Jak pogrążyć rajdową II Ligę (ppzm)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wymagania w sezonie 2005 w Pucharze PZM:

- podwyższone wpisowe do 1000zł;
- obowiązkowy system gaśniczy (wydatek min. 1200zł)
- homologowane, niepalne otuliny na klatkę;
- do końca roku zezwala się na stosowanie kombinezonów wg standardu FIA 1986 (czyli trzeba sie szykować żeby kupić nowe);
- obowiązkowy zewnętrzny wyłącznik prądu we wszystkich autach (to jeszcze można przeżyć) ;
- podobno homologowana bielizna ale nie potwierdzone;

Gratuluję panom z pzm inwencji twórczej, z roku na rok popisują się swoją głupotą. Brawo.
  
 
ciekawostką jest to ze w RSMP w klasie HR wpisowe wynois 800zł

zgadazam sie z Gadziem ze ten sport idzie w coraz gorszym kierunku, ale proponuje zebys nie podpowiadał Panom z PZM o tych kjs

[ wiadomość edytowana przez: Wrobel dnia 2005-01-11 21:59:33 ]
  
 
jak tak dalej pujdzie to II ligę będziemy mogli oglądać na zdjęciach i filmach z lat ubiegłych, brakuje jeszcze żeby w kjsach wymyślili obowiązkowo klatki, kubły, pasy,systemy gaśnicze itp.
Tern sport umiera w tym kraju nie pozostaje nam nic innego jak przyglądać się temu, to wszystko jest popier.....
Wspólczuje tylko tym, którzy właśnie skończyli budować rajdówki do PPZMotu przy zastosowaniu wyposażenia z utraconą homologacją.
  
 
ja od jakiegos czasu zauważyłem że w polsce panuje taka tendencja aby nie ułatwiac nam życia tylko wszystko jest robione przeciwko nam , zastanawia mnie dlaczego chca zniszczyć tak piękny sport , szkoda gadac
  
 
Popatrzcie też na to z innej strony.
Najcześciej w tej naszej drugiej lidze jeżdża młodzi zapaleńcy którzy wyrwali sie z KJS czyli paru kółek wokół słupków i maja wreszcie mozliwość pościgania sie. I niestety w wielu przypadkach brak doświadczenia duża brawura i młodzieńcze szaleństwo przekładaja sie na wypadki. Nie powiecie mi że to wszystko co jest obowiązujące nie słuzy poprawie bezpieczeństwa załogi(oprócz wpisowego ).
Inna sprawą jest, że w wielu przypadkach może byc to wydatek nie do przejścia czy też stanowiący duży dylemat.
Niestety PZM działa tylko w jedna strone wymagajać od zawodników nie dajac nic w zamian. Przecież tak naprawde to trzeba byłoby siąść z jakaś telewizja np. TVP3 i stworzyć magazyn z Pucharu PZM przecież rajdy odbywaja sie w przeciwieństwie do Mistrzostw Polski w całym kraju (Kraków, Mazury, Lublin, Gorlice, Bałtyk) przeciez to może być magazyn wspierany przez gminy w celu promocji.
Tak my to wiemy tylko paru osobom brakuje takiej wyobrazni albo checi do stworzenia czegoś naprawde świetnego.
Mam nadzieje że nie zanudziłem swoimi przemysleniami??

Pozdrawiam i oby ktoś to wszystko ruszył
Tomek
  
 
Tomek: wpisowe bardzo poprawia bezpieczenstwo, dwa razy mniej zalog = dwa razy mniej wypadkow...

Homologowana bielizna jest raczej pewna

Nie opublikowano jeszcze regulaminow GSMP i WSMP (w koncu jeszcze trzy miesiace do pierwszej eliminacji pozostaly, szmat czasu...) ale z regulaminu RC wynika ze odnowienie/wydanie licencji WT bedzie kosztowac 700zl !!!!

Ja chce pojezdzic w tym roku zastavka w gorach ale juz sama licencja to 700 + 800 zl kurs, do tego homologowany stroj, otuliny na klatke i inne wydatki wiec moj zapal opada z dnia na dzien.
  
 
Cytat:
2005-01-12 13:34:07, yapko pisze:
Nie opublikowano jeszcze regulaminow GSMP i WSMP (w koncu jeszcze trzy miesiace do pierwszej eliminacji pozostaly, szmat czasu...) ale z regulaminu RC wynika ze odnowienie/wydanie licencji WT bedzie kosztowac 700zl !!!! Ja chce pojezdzic w tym roku zastavka w gorach ale juz sama licencja to 700 + 800 zl kurs, do tego homologowany stroj, otuliny na klatke i inne wydatki wiec moj zapal opada z dnia na dzien.


no to yapko mamy ten sam problem też się szykuje na góry, od początku wiedziałem że bedzie ciężko, ale jak podniosą wpisowe w górach i wymyślą jeszcze bardziej durny przepis to bedzie cięzko, oby góry zostawili w spokoju. Mam nadzieje że tak zostanie.
Pozdrawiam!!
  
 
Panowie!! To jest naprawde nienormalne. Ja sam dla siebie nie widze juz zadnych szans na zaistnienie w jakiejkolwiek dyscyplinie motorowej. Nic tylko zajac sie gra w szachy.... chociaz to tez jest bardzo niebezpieczne - jak sie królówką przypali w czolo to mozna sie zabic.... eh
  
 
TOmek ja w pewnym sensie się z Tobą zgodze żę to wszystko poprawia bezpieczeństwo ale "graty" z ytraconą homologacją też nie są przecież złe a to poważnie obniża koszty, co do tej bielizny to dla mnie w ppzm to poroniony pomysł a panowie z PZM to niestety ludzie niereformowalni
  
 
powiem jedno idzie jeszcze przejść te homologowane otuliny, systemy gaśnicze itp. ale homologowane i niepalne majtki to już chyba przesada(cena 250zł) ciekawe czy będą sprawdzać je tylko na BK czy przed oesami też już to słyszę "proszę pokazać majtki " Kobitey w rajdach to teraz beda miałby nieciekawie bo jak się sędziowie uprą to co próbę będą się czepiać ich zeby pokazały bieliznę i chyba będą mieli do tego prawo.
Kurwa skandal!!!
skoro mowa już o tym to może ma ktoś do sprzedania mogą być zasrane, zalane itp. w worku nylonowym najchętniej ponieważ potrzebuję na BK na lubelski
  
 
No to możesz już Gadzio nie szukać gaci na Lubelski, bo go właśnie odwołali. K*.*a ręce opadają...
  
 
Zmiana kalendarza RSMP 2005 i RSP PZM 2005

Prezydium ZG PZM podjęło decyzję o:
-wykreśleniu, na wniosek organizatora Automobilklubu Ziemi Kłodzkiej, Rajdu Dolnośląskiego I rundy RSMP w terminie 10-12 marca 2005r ;
-wykreśleniu, na wniosek organizatora Automobilklubu Lubelskiego, II rundy RSP PZM w terminie 4-5 marca 2005r.

Na tle powyższego, Prezydium ZG PZM zdecydowało zobowiązanie Komisji Rajdowej GKSS do pilnego przygotowania propozycji zweryfikowania Regulaminu RSP PZM na 2005 rok ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa zawodników i wymogów wyposażenia samochodów oraz zobowiązało GKSS do jak najpilniejszego rozpatrzenia propozycji Komisji Rajdowej w celu zatwierdzenia zweryfikowanego Regulaminu RSP PZM, tak aby mógł być on podstawą do rozgrywania zawodów RSP PZM w sezonie 2005.


  
 
Firma Inter Cars zaoferowała dla zawodników, którzy zgłoszą się na 5. Rajd Mazowiecki, promocyjne ceny systemów gaśniczych firmy Sabelt oraz bielizny.

Każda zgłoszona załoga chcąca zakupić te artykuły w promocyjnych cenach proszona jest o kontakt z przedstawicielem firmy Inter Cars pod numerem telefonu: 601 44 40 34.

Cena zestawu gaśniczego to: 950 zł + VAT
Bielizna (ceny brutto):
Koszulka: 220 zł
Kalesony: 179 zł
Kominiarka: 95 zł
Skarpety: 59 zł

Więcej informacji: http://www.intercars.com.pl/

  
 
niech się pier...... , każdy teraz robi " promocję" (wow) można znaleźć taniej...
  
 
"W sezonie 2005 w RSP PZM zgodnie z interpretacją Komisji Rajdowej nie obowiązuje homologowana bielizna. "

nie wiem jak reszta, ale ja jak narazie jestem w plecy tylko o cenę podkoszulka homologowanego