Kilka pytan o roverku :P

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1.Moj roverek do 100 jeszcze idzie a w gore stopniowo zaczynaja sie schody chcialbym zaznaczyc ze cisnienie na cylindrach jest w granicach 12,zawory glowica jest wszystko w pozadku bo bylo robione niema nigdzie przedmuchow chcialbym wiedziec co moze byc tego przyczyna.Jak reagoje roverek od setki w gore zwawo czy ospale??? i jaka jest predkos maxymalna przez was osiagnieta a nie taka jaka podaja w ksiazce
2.Z jakim przelozeniem byl montowany most w seryjnym poldku z Roverkiem umnie siedzi 1041 a jaki najlepiej pasuje aby poprawic ewentualne osiagi a zeby nie stracic mocy.Umnie przy 120 jest 4000 obr. a jak jest uwas???
3. Chodzi o popychacze zaworow czy jest mozliwos sprawdzenia czy sa popychacze juz do D.. czy wina olejeu (stukaja zawory na zimnym bardziej na cieplym ciszej).
To na tyle czekam na konkretne odpowiedzi
PS sorka za tyle pytan
  
 
seryjny most w roverze to 10:43
  
 
Seryjny most w roverze to 10:43.
Ja mam w tej chwili taki most i przy 4000 obr mam predkosc okolo 140-145.
Cos u ciebie jest nie tak, jesli te obroty sa przy 120 i to na dlugim moscie.
  
 
tylko że przy innym przełożenu mostu licznik przekłamuje
  
 
v max? Jak narazie 180 na benzynie.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2005-04-26 17:13:10, OLO pisze:
v max? Jak narazie 180 na benzynie.



Olo, nie starasz się!
  
 
owszem - troche mało...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2005-04-26 17:24:12, OLO pisze:
owszem - troche mało...



195 realne? Czy raczej 190?
  
 
Kiedys z bratem udało nam sie rozbujac roverka do 195 licznikowego. Ile licznik oszukeuje tego nie wiem
  
 
U mnie na benzynie 4 bieg konczy sie przy 190. Wtedy ma 7000 obr i juz odcina
  
 
Cytat:
2005-04-26 17:13:10, OLO pisze:
v max? Jak narazie 180 na benzynie.


Na benzynie też coś .

Ja jak narazie to 170km/h przy 6000RPM na IV biegu ale na przełożeniu 3,91 (ze zmienionym ślimakiem w skrzyni) oczywiście na LPG. Z pewnością byłoby więcej ale jak narazie zawsze warunki ograniczały dalsze rozpędzanie .
  
 
do 100 jakieś 11s obecnie, prędkość max niestety tylko 175 na 4 biegu, a teraz i tak się jeszcze pewnie zmniejszy
  
 
Predkosc wskazywana na autostradzie A2 (plaska) w moim pierwszym Roverze to ok. 180 kmh - w rzeczywistosci predkosc maksymalna Rovera z kierowca na pokladzie to 173-175 km/h. Przy oczywiscie seryjnym moscie.
Raz mialem 190 na budziku, ale to bylo z gorki na A4 pod Krakowem

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Cytat:
2005-04-26 13:42:31, Soplica pisze:
1.Moj roverek do 100 jeszcze idzie a w gore stopniowo zaczynaja sie schody chcialbym zaznaczyc ze cisnienie na cylindrach jest w granicach 12,zawory glowica jest wszystko w pozadku bo bylo robione niema nigdzie przedmuchow chcialbym wiedziec co moze byc tego przyczyna.Jak reagoje roverek od setki w gore zwawo czy ospale??? i jaka jest predkos maxymalna przez was osiagnieta a nie taka jaka podaja w ksiazce 2.Z jakim przelozeniem byl montowany most w seryjnym poldku z Roverkiem umnie siedzi 1041 a jaki najlepiej pasuje aby poprawic ewentualne osiagi a zeby nie stracic mocy.Umnie przy 120 jest 4000 obr. a jak jest uwas??? 3. Chodzi o popychacze zaworow czy jest mozliwos sprawdzenia czy sa popychacze juz do D.. czy wina olejeu (stukaja zawory na zimnym bardziej na cieplym ciszej). To na tyle czekam na konkretne odpowiedzi PS sorka za tyle pytan



Moze sprzegielko ci sie slizga???
na V biegu przy 4000 obr/min powinno byc okolo 140km/h