MotoNews.pl
  

PRĘDKOŚCIOMIERZ--umarł !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem że temat był wielokrotnie wałkowany!
moje pytanie od czego zacząć badanie żeby wiedzieć co trafił sz#$% i czemu on niedziała?
rano gdy chciałam jechac do pracy prędkościomierz nie był uprzejmy zadziałać i niedziała , a wieczorem działał to auto rozpada się stojąć !
Kurcze odczego tu by zacząć ???
1.8td-90kucy
1996rok
  
 
najpierw sprawdź czy nie pękła ci linka do tego radziłbym wyjąć zegary wyczepić lineczkę przy skrzyni i przy zegarach i zerknąć czy jest cała, po tem pokręciś sróbowketem w tulejce prędkościomierza żeby sprawdzić czy wskaźnik daje znaki życia,ewentualnie jeśli nie daje zerknąć czy ciś się w nim nie wyłamało i może go nie blokuje przypadkiem.......chociaż to raczej małoprawdopodobne....
  
 
Ciekaw jestem, jakiego rodzaju masz napęd licznika. Czy taki, jak ja miałem, tzn. jedna dłuuuuga linka od licznika do skrzyni, czy też masz po drodze impulsator. W tym pierwszym wypadku można wypiąć linkę i obejrzeć kwadraty po obu stronach, czy się nie zrobiły na okrągło, a jeśli nie, to mechanizm w liczniku padł, co już jest bardziej skomplikowane. W tym drugim wypadku, tzn. jeśli masz impulsator, to linki są chyba dwie, a jeszcze i impulsator może tak sobie działać. Oj, nie zazdroszczę Ci
  
 
Ciekawe. Ja mam inny problem - rozebralem licznik, posmarowalem sobie wazelina oski i teraz jak jest zimno licznik przeklamuje (zawyza)... Bardzo zabawne...

A co do Twojego problemu, jak pisza koledzy, mozliwe, ze linka sie konczy, lub skonczyla
  
 
ZA obserwowano :
gdy poruszałam linką przy skrzyni NARAZIE zegar działa
- linka wydaje się ( wizualnie ok)
. Na jaki wydatek sie przygotowac , chodzi mi o cene linki i tego ustrojstwa w skrzyni.
CZY od młodszych modeli będzie pasowac ??
CZY rodzaj skrzyni ( szrotowego dawcy ) ma znaczenie ?