Problem z niekontrolowanym dopływem powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem wwyswieetlaa mi blad niekontrolowany dopływ powietrza czym to moze byc spowodowane ?
  
 
Jesli toto NIE ma gazu to znaczy ze cos jest walniete na:
dolocie
uszczelce np. pod glowica,pod kolektorem i kazdym innym miejscu gdzie jest dolot.
Moze zle ustawionych zaworach, wypalonych, peknieciu np glowicy.
Ale ja bym uszczelke obstawial, albo jakas srubka Ci sie wykrecila z kolektora - np w 07 tak jest ze jak sie wykreci srube zadaje sie co trzyma blaszke=oslonke rozrusznika, to ma sie dziure ale to w wydechowym kolektorze, mzoe i cos takiego jest w ssacym - nie znam sie na samarze.
ALe zgaduje ze to jej dotyczy.
  
 
to to ma gaz i to ten sam problem co miał jasio w swojej ernest pogadaj z jasiem
  
 
Jesli ma gaz, to najlepszy dowod na to ze w aucie z gazem, nalezy przytkac dolot- aaa feeee
  
 
tera to mam inne zmartwienie pompka paliwoa padła
  
 
Cytat:
2005-02-28 20:06:25, darkangel pisze:
tera to mam inne zmartwienie pompka paliwoa padła


a mowiłem nalej chociaz 5 litrow bezynki
  
 
Z tego co napisałeś wynika, że panowie gazownicy nie zainstalowali emulatora. Powoduje on, że poprzełączeniu na gaz cały układ sterowania benzynką jest rozłączony. Abez tego pompka paliwa zapindala cały czas, a paliwko nie idzie.
  
 
no generalnie to w baku powinno ok 10,15 litrow beny, bo potem pompka wlasnie moze sie zatrzec bo ona ciagle pracuje.
zaleca sie ne benie co kilka miesiecy zrobic kilka kilosow albo przeczysci troche gaznik... napewno po dlugim jezdzeniu na gazie i naglym przelaczeniu na bede bede problemy z obrotami biegu jalowego na bednie przynajmniej a tak mam...

Pozdrowki
  
 
Thin, ale to jest samara na wtrysku, a nie gażnikowiec!
  
 
no tak hehe ale mimo to iz masz na wtrysku w baku powinno byc nie mniej niz rezerwa...

a z tym gaznikiem to dowalilem
  
 
Juz gadalismy sobie bo u mnie tez ten problem jest nadal.Jeszcze tego nie usunalem.Mam nadzieje ze gdzies zlapie kolege Slawka z testerem i by sie posprawdzalo.Co do powietrza to jeszcze przyczyna moze byc w serwie lub przewodzie idacym do niego ale u siebie wyeliminowalem ta mozliwosc i nadal jest zle.Jesli chodzi o emulator to kumpel gazownik powiedzial mi ze w instalacji ktora posiadam (Landi) jest emulator wbudowany w komputerze wiec teoretycznie nie powinno byc problemow a sa
  
 
może być dziura w rurze łączącej przepływomierz z kolektorem ssącym,albo(oby nie)zwalony przepływomierz
  
 
No właśnie chce zdziałać coś z tym kodem, wiec mam pytanie czy ta przepustnica zaraz filtrem powietrza (taka szara puszeczka), w której znajduję się ta klapka, co nie pozwala powrócić powietrzu a zaraz za nią znajduję się taka położona w poziomie płytka. Moje pytanie brzmi, czy ta płytka powinna zmieniać położenie np. po przekręceniu stacyjki?? A jeśli nie to czy ona ma zmieniać swoje położenie, a jeśli tak to, kiedy?? NO jak nie tu to gdzie jeszcze może dostawać się lewe powietrze?? Przewód gumowy jest cały.
  
 
Nie jestem pewnien jak jest u Ciebie ale raczej tak jak u mnie wiec chyba Ci chodzi o przyplywomierz.Za nim w rurze gumowej mam ta klapke. Ale o ile rura cala a przeplywomierz ok to ja bym szukal (tam vede u siebie szukal) z drugiej strony.Tzn za przepustnica.Pozdro
  
 
A jak mam sprawdzić, czy przepływomierz jest OK.??
  
 
A tego nie wiem ale wsumie pokazalo by chyba w kodach jakby byl walniety Jest chyba jakis kod za pokazujacy uszkodzenie przeplywomierza
  
 
Ok, ale rozumiem ze przepustnica zaraz obok przepływomierza po dodaniu gazu np. ma się ruszyć tak, jak silnik krokowy??
  
 
U mnie przepustica jest z drugiej strony obok przeplywomierza i po ruszeniu linka (na takim polksiezycu) rusza sie i reguluje doplyw powietrza.
  
 
z przepływomierzem jest tak:jak nie daje żadnedgo sygnału-zapali się check,a jak jest "jakieś"napięcie komputer traktuje je jako poprawne i próbuje dostosować skład mieszanki-a tu duuu... bo ten sygnał jest zupełnie nieadekwatny do przepływu powietrza i komp głupieje.potrzebny jest albo dobry mechanik z testerem,potrafiący zinterpretować wyniki,albo drugi przepływomierz na próbę.