Test zegarów???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kilka postów dalej marcin z radomia zamiescił sposób na przetestowanie zegarów . dzisiaj to zrobiłem wszystko tak jak napisane w poscie marcina tylko ze predkosciomie idzie do 140 km/h a obrotomierz do ok 3800 obr/min dodam ze zegary mam od 750 (280km/h na blacie i troche wczesniej zaczyna sie czerwone pole obrotomierze 6000obr/min) czy moze to byc tego wina czy problem lezy gdzie indziej
  
 
A jesteś pewien co do przebiegu?? Bo słyszałem że jak zegary idą tylko do połowy to możliwe że było coś robione przy przebiegu, ale nie jestem pewien co do tej teorii, możliwe że to bzdura.
  
 
nie jestem pewien przeciez to BMW
  
 
witam szukałem w postach ale chyba nie za dobrze hehe to gdzie jest jakis link tdo tego testu do zegarów albo niech ktoś napisze jak to zrobić z góry wielkie dzieki pozdro
  
 
U mnie też prędkościomierz i obrotomierz przy teście idą tylko do połowy słyszałem że to normalne przynajmniej w 525 24V może w 7-kach też tak jest, reasumując ja bym się i eprzejmował
  
 
to ja wam powiem jak powinny iść wskazówki. dokładnie do pionu, a nie do jakiejś tam skali. sprawdzane w serwisie bmw na nowych ,dopiero przysłanych z niemiec zegarach do e34. mechanik też to potwierdził jak go zapytałem dlaczego nie tańczą tak jak w reno sfran.
  
 
Cytat:
2005-03-23 14:23:00, krzysiek77 pisze:
to ja wam powiem jak powinny iść wskazówki. dokładnie do pionu, a nie do jakiejś tam skali. sprawdzane w serwisie bmw na nowych ,dopiero przysłanych z niemiec zegarach do e34. mechanik też to potwierdził jak go zapytałem dlaczego nie tańczą tak jak w reno sfran.



w e36 ida do konca
  
 
pisałem o moim, czyli e34. w e36 może być innaczej. sprawdzaliśmy tylko zegary do automata. podobno rużnią sie oprogramowaniem od manuala.
  
 
ja mam zegary od automata 750 a mam je w 730 z manualna moze to jest przyczyna (artim przytrzymujesz przycisk od kompa na tablicy zegarów , przekrecasz przycisk do pozycji 2 i puszczasz jak pojawi sie pierwsza informacja)
  
 
Ja dzisiaj sobie zrobilem teścik i wszystko idzie na max po za obrotami które zatrzymują się na czerwonym polu.
  
 
A tak apropos:
u mnie aby zrobić test zegarów należy wcisnąć prawy przycisk na zegarach a następnie włączyć w pozycje jeden lub dwa, wtry pojawiają się kilka opcji, wybieramy lewym przyciskiem (tym do kasowania dziennego licznika) i 1wsza opcja to: data produkcji, nr nadwozia i kilka innych danych np DI03 BI05 CI08 lub ZYL8 M4 S0500 - może ktoś wie o co w tym chodzi - takich danych jest kilka!?!?!; 2 opcja to właśnie test zegarów no a potem pojawia się jeszcze chyba kilka opcji i zawsze wychodzi coś takiego LOCK ON a potem 00, 01, 02 i można tak doklikać chyba do 49 - o co w tym chodzi??? takich opcji z LOCK jest chyba z 10.

Odkryłem jeszcze, że jeżeli przytrzymam dłuższy czas przycisk BC w przełączniku migaczy i długich to pojawia się opcja PROG wtedy wybieramy pokolej w komputerze przy radiu np Verb1 Verb2 REICHW itd itp i jak wybierzemy takie jak chcemy, wciskamy SET wtedy właśnie te wybrane w danej kolejności będą pokazywać się na zegarach

[ wiadomość edytowana przez: Aldik dnia 2005-03-24 00:57:41 ]
  
 
w e34 dzwignia kierunków jest do zdalnego sterowania komp pokladowym. sprawdzam zużycie itd.. to samo można zrobić guziczkami na kompie.