Klubowicze Prosze o porade.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zamierzam zmienic auto. Do tej pory miałem trzy Omegi B dswie z silnikami 2.0 16v i ostatnia 3.0MV6. Zmiana dotyczy oczywiście także Omegi bo jak narazie nie wyobrażam sobie jazdy innym autem. Moja dotychczasowa MV6 jest jak igiełka ściągana na zamówienie ma chyba wszystko co w omedze montowali (powiedzmy że prawie wszystko), ale nadarza mi sie okazja przeskoczyć w Omege C i z tąd moje pytanie co do silników w omie c. Zdecydowanie będe chciał diesla tylko którego bo z tego co wiem są montowane dwa lub były to znaczy 2.0 DTL i bodaj 2.2 DTI. Co myślicie o jednym i drugim jakie osiągi jak ze spalaniem i z awaryjnością. Bede wdzięczny za wszelkie uwagi.

Pozdrawiam DarekOmesia
  
 
znajomy znajomego jezdzil omka c diesel z tym wyzszym silnikiem i nie narzekal ale nic konkretniej ci nie powiem bo tylko tyle wiem
czyli nie za wiele
pozdro
  
 
Hehehe - bez żartów. Ten 2.0 to ma całe 100KM!

2,5 - 150KM. Symbolu nie pamiętam.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Jeżeli masz wybierać pomiędzy tymi dieslami to z pełna odpowiedzialnością stwierdzę...tylko Y22DTR (czyli ten którego opisałeś jako 2.2DTI) 125KM, 280Nm.

Naprawdę daj sobie na luz z Y20DTH
  
 
EEE tam, MV6 a potem długo długo nic
A jeśli już kaszlak, to 2,5DTI, z chipem będzie ok 180KM (150KM nominalna)
  
 
Nooo masz szczesie ze znowu omesiabo przegryzl bym aorte
  
 
Panowie ja w Omesi to się chyba zakochałem wiec na inną napewno nie zmienią. AS jak ze spalaniem w tych dieslach?
  
 
Wiatm!!!

ja posiadam omę B z silnikiem 2,5TD z chipem na 168KM z tych silników montowanych w C moza pociagnac duzo wiecej a w swojej mam moment obrotowy 380NM. Co diesel to diesel
  
 
Cytat:
2005-04-10 12:04:36, zamich pisze:
Wiatm!!! ja posiadam omę B z silnikiem 2,5TD z chipem na 168KM z tych silników montowanych w C moza pociagnac duzo wiecej a w swojej mam moment obrotowy 380NM. Co diesel to diesel


a udokumentowane jakos te 380Nm i 168KM ?
  
 
2.0 odpuśc sobie (100 koników do takiej landary? Porażka). Lepiej już 2,2 , jest bardziej żwawszy. Słyszałem od mechaników, że te silniczki często szwankują. Siada elektronika i pompy wtryskowe (nie znoszą naszego syfu, sorry paliwa , lanego do zbiorników). Najlepszym rozwiązaniem byłby 2,5 DTI, czyli silnik Y25DT, montowany w Omach od 2001r. No ale trzeba się przygotowac na większe koszty. Wiadomo, że 2.2 R4 to nie to samo co 2.5 R6

A co do udokumentowania....
380Nm uwierzę, bo sam mam tyle (a miałem i więcej), ale 165?
Silnik musi byc w doskonałym stanie (kompresja wzorowa i takie tam).

[ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2005-04-10 12:54:09 ]
  
 
Cytat:
2005-04-10 12:04:36, zamich pisze:
Wiatm!!! ja posiadam omę B z silnikiem 2,5TD z chipem na 168KM z tych silników montowanych w C moza pociagnac duzo wiecej a w swojej mam moment obrotowy 380NM. Co diesel to diesel



Ja tez mam chip zalozony jeszcze w Niemczech. Sa na to jakies papiery. Niemiec mowil mi, ze dal za niego cos ok. 350 €- 400 €. Zapewniał, ze nie ma juz stock'owych 131 Hp, tylko 170-180 Hp, ale przekonam sie jak podjade na hamownie.
Wiecie moze ile kosztuje sprawdzenie wydajnosci jednostki napedowej ?

BTW: zamich: mamy bliźniacze Omegi.
jakie masz felgi i opony (jaki rozmiar) ?

Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2005-04-10 21:00:20, SABLE pisze:
Wiecie moze ile kosztuje sprawdzenie wydajnosci jednostki napedowej ?


70 (promocja) -300 zl w zaleznosci od warsztatu.
  
 
Powiedzcie jeszcze jak ze spalaniem w 2.2
  
 
Cytat:
Słyszałem od mechaników, że te silniczki często szwankują. Siada elektronika i pompy wtryskowe (nie znoszą naszego syfu, sorry paliwa , lanego do zbiorników).



Dotyczy to tylko Y20DTH - sam przerabiałem, Y22DTR są o.k.

spalanie... trasa Białystok - Rowy, z bagażnikiem dachowym i kompletem osób - 6,5l/100km prędkość max 140, sporo wyprzedzania. Dotyczy Zafiry z takim silnikiem - Zaznaczę, że Zafira waży 1470 kg.

Pozdrawiam