Regulacja obrotów raz jeszcze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Ja w sprawie tak jak w tytule. Przejżałem całe forum na ten temat i znalazłem troche informacji, ale jakoś nie moge tego uporządkować.
Czy mógłby mi ktoś pomóc.
Mam instalke II gen, 2 śruby na reduktorze (na imbus i do kręcenia ręką) oraz śrube na przewodzie.
Auto ustawione jest narazie tak że pracuje stabilnie (choć ma obroty wolna za wysokie tj. 1100 powinno być 900)
chce to ustawić bez pomocy gazownika.

Wiec wiem że:
ta na imbus powinna być wkręcona a regulują tą drugą.
Ale czy najpierw należy ustawić ta na przewodzie od miksera ? jesli tak to w jaki sposób?

Wolne na reduktorze ustawiam, jeśli dobrze zrozumiałem opis usera Croma1 to:
ta na imbus wkręcona, usawiam obroty tą drugą, odkręcam tą na imbus aż obroty spadną o 100 - 150, i na końcu znowu ta do kręcenia ręką odkręcam na tyle by obroty znów podskoczyły do prawidłowych.

Mam nadzieje że dobrze zrozumiałem.
Choć nie wiem do czego służy ta do kręcenia na imbus?? i co nią można ustawić (zmienić)

dzięki za pomoc
  
 
Cytat:
2005-03-31 10:05:17, art-e pisze:
Choć nie wiem do czego służy ta do kręcenia na imbus?? i co nią można ustawić (zmienić) dzięki za pomoc



imbusową reguluję sie skład mieszkanki (uboga/bogata)

bat.
  
 
Gdzieś przeczytałem, że wolne obroty ustawiane za pomocą śruby na parowniku powinny być ustawione na najwyższe (wtedy mamy lambde ~ 1). Jeśli są za wysokie to należy je wyregulować mechanizmami, których byśmy użyli przy regulacji na benzynie. Pamiętam, że masz Honde z gaźnikiem wiec musisz wyregulować obroty tą śrubą z plastikowym końcem z tyłu gaźnika. Jest duża, wiec raczej ją zauważysz.
  
 
Yacq wydaje mi sie że to nie tak:

najpierw żeby regulować instalacje LPG musisz mieć dobrze ustawione na benzynie (wtedy to regulujesz gaźnik).

http://www.fsoautoklub.pl/?action=technika&id=9 tu jest dobry opis, tyle że dla najprostrzej wersji, gdzie na reduktorze masz jedno tylko pokrętło.

Ja mam dwie dlatego próbuje to wszystko jakoś połączyc w jedną logiczną całość.

Szkoda że nie ma jakiegoś szczególowego opisu w stylu: czym i jak kręcić i co to zmienia, tak aby zrozumieć całą zasade działania a nie tylko pokręcić bez wiekszego zrozumienia.
  
 
Pisze na podstawie własnego doświadczenia. U mnie jak bym nie regulował śrubą na parowniku nigdy nie uzyskam obrotów większych niż na benzynie. Też mam parownik wyposażony w dwie śruby (Tomasetto). Ale jedna z nich jest całkowicie zakręcona. Od gazowników dowiedziałem się, że służy do regulacji jałowego wypływu gazu (gdy nie ma podciśnienia w dolocie) i w sprawnych instalacjach powinna być zakręcona.
  
 
Hej yacq

zapodaje ci linka
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=83505&c=0&f=38

tam masz wypowiedz speca - tutaj na forum: croma1, z jego opisu wynika że tą śrube na imbus należy w końcowej facie regulacji reduktora wykręcić lekko (obroty mają spaść o 100).

Wiec ciekawi mnie jak to w końcu ma być
Dlatego pytam sie o to na forum.

P.S.
Yacq próbowałem wyregulować ten gaźnik na wolnych obrotach, znalazłem jakąś śrube z plastikowym końcem z tyłu (ma coś na kształt ... no nie wiem wielowypustu powiedzmy) ale za cholere nie moge jej przekręcić ani w lewo ani w prawo
Wiec albo krece nie tym co tzreba albo coś jeszcze trza zrobić.
Napisz mi na priva albo maila: art-e@wp.pl co z tym trza zrobić. Dzięki wielkie