Sprzęgło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakie polecacie do mojego autka, czyli tarcze sprzegłową i docisk pewnie, juz mi bierze przy samej górze ale jeszcze nie ślizga (nie ma tam jakiejś regulacji?) a przejechane mam 170 000km wiec pewnie juz jego kres
pozdrawiam
  
 
dokładnie przy tym przebiegu siadło u mnie, odrazu przygotuj sie na wymiane komplet: docisk i tarcza, ja zapłaciłem po znajomości 700pln sachsa za komplet, a krzycza tawet 1000 ,więc poszukaj lepszej ceny
  
 
dokładnie przy tym przebiegu siadło u mnie(zaczeło się ślizgać), odrazu przygotuj sie na wymiane komplet: docisk i tarcza, ja zapłaciłem po znajomości 700pln sachsa za komplet, a krzycza tawet 1000 ,więc poszukaj lepszej ceny
  
 
dokładnie przy tym przebiegu siadło u mnie(zaczeło się ślizgać), odrazu przygotuj sie na wymiane komplet: docisk i tarcza, ja zapłaciłem po znajomości 700pln sachsa za komplet, a krzycza tawet 1000 ,więc poszukaj lepszej ceny
  
 
to w czestochowie sa troche lepsze ceny np Valeo okolo 400 zl za komplet
  
 
wkońcu to święte miejsce
  
 
ja też myśle o sachsie, twoim zdaniem, jak sie sprawuje?
  
 
wszystko chodzi jak trzeba, jeszcze
  
 
jeszcze ile masz na nim przejechane?
  
 
ja ostatnio też kupiłem "sachsa" (tarcza, docisk i wysprzęglik) za 250 - rabat dla mnie (stały klient) z tym że niestety wysprzęglik nie pasował i będę próbował do oddać
  
 
żartuje z tym jeszcze, na jesień wymieniłem i przejechałem dopiero 15 tys km i sprawuje sie dobrze
  
 
a jakie ktokolwiek ma zdanie na temat VALEO??
  
 
ta to jush chyba masz czas na wymianke, ja dałem 750 PLN, wraz z robocizną za wymianę kompletną, po przebiegu licznikowym 95tys. czyli prawdziwy chyba 195tys. nic przed wymianą sie nie ślizgało, jedynym objawem był pedał sprzęgła który stał wyżej niż pozostałe, co do regulaacji to raczej nic sie nie da bo w essim jest tzw. samoregulacja, i skoro jush nie domaga to czas na wymianke