RS 2000 1997 jakie prędkosci na biegach?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy to mozliwe aby rs 2000 mk7 miał na 2 biegu 106km/h(przy odcieciu) czy to bład licznika(nie dawno wymienina linka na nową oryginał ford) wczenienij nie mozna było sprawdzic gdyz nie bylo linki

mk6 ma 98km/h i przy pomiarze do setki nalezy wrzucic trzeci bieg co daje troche opoznienia

czy to te same skrzynie?

dodam ze mk7 1.6 16v zetec jest tez 98 km/h przy odcieciu na drugim biegu


  
 
Ja w swoim XR3i 1.8 16V na II biegu mam 105km/h przy 5500obr/min..>> Mk VI, w Xr3i były montowane skrzynie z wydłużonymi biegami:]
  
 
te 105 w rs wychodzi w okolicy 6400obr/min
  
 
jakos w cholere mało....moim 105 koni na 1,6 silniczku to poszedłem 115 km/h i oczywiście do 6-7 tyś obrotków no i na 2 biegu ale to była próba jak sie spisuje:p wiec niebić pewno to kwestia przełożenia
  
 
Cytat:
2005-12-03 17:07:01, PINKY pisze:
Ja w swoim XR3i 1.8 16V na II biegu mam 105km/h przy 5500obr/min..>> Mk VI, w Xr3i były montowane skrzynie z wydłużonymi biegami:]



eh pinky pinky
a w RSach to jaka masz skrzynie
  
 
Sportowe??:];]:]:]
  
 
Mój na 5 biegu odcina zapłon przy 225km/h....... na innych nie wiem bo nie ma na to czasu
  
 
Cytat:
2005-12-03 19:32:31, pucek2509 pisze:
jakos w cholere mało....moim 105 koni na 1,6 silniczku to poszedłem 115 km/h i oczywiście do 6-7 tyś obrotków no i na 2 biegu ale to była próba jak sie spisuje:p wiec niebić pewno to kwestia przełożenia



to juz chyba nie masz odciecia wogole
  
 
1.6 16 V 100km/h zamykam na 2 biegu na gazie.znaczy raz na próbe.

[ wiadomość edytowana przez: leszek30 dnia 2005-12-03 22:23:10 ]
  
 
co to za pomysł z kreceniem silnika do odciecia po pierwsze samochod nie ma wtedy pełnej mocy po drugie jest to kat silnika a po trzecie gdzie tu logika przeciez wtedy pochłania wiecej paliwa(a zapewne w niektórych autach i olej z silnika). no i co z tego że jak niektórzy tu piszą że na 2 pójdzie 115km/h na silniku 1.6 jak cie może objechac równie dobrze 1.6 golf dwójka. także nie rozumiem bardzo sensu takiego piłowania silnika. ta cała gadka o odcieciu i ile pojdzie to tak jak kto stanie bliżej krawedzi nad przepaścia 2000m przy wietrze w plecy.
  
 
Cytat:
2005-12-03 20:56:12, Janek-RS pisze:
Mój na 5 biegu odcina zapłon przy 225km/h....... na innych nie wiem bo nie ma na to czasu


Janek co tak słabo przy 225 juz ci odcina???ja ostatnio leciałem 230 Twoim byłym a obecnie moim eReSem i nie było odciecia
  
 
Kijarasz - w seryjnym silniku nie ma sensu. Co innego w takim, ktory przy tych obrotach dopiero moc rozwija
  
 
Cytat:
2005-12-03 22:34:17, toradek pisze:
Kijarasz - w seryjnym silniku nie ma sensu. Co innego w takim, ktory przy tych obrotach dopiero moc rozwija


ot tu może i masz racje. seria to seria i nie ma co jej katować bo nie jest na to przygotowana
  
 
kirjasz i poco te krzyki pyta sie człowiek ile powinien mniej więcej iść na dwójce na tych obrotach a ty zaraz jakieś ale wielkie:p każdy jeździ jak chce a ja tak pociągłem bo testowałem auto czy niema jakiś ubocznych odchyłów bo kumplowi np. przy większych obrotach gaśnie:/ niejest to wina odcięcia a mi odcięcie chyba niedziała jak to PINKY napisał bo tylko zaczeło przerywać i wrzuciłem 3 wiec niewiem aha mi dopiero na wysokich dobrze ciągnie wiec spokojnie ludziska a golfa 2 na 1,6 silniku sie nieboje i napewno niejednego golfa 3 na 1,6 też objade zreszta WSZYTSKO IDZIE JAK SIE CHCE niema rzeczy niemożliwych

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-12-03 23:00:32, pucek2509 pisze:
kirjasz i poco te krzyki pyta sie człowiek ile powinien mniej więcej iść na dwójce na tych obrotach a ty zaraz jakieś ale wielkie:p każdy jeździ jak chce a ja tak pociągłem bo testowałem auto czy niema jakiś ubocznych odchyłów bo kumplowi np. przy większych obrotach gaśnie:/ niejest to wina odcięcia a mi odcięcie chyba niedziała jak to PINKY napisał bo tylko zaczeło przerywać i wrzuciłem 3 wiec niewiem aha mi dopiero na wysokich dobrze ciągnie wiec spokojnie ludziska a golfa 2 na 1,6 silniku sie nieboje i napewno niejednego golfa 3 na 1,6 też objade zreszta WSZYTSKO IDZIE JAK SIE CHCE niema rzeczy niemożliwych pozdrawiam


nie krzycze nie robie rabanu nie wiem jakiego tylko pytanie po co takie testy w czym jest sens takich testów gdzie logika i co to daje. moja wypowiedz była w charakterze pytania bardziej.
  
 
Panowie,1,6 efi cvh ma dluzsza skrzynie niz RS. Rs na II osiaga jakies 95 km/h,a 1,6 ponad 100.
Janku,mi przy 220 odcielo zaplon(w rs oczywiscie).
  
 
Sprawa jest dośc dziwna....bo w sumie mam dwa kompy do swojego ...i przy jednym mam odcięcie przy 6500obr/min a przy drugim 6800obr/min......oczywiście mam teraz w aucie ten drugi ....
Natomiast nie wiem jak u innych ale mój F1 całkiem sympatycznie kręci się do samego końca.....tak więc zazwyczaj zmieniam bieg jak mi się zaczyna ksztusić





[ wiadomość edytowana przez: Janek-RS dnia 2005-12-04 00:28:44 ]
  
 
Cytat:
2005-12-03 22:22:41, leszek30 pisze:
1.6 16 V 100km/h zamykam na 2 biegu na gazie.znaczy raz na próbe. [ wiadomość edytowana przez: leszek30 dnia 2005-12-03 22:23:10 ]



fajne masz zdjecia w profilu
  
 
chodzi tu o pomiar do 100kmh
gdyz jesli 100km.h jest osiagane na 2 biegu
to czas jest lepszy

gdyz zmiana biegu przy 95km.h powoduje opoznienie o czas zmiany biegu.

ale głownie chodzi o to czy dobrze pokazuje na tej dwójce

czy tez powinien odcinać przy 98 jak jest we wszystkich wersjach rs przed mk7