| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-03-29 20:39:27 |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2005-03-29 22:04:38 Silniczki zewnetrznie z tego co wiem mozna odroznic tylko i wylacznie po numerach seryjnych a z tymi zdjeciami nie wiem o co chodzi... Oba to 1500 fiatowskie ![]() |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-03-29 22:28:10 A dasz w końcu foty całego swojego kanta??!!
Poza tym AA i AB i CB to były silniki polonezowskie, a na fotkach są fiatowskie...jeden miał oznaczenie 115C, a drugi nie pamiętam
Pozdro |
![]() Kwadrat125 F&F Sympatyk Fiat 125p Mielec/Kraków | 2005-03-29 22:30:03 kurcze kolejny topic i kolejna nominacja do bezsensu roku...czlowieku skup sie na tym co piszesz...wszyscy widzimy ze ci sie fiatowanie podoba ...ale jak pytasz to postaraj sie skonstruowac pytanie tak zeby takie prostaki jak my byly w stanie to rozszyfrowac
pozdrawiam |
![]() Kwadrat125 F&F Sympatyk Fiat 125p Mielec/Kraków | 2005-03-29 22:40:11
..... a drugi 1300 mial oznaczenie 116C |
specWROC F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p-sprzedanyg ... Wrocław | 2005-03-29 22:48:14 |
karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-03-29 23:02:20 a ja widze ze wy tylko glupio umiecie odpowiadac zamiast odpowiedziec rzeczowo !!!! Silnik ze zdjecia moim zdaniem mowi duzo . wystarczy spojrzec na kolektor ssacy ktory przynajmniej na zdjeciu wyglada na kolektor od silnika AA z tego co wiem a mysle ze sie nie myle to silnik AB posiadal kolektor bardziej kwadratowy rozniacy sie bardzo . kolejna roznica to to ze nie widzialem jeszcze silnika AA z paskiem rozrzadu i z tego co wiem to AA mial najzwylejszy lanczuszek rozrzadu moim zdaniem jeszcze jedna duza roznica jest chlodnica albo przynajmniej wiatrak ktory w AA byl na pompie wody roznic mozna wymieniac tutaj do rana ciekawi mnie tylko czy kiedys na forum skonczy sie glupie odpowiadanie . glupio pierdolicie zamiast odpowiedziec po ludzku i zachowywujecie sie jakbyscie rozumy pozjadali ( oczywiscie nioektorzy ) dla was jest to glupie pytanmie a sami nie umiecie na nie odpowiedziec czego nie rozumiecie z pytania ? bo moze to ja was nie rozumiem |
nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2005-03-29 23:47:03
jezu chryste karlo ale namieszales łancuch maja tylko silniki 115c i 116c czyli fiatowskie silnik aa od ab odrozniamy po walku rozrzadu, polerowane kanaly?, kolektor kwadratowy maja ab po 86, zreszta aa tez powinny miec taki, silniki na foto to silniki fiatowskie, prawdopodobnie 115c, |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-03-30 08:39:57 Właśnie...Wszystkie AA. AB, CB z tego co wiem miały pasewk rozrządu i rozpoznać je najlepiej po numerach, bo zaczynają się właśnie od jednego z tych skrótów.
I Maniac dawaj wreszcie te fotki, bo łepek ukręcę!!! Pozdro |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-03-30 09:07:07 Czy te silniki na fotkach czymś się różnią? Chodzi mi o różnicę w pokrywie zaworów ale nad kolektorem jest ten sam numer 1342. |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-03-30 09:11:49 A tak poza tym nie jedźcie tak po Maniacu.
Koleś ma klasyka, zapewne dostał go po dziadku lub wujku i nie ma pojęcia po pierwsze jak to sie je, po drugie co w ogóle ma. Myślę, że raczej zamiast z niego ryć, to raczej należałoby mu wszystko wytłumaczyć. A tak to sie chłopak wnerwi, oleje nas i niebawem na HP powstanie temat "Kant klasyk z lexusami i lotką". Trzeba spokojnie... Jak widzicie niektórzy szukają klasyka i nie mogą znaleźć, a inni znowu przypadkiem dostają coś takiego i nie wiedzą co zrobić. Teraz do Ciebie Maniac: Jeśli masz jakieś plany tuningowe, to pozbądź się klasyka, dostaniesz za niego naprawdę dobrą kasę i kupisz sobie za to MRa Millenium Ediszyn i starczy jeszcze na tuning, bądź tjinink. Jeśli natomiast zaczynasz doceniać to, że masz klasyka, to zostań z nami, zadawaj pytania już na razie w jednym wątku, a my poprowadzimy Cie za rączkę przez świat kantów (ale to poetycko wyszło )
Pozdrawiam (i daj do kurki nędzy te zdjęciaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!) |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-03-30 09:20:42 Z lexusami to może nie ale z lotką to już absolutnie! [ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-30 09:21:53 ] |
waco DF Mikstat | 2005-03-30 09:51:10 o dostałem fotki choć fcale onie nie porsiłem ale dzienki fiatomaniaku fajnie zglebiony szkoda ze to tylko WT
no a tak swoją drogą to najłatwiej zmierzyć cisnienie sprężania silnika i juz wszystko wiesz bo kolektor dolotowy moze być zamieniony od innego modelu itp |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-03-30 10:01:05
Po babci ![]() [ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-30 10:03:36 ] |
kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2005-03-30 10:02:00
1-3-4-2 to kolejnosc zaplonow. Silnik fiatowski ma na bloku pod kolektorem ssacym odlane "115C" lub "116C" (odpowiednio 1500 lub 1300). Pokrywy zworow mozna bardzo latwo zmienic wiec tym sie nie sugeruj. Glowice z reszta o ile pamietam byly takie same w jednych i drugich, roznica polegala na innej srednicy cylindra. P.S. kup sobie w koiski GT Classik to moze poczujesz klimat i spodoba Ci sie youngtimer takim, jakim jest, bez lotek, tuningow itd. |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-03-30 10:02:13
Heh To 1342 to kolejność zapłonu i w każdym fiatowskim silniku ohv (1.3, 1.5, 1.6) zobaczysz na głowicy te cyferki |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-03-30 10:03:29 Kurde-zabrakło 13 sekund Kosa Wins |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2005-03-30 10:09:11 Kolejność zapłonu... Ale ja głupi jestem
Pokrywy zaworów na pewno nie były zmieniane, a GT Classic mam oprócz 1 numeru |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-03-30 11:27:04 Ładniutki ![]() ![]()
Jeszcze lustereczko chrom, szerokie fele z epoki i tylny zderzaczek wyprostować i będzie Extra
Pozdrawiam |