Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() lukas101 ORION 1.6EFI LPG Łowicz | 2005-03-30 14:08:36 prawdopodobnie to powietrze, u mnie gazownik wlot powietrza do fitra przekrecił w druga strone czyli zasysa powietrze od silnika a nie z zewnątrz |
![]() leo74 Ford Focus Skarszewy | 2005-04-05 08:52:28 Podziękowania dla lukas101. Faktycznie, jedyne co zrobiłem, to zdjąłem plastikowy element naprowadzający powietrze bezpośrednio sprzed maski autka.
![]() |
![]() lukas101 ORION 1.6EFI LPG Łowicz | 2005-04-05 15:27:59 fajnie że mogłem Ci jakoś pomóc..... ![]() |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-04-06 15:26:06
to chyba nie jest tak do konca ze oszczedzasz - byloby gdybys jezdzil na PB i to na biegu hamowal silnikiem - wtedy zmniejsza sie zuzycie ale tak to ciagnie normalnie |
![]() kainek Sympatyk FEFK Dwa koła NL | 2005-04-06 15:26:20 a nie jest tak w samochodach z wtryskiem ze dawka paliwa jest zalezna od polozenia przepustnicy a nie obrotow silnika ?
wiec w takim przypadku jazda na luzie nie robi zadnej roznicy. w samochodach z gaznikiem dawka paliwa zalezna jest od obrotow silnika i w takim wypadku jazda na luzie jest ekonomiczniejsza. nie pameitam tylko gdzie to czytalem/slyszalem. |
![]() leo74 Ford Focus Skarszewy | 2005-04-06 15:30:14 faktycznie, może to głupie przyzwyczjenie po Wartburgu i Garbusach... od pół roku nie stosowałem w Essim i chciałem sprawdzić, czy działa... ale skoro mówicie, że nie... to po co |
![]() bluestar FORD ORION Wrocław | 2005-04-06 15:46:18 Jesli sie hamuje na biegu powyzej bodajze 1500 tys obrotow auto nie dostaje paliwa w ogole. Nawet w polonezie montowali taki zawor. Dlatego lepiej na biegu hamowac |