Problem z elektryką w 2106

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heja!
Ruszyłem z remontem czerwonej strzały. Zeby wogóle mieć wakacje zrezygnowałem na razie z lakierowania budy i zrobiłem ją od dołu: amory i sworznie z przodu, tarcze i łożyska z tyłu.
Samochód jeździ o wiele lepiej, zyskał przyspieszenia na starcie, pewnie też mniej będzie palił.
Ale tu się załamałem...
Coś się stało z prądem, bo... po przejechaniu 25, 30 kilometrów przepala się bezpiecznik od kierunkowskazów i podświetlania schowka. Jednocześnie obrotomierz przestaje pokazywać, albo staje na 3 tys. obr i kiedy wyłączę silnik po przekręceniu stacyjki nie pali się kontrolka ładowanie (ręcznego chyba też).
Pojechałem do gościa, który ją składał i powiedział, że wogóle nie ruszał nic przy instalacji, dał mi garść bezpieczników i powiedział, żebym postarał się zlokalizować moment, w którym bezpiecznik pada. No więc zawsze jest dokładnie tak, że po przejechaniu w/w dystansu bezpiecznik się przepala i każdy następny wytrzymuje max 5 minut.
Zużyłem wczoraj 32 bezpieczniki na 55 kilometrów! Zostały mi 2...
CO TO KURDE JEST???
Pón
  
 
Mialem dawno temu podobna sytuacje w ... maluchu, a przyczyna byl uszkodzony przewod elektryczny, ktory stykal sie z karoseria (masa). Do dzisiaj nie wiem, w ktorym miejscu nastapilo uszkodzenie izolacji, bo po prostu poruszylem wszystkie podejrzane wiazki elektryczne i przewody, zeby sie inaczej ulozyly. Pomoglo.
  
 
MOŻE WKRĘCIŁEŚ SIE W PRZEWÓD ALBO GO GDZIEŚ "ZMIAŻDZYŁEŚ", TAK ŻE ROBI ZWARCIE. KIEDYŚ MIAŁEM PODOBNIE Z LAMPAMI Z TYŁU. PO WYMAINIE KILKUNASTU BEZBIECZNIKÓW NERWY PUSCIŁY, POSTAWIŁEM SAMARKE I ZNALAZŁEM. GOŚCIU, KTÓRY MONTOWAŁ MI GAZ WKRĘCIŁ SIĘ WKRĘTEM W WIĄZKĘ PRZEWODÓW(PRAWIE JEJ NIE NARUSZAJĄC)MOCUJĄC POD AUTEM PRZEWODY OD INSTALACJI GAZOWEJ.
  
 
Heja!
Właśnie przed dosłownie godziną znalazłem bezpański kabel, który jest zakończony złączką, ale nie wiem, do czego powinien prowadzić. Pewnie jak samochód podskoczył na wyboju kabel zetknął się z masą i to jest ta zwara.
Jeszcze muszę zlokalizować gdzie go wetknąć, wszystko niby działa...
Dzięx!
R
  
 
No to PUN - zaizoluj go i jesłi działa wszystko a bezpieczniki nie bedą sie przepalać - zostaw go w takim stanie . Może trakcie remontu jakiś luźny kabelek do jakiegoś "dodatkowego wyposażenia) po prostu skądś wypasł i teraz wali Ci zwarcie . No chyba, że ma byc gdzieś podłączony.
  
 
Ten kabelek powinien być podłączony pod gaźnikiem- jest tam (od strony akumulatora) jakis kondensator, czy coś... podłączyłem go tam i ... nic się nie zmieniło...
co to może być???
 
 
to ja pisałem...
  
 
PUN- jesłi dobrze zrozumiałem z Twojego opisu - ten kabelek to podłączenie do wyłacznika elektromagnetycznego dyszy biegu jałowego (czy jakoś tak ) W kazdym razie - wazna rzecz i powinno byc podpięte,jesli chcesz miec wolne obroty . Mi czesto to dawało w dupę w samarze.Ale w teraz w mechanicznym gaxniku w 2103 tez muszę to często sprawdzać i czyścić , bo zauważyłem ,ze coś tam juz było uszczelniane , a kiedyś odkręcone ( Perzan to namierzył).
  
 
Hej!
Nie zauważyłem żeby obroty coś nie tego...
dzięki, ja sobie wszystko zapisuję i kiedyś będę sam sobie radził...
Pozdr
  
 
ile cie wynioslo kupienie tych czesci sworznie z przodu, tarcze i łożyska z tyłu??