Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2007-06-29 08:56:01 Do altka dochodzi jedna 3-kostka. Cienki przewód (cza-czerw chyba) idzie do lampki ladowania i wychodzi z wiązki silnikowej do złącza wielokrotnego pod zb. wyrównawczym. Dwa grube brązowe idą od altka do rozrusznika. Nie wiem czy w międzyczasie sięnie łączą i przy rozruchu jest tylko jedno oczko. Regulator jest na altku więc podłaczania nie ma za dużo.
Od razu jednak wprowadź drobną modyfikację. Kostka na altku jest kiepsko zaprojektowana. Ale jest jeszcze jedno wyprowadzenie plusa. Z jednej z izolowanych śrub na tyle altka wyprowadź dodatkowe połącznie do aku. Najlepiej przewodem 4mm2. Na obu kończach oczkowe fi6mm. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2007-06-29 11:37:31 kojarze żę jesta za klemą jakaś kostka, ale nie kojarze kształtu. U mnie jest obwiązana izolacją. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |