MotoNews.pl
2 Ceny pojazdów RWPG , czytaj komunistycznych ;) (141968/27) - NT
  

Ceny pojazdów RWPG , czytaj komunistycznych ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ciekawostą jest , który miał na wyposazeniu pasy bezpieczeństwa. Ceny w Kćs.
Dla porównania dzisiaj Skoda Fabia kosztuje koło 30 000 Kć


[ wiadomość edytowana przez: goldrs dnia 2006-04-08 22:36:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: PAGAN dnia 2006-04-09 14:26:08 ]
[ powód edycji: poprzedni tytul byl zbyt polityczny ]

[ wiadomość edytowana przez: goldrs dnia 2006-04-09 15:31:25 ]
  
 
Bardzo fajne zestawienie

Ja bym kupił Wartburga, bo dosyć tani, a do tego niezły dzik
  
 
Fajny temat "SAMOCHODY KOMUNISTYCZNE"
Cholerny komuch z tego mojego Fiata.Partyjne bydle
A z listy poprosze:
-Volha GAZ24 , bo zajebista
-Skoda 110R , bo j.w.
-Tatra 603 , bo kosztuje tyle co dwie wolgi
A Fiata mam Swoja droga cena Fiaciora calkiem konkretna
Na dzis to jakies 7kzl
PS.Mak - masz nosa do aut. Chociaz mogles wybrac jeszcze Trabanta...


[ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2006-04-09 07:27:47 ]
  
 
Jeśli brać przełożenie 1:1 to ceny, a w zasadzie proporcje między nimi są podobne do dziś dnia ( z małymi wyjątkami )
Najdrożdzy kosztuje około 200tys, tańszy około 100tys, a najtańszy ponad 35tys. to coś jak dziś tylko modele się zmianiają
  
 
Skoro to rok 1974 to dlaczego niema PF125p kombi?
  
 
"Przy okazji warto może przypomnieć kilka cen samochodów z tamtych lat, a konkretnie z roku 1974, jakie obowiązywały w Niemczech:
FIAT 126 - 4990 DM
Renault 4R - 5545 DM
FIAT 127 - 6290 DM
Honda Civic - 7500 DM
Toyota Carina - 9055 DM
Peugeot 504 - 10 195 DM
Volvo 144E - 16 165 DM
Ferrari Dino - 38 785 DM
Cadillac Eldorado - 42 789 DM"

Autka "niekomunistyczne", źródło tygodnik "Motor"
  
 
Nie było takiego czegoś takiego jak "samochody komunistyczne"
proponuje zmienić ten idiotyczny tytuł na: Ceny pojazdów RWPG

Mój fiat w roku 1974 kosztował: 1 740,- $ USA


  
 
Dodam jeszczeze 1 DM = 0.5$, w przybliozeniu bo zmieniało sie to płynnie.
  
 
Cytat:
2006-04-09 07:01:24, kaovietz pisze:
PS.Mak - masz nosa do aut. Chociaz mogles wybrac jeszcze Trabanta... [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2006-04-09 07:27:47 ]



Za tą cenę? Warkson byłby rozsądnym wyborem

  
 
Cytat:
2006-04-09 11:00:26, GDA pisze:
Nie było takiego czegoś takiego jak "samochody komunistyczne" proponuje zmienić ten idiotyczny tytuł na: Ceny pojazdów RWPG


A RWPG to związek gospodarczy panstw komunistycznych, i tak kółko sie zamyka. Celowo uzyłem takiego okreslenia , bo na zachodzie bardzo czesto tak potocznie mówiono.
Mysle ze sporo osób pamieta jeszcze okreslenie auto zachodnie, które u nas okreslało samochody z krajów kapitalistycznych.


[ wiadomość edytowana przez: goldrs dnia 2006-04-09 11:31:57 ]
  
 
Natomiast Fiat 125p 1300 (z dźwignią zmiany biegów pod kierownicą) na początku października 1971r kosztował 160 tysięcy złotych. Cena tego modelu spadła we wrześniu tego roku w związku z wprowadzeniem modelu z dźwignią zmiany biegów usytuowaną w podłodze