| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-01-30 00:25:33 po podlaczeniu interfejsu do kompa wyskakuje blad w "pier. obw. ukl. zapl."...tylko co to jest??!! i co sie sklada na te obwod?...dodam ze na kazdy cylinder w tym silniku jest osobna cewka...tylko mam ciagle problem z nierowna praca i ciagle swiece barwia sie na czarno...nie wiem dlaczego tak jest!!!...podobno mogla tez trzasnac membrana za kolektorem albo moze lapac lewe powietrze...jednak chyba nie byloby wtedy problemu z czarnymi swiecami...juz nie wiem co sie dzieje...poza tym silnik na obrotach biegu jalowego drga...poza tymi usterkami wszystko jest ok...silnik ma ogromnego kopa i pracuje przyzwoicie na wyzszych obrotach...no jednak te niedomagania sa bardzo denerwujace...bylbym wdzieczny za kazda pomoc i sugestie!! z gory dzieki!!! |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-01-31 18:06:11 nie no dzieki...ale tyle to sie domyslilem/wiem mniej wiecej ;]///moze panowie macie jakies inne teorie ;] dzieki pozdro!! |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-01-31 20:40:31
tu nie ma innych teorii. tommy74wro dobrze pisze. musi tu chodzic o uzwojenie pierwotne, którejś z cewek. tylko skąd to komputer wie? świece barwią się na czarno kiedy olej dostaje się do cylindrów lub zbyt dużo paliwa podaja wtryskiwacze. sprawdź ciśnienie na listwie. powinno się zawierać w jakimś konkretnym przedziale. pozdrawiam |
kaszmir Bydgoszcz | 2005-03-20 21:28:14 Czasami jest to wina akumulatora nie może być "padnięty" |
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2005-03-21 21:11:36 Nie ma co kombinować, tylko sprawdzić regulator napięcia, akumulator, a potem brać się za wymianę cewek zgodnie z sugestią krzyśka77 |
KUKI BMW5 warszawa | 2005-03-22 09:54:07 w sprawie tego regulatora to on jest razem ze szczotkami w alternatorze ??!!
|
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2005-03-22 14:34:03 Ogólna instrukcja testowania cewek zapłonowych znajduje się TU
W przypadku niektórych cewek zapłonowych stosowanych w BMW (z logo ZUNDSPULE), może występować specyficzny defekt (warto przeczytać TO), którego nie da się zdiagnozować. Co ciekawsze, defekt ten może doprowadzić do uszkodzenia komputera. Wniosek jest jeden - cewki z logo ZUNDSPULE należy jak najszybciej wymienić na BREMI, Bosch lub BERU. |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-03-23 19:48:21 regulator napiecia w bmw jest w alternatoze. przepraszam za pomylke. |