Escort 1.3 92r problemy/pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem od pewnego czasu użytkownikeim Escorta z silnikiem 1.3. Nie znam się na tym za bardzo (bo ten silnik to nie to samo co 650 w "maluchu" ha ha) więc prosze o pomoc/porady.
- Po pierwsze dużo pali ok 9- 10 trasa, a miasto ok.12 i więcej (shell 95)
- Po drugie moim zdaniem ma za wysokie obroty przy ciepłym silniku (nie mam obrotomierza więc nie podam dokładnie) ale po zdjęciu nogi z gazu są za wysokie
- Po trzecie ile na takim silniczku można max. jechać - ja miałem 140 na prostej a 150 lekka górka i nic więcej, nie jest to za mało??
- Po czwarte przy ciepłym silniku czasami szarpie po redukcji biegu, nie ma płynnego przyspieszenia
- No i po piąte chodzi jak dizel, czy zawory nie regulują się same??
PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ JEŻELI TE PROBLEMY SĄ DLA WAS BŁAHOSTKĄ, PO PROSTY NIE ZNAM SIĘ.
kTO MA WIĘCEJ INF. NA TEMAT TEGO SILNIKA PROSZE O KONTAKT dgowoc@interia.pl
  
 
1. Sonda lambda raczej - do sprawdzenia.
2. Zawor wolnych obrotow.
3. To tylko 1.3
4. Patrz punkt pierwszy + sprawdzenie instalacji zaplonowej.
5. Stara konstrukcja silnika, brak popychaczy hydraulicznych, jedz na regulacje zaworow.
  
 
- Jaki jest koszt sondy,
- co można zrobić z zaworem wolnych obrotów(wymiana to jaki koszt, czy można naprawić, w jaki sposób)
- i w jaki sposób sprawdzić instalacje zapłonową??
  
 
moj ma podobnie,dodatkowo chleje mi olej, uszczelniacze beda do wymiany.Sprawdz filtry, a szczegolnie powietrza,bo zauwazylem ze ten silnik jest strasznie czuly na to.Skolei obroty u mnie stoja idealnie.

[ wiadomość edytowana przez: Franc dnia 2005-03-23 00:27:37 ]