Która lepsza?????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem nie wiem co wybrać. Mam do wyboru 323i z grudnia 96 roku z przebiegiem 168 tys km i od pierwszego właściciela z lekko zgniecionymi drzwiami lub 325 TDS z grudnia 97 z przebiegiem 160 tys km(?!) i po drugim właścicielu. Myśle potem o zamontowaniu gazu do tej 323i. Jak myslicie która lepsza??? TDS jest droższy o jakies 2500 zł. Wyposażenie maja bardzo podobne. Doradźcie.( Jeżdzę średnio 35 tys km rocznie.)
  
 
Ta 323 jest mocniejsza ale jak wsadzisz gaz to jedno "Gó...o" więcej do psucia no i ok 5000zł w plecy, droższe przeglądy itd itp - wiele tu na temat gazu znajdziesz. Natomista diesle słabszy ale i tak 150KM a za to wysoki moment obrotowy. Hmm ja bym chyba TDS'ke wybrał. Świety spokój - jeden bak, żadnych dodatkowych przeglądow i łatwiej sprzedać!
  
 
Jak dla mnie to 325 TD to lepszy wybór
  
 
a ja bym bral 323 ale bez gazu

napisz jeszcze jakie maja kolory, bo jak jedna z nich jest czerwona to napewno bralbym ta druga

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-03-20 20:24:13 ]
  
 
Buczer ma rację
Cytat:
Jak dla mnie to 325 TD to lepszy wybór


ale moim zdaniem lepiej poszukaj jakiejś zdrowej piątki. Nie pożałujesz!
  
 
Tak jedna jest czerwona ale właśnie ta 325 TDS ale metalik i ciemny czerwony (po niemiecku weinrot metalik) a ta 323 jest granatowy metalik
  
 
Tak jedna jest czerwona ale właśnie ta 325 TDS ale metalik i ciemny czerwony (po niemiecku weinrot metalik) a ta 323 jest granatowy metalik
  
 
a mi sie wydawalo ze silniki 2.3 produkowano tylko do modeli E21 i E30 do 1985 roku heh ale chyba sie pomylilem, w E30 2.3L 150km dobry mlynek jak jest w tym modelu to nie wiem pewnie tez konkret ale jak TDS'a masz mozliwosc wziasc to chyba bym sie zdecydowal na TDS ale Twoj wybor, gdzies tu chyba na forum bylo napisane ze TDS to wymagajace autko bo maja zdolnosci do przegrzewania sie i moga pekac glowice(pewnie przy ostrzejszej jezdzie) ale nie wiem czy dobrze kojarze, jak nie wstawisz gazu to 323 bedzie swietne, z gazem pewnie napotkasz problemy...
  
 
Też bym wzioł TDS'a, nowszy, tańszy(eksploatacja), dośc dynamiczny i szybszy przy sprzedaży .
  
 
Kurde ale ten czerwony, ja osobiście nie lubie tego koloru, nawet bielizna taka mi się nie podoboa i nie ma znaczenia jaka laska ma ją na sobie

No ale kolor to indywidualna kwestia gustu.
  
 
naszczęście z bielizną nie musisz spać a swoją drogą to jak fajna laska to bielizna nie wazna
  
 
Cytat:
a mi sie wydawalo ze silniki 2.3 produkowano tylko do modeli E21 i E30 do 1985 roku heh ale chyba sie pomylilem, w E30 2.3L 150km dobry mlynek jak jest w tym modelu to nie wiem pewnie tez konkret


w E36 323 nie ma silnika 2,3L tylko 2,5L o obniżonej mocy do 170koni (jest to czysto marketingowy zabieg)ale dynamika została na poziomie poprzedniej wersji 192konnej
  
 
ja bym bral laske w czerwonej bieliznie ale BMW nie fakt jest jednak taki ze w czerwonej jest TD wiec chlerny problem. jednak jestem przeciwnikiem gazu wiec bym kupil 2.3 ale gazu nie zakladal. ale to twoje pieniadze i ty bedziesz tym szusowal
  
 
ja bym kupił tds mówiłes ze jest drozszy o 2500, to mało ,zwłaszcza ze dobry gaz to ok 5000 tys i zostaje ci jeszcze na chpi tuning( u goduli robia 2,5 tds na 176 km to sie lepiej zbiera niz 2,5 benzyna nie mówiąc juz o ekonomi)
  
 
Cytat:
2005-03-23 20:35:02, obajda pisze:
ja bym kupił tds mówiłes ze jest drozszy o 2500, to mało ,zwłaszcza ze dobry gaz to ok 5000 tys i zostaje ci jeszcze na chpi tuning( u goduli robia 2,5 tds na 176 km to sie lepiej zbiera niz 2,5 benzyna nie mówiąc juz o ekonomi)



Tak ale chip też kosztuje i nie sprawdza się w automatach, słyszałem już o przypadku że ktoś sobie zwiększył moc w takim silniku i skrzynia tego nie wytrzymała!
  
 
poza tym watpie czy tds nawet z chipem bedzie lepiej jezdzil niz 2,5 170km benzyna
  
 
mi sie wydaje ze jednak tds po chipie bedzie szybsz parametry za tym przemawiają 2,5 benzyna ma 170 km i 245 Nm a tds 176KM i 320 Nm wiec jak myslisz?(i ten ckip jest standartowy mozna duzo wiecej wycisnąc z tego silnika dla zainteresowanych wiecej na ten temat na stronie goduli)
  
 
juz byla o tym mowa w ktoryms temacie ze teoretycznie to kazdy diesel ma wiekszy moment od odpowiednika benzynowego o tej samej pojemnsoci i powinien byc szybszy ale w praktyce to sie nie sprawdza. np e36 2,5 tds ma do setki torche ponad 10s a 2,0 beznyna z mniejszym momentem ma ponizej 10s... golf 3 tdi 90km moment wiekszy niz w 2,0 gti ale tdi nie ma szans.
  
 
Hmm ale wydaje mi się że diesel wygra np przy wyprzedzaniu pod górke i ogólnie na elastyczności podczas jazdy z większymi prędkościami. Sprint do 100 to jednak nie wszystko!
  
 
to wstaw do tej benzyny turbo tak jak ma diesel