjny nie kasuje sie po wylaczeniu silnika!!!
  
 
Cytat:
2005-04-15 07:44:44, Pycel pisze:
...wystarczy ze zanim przekrecisz kluczyk w stacyjce w pozycje zaplon wczesniej bedziesz trzymal przycisk-przycisk wcisniety i w momencie kiedy dioda zapali sie "na stale" puscisz przycisk.



Albo trzymasz przycisk i wlaczasz zaplon (Autotronik)
  
 
O to duzo tlumaczy musze podjechac do serwisu i niech ustawia przelaczanie na gaz na wyzsze obroty niz 2800 ile proponujecie??

A czy mam robic restart kompa po zalozeniu instalki gazowej czy nie?

Dziekuje i pozdrawiam.
  
 
Nie wiem jaki masz silnik. Ale ja u siebie mialem ustawione na 3200.
Takie ustawienie umozliwia normalna jazde na PB i po "ipulsie noznym na gazie" przelaczenie na gassss.
  
 
U mnie w BRC przełącza się na gaz przy 2 500, a w firmie która toto zakładała twierdzą, że wyżej się nie da ustawić. Cos marudzą, że chip juz tak ma i nic się da zrobić, ale trochę nie chce mi się w to wierzyć. No i ździebko się męczę, zanim się silnik nie nagrzeje.
  
 
a ja sie nei mecze i prawie od razu jade na gazie
  
 
Hehehe taki kozak to nie jestem zeby odrazu na gazie jechac

Silnik mam 1.8 i 2800 obr to pomylka bo czasem nawet jak wycofuje z garazu to potrafi mi sie wlaczyc gaz.

A co do restartu to chodzi mo oczywiscie o kompa nie od gazu.

Prawde mowiac to chcetnie bym sie umowil z kims z Warszawy zeby ocenil czy cos jest nie tak z tym gazem bo nigdy nie jechalem innym esperakiem i zastanawiam sie nad kilkoma drobiazgami czy to standard czy tylko ja tak mam. Zreszta nie tylko o gaz chodzi. Np mam wrazenie ze mi troche szarpie samochodem a sprzeglo dopiero wymienione moze sie poprostu zbyt wiele spodziewam a moze jest cos popsute jednak ciezko mi to zweryfikowac bez porownania.

Pozdrawiam


  
 
Może troche off-topicznie ale w kontekście tego wątku i kwesti momentu przełączania z Pb na LPG problemem dla wielu userów instalek LPG zapewne jest gwałtowne szarpnięcie... mam tu coś co powinno złagodzić ten moment w dodatku pozwala auto matycznie odciąć pompe paliwa, gdy przechodzimy na LPG... Koszt około 15 zł i 30 minut roboty pomysł pochodzi od jakiegoś autora z forum Nubiry i zapewne niektórzy z Was go znają i pewnie uzytkują i do nich miałbym pytanie jak się ten patent sprawuje (interesuje mnie moment przejścia pb-lpg)....

OPIS i SCHEMAT

[ wiadomość edytowana przez: dextran dnia 2005-04-26 22:25:26 ]