Co by było z Polonezem?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie... Co by było, gdyby FSO kontynuowało produkcję Poloneza Plus?
  
 
Stałyby na placu i gniły.
  
 
sprzedaz by spadala i pewnie po zmianie na FSO wprowadzili by kilka limitowanych serii jak w Matizie i Lanosie...
  
 
Patrzelibysmy z lezka w oku jak polonezy gnija i nikt nich nie chce kupowac .... Chyba ze zmienili by go doslownie....od deski do deski... ale to nie byl by polonez tylko koreanski bubel !! No chyba ze zaistniala by wspolpraca z zachodem...ostatecznie japoncami Ale mozna gdybac....
  
 
Gniły by?

No tak, FSO już nie miało kasy na nowe silniki itp.

Ogólem Poloneza zgubił ten tylny most... gdyby to auto miało napęd na przednie koła o wiele więcej osób by go kupowało.
  
 
sprzedaz by malala z dnia na dzien jak pod koniec produkcji malucha. Moze gdyby wprowadzili nowy model na zupelnie nowej plycie podlogowej to moze cos by sie ruszylo. Ale to takie gdybanie... Bez sensu


[ wiadomość edytowana przez: focus86 dnia 2005-03-15 20:39:24 ]
  
 
To tak samo, jak byśmy się zastanawiali, co by było, gdyby Warszawy dalej produkowali.
Z samochodami jest jak z ludźmi: jedni odchodzą drudzy przychodzą.
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:36:02, chris1500 pisze:
.... Chyba ze zmienili by go doslownie....od deski do deski...


raczej od zderzaka do zderzaka-ale wtedy to już nie jest to samo
W tej sytuacji nowy model to tylko fantazja-raczej licencja gotowego pod zmienioną nazwą na "polonez"
  
 
Cytat:
Ogólem Poloneza zgubił ten tylny most... gdyby to auto miało napęd na przednie koła o wiele więcej osób by go kupowało



dla mnie to zaleta
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:42:25, MARKHEIM pisze:
To tak samo, jak byśmy się zastanawiali, co by było, gdyby Warszawy dalej produkowali. Z samochodami jest jak z ludźmi: jedni odchodzą drudzy przychodzą.



święte słowa, tylko nie ma produktu FSO, który by ciągnął rodzinę w nowe millenium
  
 
dlatego trzeba pielęgnować to co zostało !!!!!
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:39:09, Focus86 pisze:
sprzedaz by malala z dnia na dzien jak pod koniec produkcji malucha.


Jednak Fiat potrafil zakonczyc produkcje seria limitowana a za sposob rozstania sie FSO z Polonezem mozna sie tylko wstydzic
  
 
co by było?

polonez kosztowałby teraz 30 - 40 tys. złotych za nówke.

ostatnio jak sie dowiadywalem o nowe polonezy trucki to podobo chciano zaczac produkcje ale zeby to zrobic musi byc zbyt a podobno krzyczeli za nowe ok 40 tys
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:57:04, road_runner pisze:
Jednak Fiat potrafil zakonczyc produkcje seria limitowana a za sposob rozstania sie FSO z Polonezem mozna sie tylko wstydzic



Święte słowa. Po prostu przestali produkować. A można było chociaż jakąś małą seryjkę puścić... Szkoda.
  
 
polonez produkowany dzis wygladalby jak dacia logan czy inne szkaradztwo. takie moje zdanie. caly kult samochodu polega na tym, ze to umarla marka.
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:49:47, daniel pisze:
dla mnie to zaleta



myślę że nie dla Ciebie jednego...

  
 
Cytat:
2005-03-15 21:22:51, PACAN pisze:
polonez produkowany dzis wygladalby jak dacia logan czy inne szkaradztwo. takie moje zdanie. caly kult samochodu polega na tym, ze to umarla marka.


Niestety to prawda
  
 
Cytat:
2005-03-15 21:31:47, Makaveli pisze:
myślę że nie dla Ciebie jednego...



Tak a propos napędu. Czy któś może mnie wreszcie oświecić (może być i żarówką ) czemu napęd na przód tak sie rozpowszechnił??? Przeca to ma więcej wad niż zalet.
  
 
Cytat:
2005-03-15 21:43:27, jose pisze:
Tak a propos napędu. Czy któś może mnie wreszcie oświecić (może być i żarówką ) czemu napęd na przód tak sie rozpowszechnił??? Przeca to ma więcej wad niż zalet.



Chyba tańsze w zastosowaniu i mniejsze straty mocy po drodze na koła....
  
 
Cytat:
2005-03-15 20:38:47, Pitercio pisze:
... Ogólem Poloneza zgubił ten tylny most... gdyby to auto miało napęd na przednie koła o wiele więcej osób by go kupowało.



Ogólnie to nie wina tylnego napedu, bo gdyby miał napęd na przód to już nie to samo auto, tylne napędy są o wiele lepsze niż przednie, faktem jest ze tylny most w Poldku to porażka, ale gdyby dawali nowocześniejsze to byłoby o wiele lepiej, przecież BMW i Mietki nadal mają napęd na tył i jakos ludzie je kupują, wiec gadanie że gdyby miał na przód było by lepiej nie jest tu na miejscu.