Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2005-11-14 13:09:50 Wiem że temat był wielokrotnie wałkowany!
moje pytanie od czego zacząć badanie żeby wiedzieć co trafił sz#$% i czemu on niedziała? rano gdy chciałam jechac do pracy prędkościomierz nie był uprzejmy zadziałać i niedziała , a wieczorem działał to auto rozpada się stojąć ! Kurcze odczego tu by zacząć ??? 1.8td-90kucy 1996rok |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-11-14 13:22:46 Ciekaw jestem, jakiego rodzaju masz napęd licznika. Czy taki, jak ja miałem, tzn. jedna dłuuuuga linka od licznika do skrzyni, czy też masz po drodze impulsator. W tym pierwszym wypadku można wypiąć linkę i obejrzeć kwadraty po obu stronach, czy się nie zrobiły na okrągło, a jeśli nie, to mechanizm w liczniku padł, co już jest bardziej skomplikowane. W tym drugim wypadku, tzn. jeśli masz impulsator, to linki są chyba dwie, a jeszcze i impulsator może tak sobie działać. Oj, nie zazdroszczę Ci ![]() |
![]() KAMILA_Z_USTRONIA Sympatyk FEFK ST170, Leon Cupra USTRONIE | 2005-11-14 14:10:26 ZA obserwowano :
gdy poruszałam linką przy skrzyni NARAZIE zegar działa - linka wydaje się ( wizualnie ok) . Na jaki wydatek sie przygotowac , chodzi mi o cene linki i tego ustrojstwa w skrzyni. CZY od młodszych modeli będzie pasowac ?? CZY rodzaj skrzyni ( szrotowego dawcy ) ma znaczenie ? |