Jak wymienić sondę w 1.5?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie wiem czy tą metalową osłonkę z kabelkiem zdejmuje się z sondy, czy tam dalej wypina się z kostki asondę wykręca się z kabelkiem?Robi się to na zimnym czy ciepłym silniku?Jaką kupić, wystarczy jaka kolwiek jednoprzewodowa, czy musi być specjalnie do espero 1.5, .Elektryk mówił, że może być nawet i od poloneza, żeby tylko jednoprzewodowa.Proszę oszybkie odpowiedzi, o ile siedzi ktoś dziś przy kompie.Pozdrawiam.
  
 
Tej osłonki sie nie zdejmuje , bo rozwalisz sonde!!!! Trzeba tylko odkręcić osłone kolektora wydechowego , trzy sruby pod klucz 13 (jak dobrze pamietam) i sondę wykręcasz kluczem 22. Oczywiście po uprzednim odłączeniu przewodu.
Ja robiłem na ciepłym silniku , nie wiem czy na zimnym tez sie da. Powinno. Nie próbowałem.
Sonda pasuje jednoprzewodowa od poloneza.
Jak chcesz coś więcej wiedzieć uzyj wyszukiwarki - pare razy juz o tym było.
  
 
Zasadą jest że wszystkie połączenia gwintowe silnika rozłancza się na zimnym silniku.
  
 
Cytat:
2005-04-08 21:50:11, Rysiek2 pisze:
Zasadą jest że wszystkie połączenia gwintowe silnika rozłancza się na zimnym silniku.



Tu akurat opinii jest tyle ile osób, które je głoszą

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Zasady wynikają z praw fizyki a nie opini.Proponuję pozostać przy fizyce.Jest pweniejsza.Opinie podlegają znianiom.Szczególnie jak ktoś wykręci sobie coś z gwintem.Czasem przy zapieczonych połączeniah jeden element się grzeje lub chłodzi aby wykorzystać prawa fizyki-rozszerzalność materiału.Czasem też wali się młotem aby zerwać połączenie-to też fizyka a nie opinia.Pozdrawiam.