ABS+Radio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie:
1) co sie moze dziać jezeli ABS mi nie działa , a kontrolka sie nie pali(czyli pokazuje ze wszystko OK, a przy odpalaniu samochodu gasnie tak jak ppowinno być).
2)odłaczylem akumulator no i jak mozna sie było spodziewac radio chciało kodu. wklepywałem 10 razy ten co mam na naklejce (oryginalnej) od radia (uprzednio zawsze za pierwszym razem działał ten kod) no i mi zablokowało sie radyjko 4000. co teraz czy jest jakies rozwiązanie ???


  
 
Radyjko . . . . wlacz zaplon odczekaj 30 min i ponownie wpisz Kod a co do ABS'u nie wiem
  
 
Czy aby na pewno zakodowałeś radio? Moje radio po zablokowaniu wymagało, żebym włączył kluczyk na pozycję "on" i odczekał 30 minut. Po tym czasie znów mrugało i czekało na kod. W wersji 2000 klawisze 1, 2, 3 dawały kod a 4 akceptował. Ale wiem, że są kody 4 cyfrowe. Jeżeli sią zablokuje radio na stałe - koszt odkodowania w serwisie to około 40-60 zł. Przynajmniej w Gdańsku.
Na ABS się nie znam. Mój działał świetnie, ale w warsztacie uszkodzono mi końcówkę czujnika przy wyjmowaniu i tyle mam z mojego ABS. Może masz zapyziały czujnik na końcu i nie przewodzi informacji. Nie wiem, czy kontrolka to uwzględnia.
  
 
ale 10 razy po odczekaniu kazdorazowo 30 mniut wklepywałem ten kod i nic.
  
 
Niestety kod musiał być błędny. Przykra sprawa. Skoro radio jest zakodowane na maxa pozostał tylko serwis jakiś. Kiedyś na forum pisali o rozkodowywaniu, ale ktoś stwierdził, że to nie jest legalne, więc się wycofali. Ja miałem kod zapisany na stronie w książce serwisowej. Niemiec nieźle ukrył tę informację drobnym drukiem długopisowym. A jak któregoś dnia wymontowałem radio to się pokulałem ze śmiechu. Kod był naklejony na obudowę... bez łaski. Sprawdź, może ktoś się pomylił przy przepisaniu. Swoją drogą - nie czekałbym 10 razy po 30 minut żeby wklepywać niepoprawny kod. Gratulacje.