| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DarekOmesia Passat Opoczno | 2005-04-05 07:49:33 Witam
Zamierzam zmienic auto. Do tej pory miałem trzy Omegi B dswie z silnikami 2.0 16v i ostatnia 3.0MV6. Zmiana dotyczy oczywiście także Omegi bo jak narazie nie wyobrażam sobie jazdy innym autem. Moja dotychczasowa MV6 jest jak igiełka ściągana na zamówienie ma chyba wszystko co w omedze montowali (powiedzmy że prawie wszystko), ale nadarza mi sie okazja przeskoczyć w Omege C i z tąd moje pytanie co do silników w omie c. Zdecydowanie będe chciał diesla tylko którego bo z tego co wiem są montowane dwa lub były to znaczy 2.0 DTL i bodaj 2.2 DTI. Co myślicie o jednym i drugim jakie osiągi jak ze spalaniem i z awaryjnością. Bede wdzięczny za wszelkie uwagi. Pozdrawiam DarekOmesia |
szczuro OMEGA B - NO GAS Poznań | 2005-04-05 08:07:07 znajomy znajomego jezdzil omka c diesel z tym wyzszym silnikiem i nie narzekal ale nic konkretniej ci nie powiem bo tylko tyle wiem
czyli nie za wiele
pozdro |
Prowo LOB WETERAN ![]() Kura Indian ze wsi (OPO) | 2005-04-05 11:11:53 Hehehe - bez żartów. Ten 2.0 to ma całe 100KM!
2,5 - 150KM. Symbolu nie pamiętam. ----------------- Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec |
Conrad_V6 Signum 3.0 V6 CDTI S ... Białystok | 2005-04-05 22:23:43 EEE tam, MV6 a potem długo długo nic
A jeśli już kaszlak, to 2,5DTI, z chipem będzie ok 180KM (150KM nominalna) ![]() |
wojto737 Frontera Warszawa | 2005-04-05 23:00:27 Nooo masz szczesie ze znowu omesia bo przegryzl bym aorte![]() |
DarekOmesia Passat Opoczno | 2005-04-06 07:43:14 Panowie ja w Omesi to się chyba zakochałem wiec na inną napewno nie zmienią. AS jak ze spalaniem w tych dieslach?
|
zamich Escort MK7 Korsze | 2005-04-10 12:04:36 Wiatm!!!
ja posiadam omę B z silnikiem 2,5TD z chipem na 168KM z tych silników montowanych w C moza pociagnac duzo wiecej a w swojej mam moment obrotowy 380NM. Co diesel to diesel |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2005-04-10 12:51:05 2.0 odpuśc sobie (100 koników do takiej landary? Porażka). Lepiej już 2,2 , jest bardziej żwawszy. Słyszałem od mechaników, że te silniczki często szwankują. Siada elektronika i pompy wtryskowe (nie znoszą naszego syfu, sorry paliwa , lanego do zbiorników). Najlepszym rozwiązaniem byłby 2,5 DTI, czyli silnik Y25DT, montowany w Omach od 2001r. No ale trzeba się przygotowac na większe koszty. Wiadomo, że 2.2 R4 to nie to samo co 2.5 R6
A co do udokumentowania.... 380Nm uwierzę, bo sam mam tyle (a miałem i więcej), ale 165? Silnik musi byc w doskonałym stanie (kompresja wzorowa i takie tam). [ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2005-04-10 12:54:09 ] |
SABLE without Łódź. | 2005-04-10 21:00:20
Ja tez mam chip zalozony jeszcze w Niemczech. Sa na to jakies papiery. Niemiec mowil mi, ze dal za niego cos ok. 350 €- 400 €. Zapewniał, ze nie ma juz stock'owych 131 Hp, tylko 170-180 Hp, ale przekonam sie jak podjade na hamownie.
Wiecie moze ile kosztuje sprawdzenie wydajnosci jednostki napedowej ? BTW: zamich: mamy bliźniacze Omegi.
jakie masz felgi i opony (jaki rozmiar) ? Pozdrawiam. |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2005-04-10 21:13:02
70 (promocja) -300 zl w zaleznosci od warsztatu. |
DarekOmesia Passat Opoczno | 2005-04-11 14:01:19 Powiedzcie jeszcze jak ze spalaniem w 2.2 |
Res best memory O-ka | 2005-04-11 14:19:42
Dotyczy to tylko Y20DTH - sam przerabiałem, Y22DTR są o.k. spalanie... trasa Białystok - Rowy, z bagażnikiem dachowym i kompletem osób - 6,5l/100km prędkość max 140, sporo wyprzedzania. Dotyczy Zafiry z takim silnikiem - Zaznaczę, że Zafira waży 1470 kg. Pozdrawiam |