Tryb serwisowy w escorcie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie czy ktoś potrafi rozszyfrować tryb serwisowy w escorcie z elektronicznym zegarem jak tak to prosze o jakieś porady dzięki

jeszcze jedno pytanko nie wiecie gdzie kupić najtaniej tarczę sprzęgła w krakowie nie musi być oryginał
  
 
Jeżdzi ma minimalnych osiągach jak wół z trzema karetami
  
 
Jeżdzi ma minimalnych osiągach jak wół z trzema karetami
  
 
Sorry źle zadałem pytanie chodzi mi o wyświetlane wartości na wyświetlaczu elektronicznym w modelach z roku 99 po wejściu w tryb serwisowy licznik wyswietla różne wartości których nie potrafie rozszyfrować
  
 
To sorrki ma analog i sam muszę to odróżniać. Nic nie wiadomo o takich wsjkazaniach
  
 
tez mam taki licznik, ale znam tylko niektore wartosci. Niestety teraz nie pamietam. Jutro napisze to co wiem.
  
 
tarcza+docisk+lozysko - 600zł
tarcza- 310zł

dlaczego chcesz wymieniac sama tarcze?
tarcza z dociskiem wytrzymuje okolo 90tys km
jezeli zmienisz sama tarcze moze sie okazac ze zaniedlugo poleci i docisk chyba ze ci poszedl olej na nowa tarcze
  
 
A jak w ogóle wejść w tryb diagnostyczny, i z niego wyjść?
No i czy każdy wyświetlaczowy tester to ma. A widziałem dwa rodzaje - pełny ze spalaniem i uproszczony z km.