Jaki to silnik?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak z wyglądu można odróżnić silnik AA od AB?
Drugie pytanie:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us VS Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-29 21:34:14 ]
  
 
Silniczki zewnetrznie z tego co wiem mozna odroznic tylko i wylacznie po numerach seryjnych a z tymi zdjeciami nie wiem o co chodzi... Oba to 1500 fiatowskie
  
 
A dasz w końcu foty całego swojego kanta??!!
Poza tym AA i AB i CB to były silniki polonezowskie, a na fotkach są fiatowskie...jeden miał oznaczenie 115C, a drugi nie pamiętam
Pozdro
  
 
kurcze kolejny topic i kolejna nominacja do bezsensu roku...czlowieku skup sie na tym co piszesz...wszyscy widzimy ze ci sie fiatowanie podoba ...ale jak pytasz to postaraj sie skonstruowac pytanie tak zeby takie prostaki jak my byly w stanie to rozszyfrowac
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-03-29 22:28:10, Wujek-Kajtek pisze:
A dasz w końcu foty całego swojego kanta??!! Poza tym AA i AB i CB to były silniki polonezowskie, a na fotkach są fiatowskie...jeden miał oznaczenie 115C, a drugi nie pamiętam Pozdro



..... a drugi 1300 mial oznaczenie 116C
  
 
Cytat:
2005-03-29 20:39:27, fiat_maniac pisze:
Jak z wyglądu można odróżnić silnik AA od AB? Drugie pytanie: Free Image Hosting at www.ImageShack.us VS Free Image Hosting at www.ImageShack.us [ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-29 21:34:14 ]


wszystkie twoje pytania możnabyło ująć w jednym poście
  
 
a ja widze ze wy tylko glupio umiecie odpowiadac zamiast odpowiedziec rzeczowo !!!! Silnik ze zdjecia moim zdaniem mowi duzo . wystarczy spojrzec na kolektor ssacy ktory przynajmniej na zdjeciu wyglada na kolektor od silnika AA z tego co wiem a mysle ze sie nie myle to silnik AB posiadal kolektor bardziej kwadratowy rozniacy sie bardzo . kolejna roznica to to ze nie widzialem jeszcze silnika AA z paskiem rozrzadu i z tego co wiem to AA mial najzwylejszy lanczuszek rozrzadu moim zdaniem jeszcze jedna duza roznica jest chlodnica albo przynajmniej wiatrak ktory w AA byl na pompie wody roznic mozna wymieniac tutaj do rana ciekawi mnie tylko czy kiedys na forum skonczy sie glupie odpowiadanie . glupio pierdolicie zamiast odpowiedziec po ludzku i zachowywujecie sie jakbyscie rozumy pozjadali ( oczywiscie nioektorzy ) dla was jest to glupie pytanmie a sami nie umiecie na nie odpowiedziec czego nie rozumiecie z pytania ? bo moze to ja was nie rozumiem
  
 
Cytat:
2005-03-29 22:28:10, Wujek-Kajtek pisze:
A dasz w końcu foty całego swojego kanta??!!


no dopuki nie dasz zdjec to Ci nie pomozemu wgm. na bloku silnika jest odlana litera odpowiadajaca rdzajowi silnika ale nie pakietam czy napewno od strony kolektora wydechowego czy ssacego
  
 
Cytat:
2005-03-29 23:02:20, karlo pisze:
a ja widze ze wy tylko glupio umiecie odpowiadac zamiast odpowiedziec rzeczowo !!!! Silnik ze zdjecia moim zdaniem mowi duzo . wystarczy spojrzec na kolektor ssacy ktory przynajmniej na zdjeciu wyglada na kolektor od silnika AA z tego co wiem a mysle ze sie nie myle to silnik AB posiadal kolektor bardziej kwadratowy rozniacy sie bardzo . kolejna roznica to to ze nie widzialem jeszcze silnika AA z paskiem rozrzadu i z tego co wiem to AA mial najzwylejszy lanczuszek rozrzadu moim zdaniem jeszcze jedna duza roznica jest chlodnica albo przynajmniej wiatrak ktory w AA byl na pompie wody roznic mozna wymieniac tutaj do rana ciekawi mnie tylko czy kiedys na forum skonczy sie glupie odpowiadanie . glupio pierdolicie zamiast odpowiedziec po ludzku i zachowywujecie sie jakbyscie rozumy pozjadali ( oczywiscie nioektorzy ) dla was jest to glupie pytanmie a sami nie umiecie na nie odpowiedziec czego nie rozumiecie z pytania ? bo moze to ja was nie rozumiem


jezu chryste karlo ale namieszales
łancuch maja tylko silniki 115c i 116c czyli fiatowskie
silnik aa od ab odrozniamy po walku rozrzadu, polerowane kanaly?, kolektor kwadratowy maja ab po 86, zreszta aa tez powinny miec taki, silniki na foto to silniki fiatowskie, prawdopodobnie 115c,
  
 
Właśnie...Wszystkie AA. AB, CB z tego co wiem miały pasewk rozrządu i rozpoznać je najlepiej po numerach, bo zaczynają się właśnie od jednego z tych skrótów.
I Maniac dawaj wreszcie te fotki, bo łepek ukręcę!!!
Pozdro
  
 
Czy te silniki na fotkach czymś się różnią? Chodzi mi o różnicę w pokrywie zaworów ale nad kolektorem jest ten sam numer 1342.
  
 
A tak poza tym nie jedźcie tak po Maniacu.
Koleś ma klasyka, zapewne dostał go po dziadku lub wujku i nie ma pojęcia po pierwsze jak to sie je, po drugie co w ogóle ma.
Myślę, że raczej zamiast z niego ryć, to raczej należałoby mu wszystko wytłumaczyć. A tak to sie chłopak wnerwi, oleje nas i niebawem na HP powstanie temat "Kant klasyk z lexusami i lotką".
Trzeba spokojnie...
Jak widzicie niektórzy szukają klasyka i nie mogą znaleźć, a inni znowu przypadkiem dostają coś takiego i nie wiedzą co zrobić.

Teraz do Ciebie Maniac:

Jeśli masz jakieś plany tuningowe, to pozbądź się klasyka, dostaniesz za niego naprawdę dobrą kasę i kupisz sobie za to MRa Millenium Ediszyn i starczy jeszcze na tuning, bądź tjinink.
Jeśli natomiast zaczynasz doceniać to, że masz klasyka, to zostań z nami, zadawaj pytania już na razie w jednym wątku, a my poprowadzimy Cie za rączkę przez świat kantów (ale to poetycko wyszło )

Pozdrawiam (i daj do kurki nędzy te zdjęciaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!)
  
 
Z lexusami to może nie ale z lotką to już absolutnie!

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-30 09:21:53 ]
  
 
o dostałem fotki choć fcale onie nie porsiłem ale dzienki fiatomaniaku fajnie zglebiony szkoda ze to tylko WT

no a tak swoją drogą to najłatwiej zmierzyć cisnienie sprężania silnika i juz wszystko wiesz bo kolektor dolotowy moze być zamieniony od innego modelu itp
  
 
Cytat:
2005-03-30 09:11:49, Wujek-Kajtek pisze:
A tak poza tym nie jedźcie tak po Maniacu. Koleś ma klasyka, zapewne dostał go po dziadku lub wujku i nie ma pojęcia po pierwsze jak to sie je, po drugie co w ogóle ma. Myślę, że raczej zamiast z niego ryć, to raczej należałoby mu wszystko wytłumaczyć. A tak to sie chłopak wnerwi, oleje nas i niebawem na HP powstanie temat "Kant klasyk z lexusami i lotką". Trzeba spokojnie... Jak widzicie niektórzy szukają klasyka i nie mogą znaleźć, a inni znowu przypadkiem dostają coś takiego i nie wiedzą co zrobić. Teraz do Ciebie Maniac: Jeśli masz jakieś plany tuningowe, to pozbądź się klasyka, dostaniesz za niego naprawdę dobrą kasę i kupisz sobie za to MRa Millenium Ediszyn i starczy jeszcze na tuning, bądź tjinink. Jeśli natomiast zaczynasz doceniać to, że masz klasyka, to zostań z nami, zadawaj pytania już na razie w jednym wątku, a my poprowadzimy Cie za rączkę przez świat kantów (ale to poetycko wyszło ) Pozdrawiam (i daj do kurki nędzy te zdjęciaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!)



Po babci

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2005-03-30 10:03:36 ]
  
 
Cytat:
2005-03-30 09:07:07, fiat_maniac pisze:
Czy te silniki na fotkach czymś się różnią? Chodzi mi o różnicę w pokrywie zaworów ale nad kolektorem jest ten sam numer 1342.



1-3-4-2 to kolejnosc zaplonow. Silnik fiatowski ma na bloku pod kolektorem ssacym odlane "115C" lub "116C" (odpowiednio 1500 lub 1300). Pokrywy zworow mozna bardzo latwo zmienic wiec tym sie nie sugeruj. Glowice z reszta o ile pamietam byly takie same w jednych i drugich, roznica polegala na innej srednicy cylindra.

P.S.

kup sobie w koiski GT Classik to moze poczujesz klimat i spodoba Ci sie youngtimer takim, jakim jest, bez lotek, tuningow itd.
  
 
Cytat:
Chodzi mi o różnicę w pokrywie zaworów ale nad kolektorem jest ten sam numer 1342.



Heh To 1342 to kolejność zapłonu i w każdym fiatowskim silniku ohv (1.3, 1.5, 1.6) zobaczysz na głowicy te cyferki
  
 
Kurde-zabrakło 13 sekund Kosa Wins
  
 
Kolejność zapłonu... Ale ja głupi jestem
Pokrywy zaworów na pewno nie były zmieniane, a GT Classic mam oprócz 1 numeru
  
 
Ładniutki
Jeszcze lustereczko chrom, szerokie fele z epoki i tylny zderzaczek wyprostować i będzie Extra
Pozdrawiam