Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2003-08-03 20:14:23 hej,no przeciez napewno ktos cos wie ![]() |
![]() adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-08-04 16:55:15 Nie chce sie czepiac, ale jezeli juz to Escort, a nie Eskort. Co to jest Eskort? ![]() Pozdrowka Adamus |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-08-04 18:06:59 To taki escort przez "K" |
![]() pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-04-26 21:10:32 Witam!Czy wymieniał może ktoś prowadnice zaworów??Jeśli tak to jak to zrobić i czy jest to realne zrobić samemu!Dzięki za pomoć!Pozdrawiam narka!! |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-04-26 23:55:46
Chyba taniej kupić głowicę niż ciekły azot, głowica jest grzana a prowadnica chłodzona żeby osadziło ją odpowiednio mocno. |
![]() pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-04-27 09:16:46
No ja zdaje sobie z tego sprawe, ale nie wydam kupy kasy na głowice,o nowej moge zapomnieć a starej niewiadomego pochodzenia nie chce,wiec dlatego pytam czy ktoś może coś takiego kiedyś robił!! |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-04-27 09:32:37
U nas jest warsztat "Olszewskiego" na Białołęce gdzie nigdy nie nabijali się z posiadaczy fiata czy poloneza a ceny są umiarkowane do jakości więc takie sprawy jemu zawsze powierzałem. Na prowadnicy jest zeger więc wyciskając zniszczysz powierzchnie otworów więc trzeba rozwiercać a zwykłą wiertarką tego nie zrobisz. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-04-27 15:14:26
Po co azot do wymiany prowadnic??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Co proszę? ![]() ![]() |
![]() JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-04-27 16:04:46 A wkręcałeś prowadnice czy wklejałeś żeby je osadzić ![]() Sam nigdy tego nie robiłem bo wolałem oddać to w ręce fachowców. Dzięki temu mogłem zrobić pięć silników w tygodniu a nie jeden. Najbardziej lubię gdy ktoś nowy na forum pyta to nie widać żadnej odpowiedzi ale gdy ktoś odpowiada to natychmiast znajduje się prześmiewca który nie pomoże koledze ale za to zrobi of topa jak się patrzy. Skoro robiłeś to metodą garażową to podpowiedz jak to zrobić żeby nie zepsuć. [ wiadomość edytowana przez: JerryP dnia 2005-04-27 16:10:27 ] |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-04-27 16:49:48
Prowadnice nie mają gwintu - po prostu osadza się je w głowicy na wcisk. Żadnego kleju się również nie stosuje.
Być może - nie pracowałem w fabryce to nie widziałem. Ale warsztaty do wymianu prowadnic nie używają azotu, przynajmniej takiego nie znam.
Primo - nie zawsze czytam każdy wątek więc nie zawsze odpowiem pierwszy. Secundo - ja tylko dementuję plotki, o jakiś "zegerach" na prowadnicach. Ze mnie się też zdrowo naśmiewają z różnych rzeczy (nie mam nic do ukrycia - oberwało mi się za napinacz do roverka i ciągle tradycyjnie obiektem żartów są moje wypowiedzi nt. sposobu użytkowania silników PN) i nie będę się z tego powodu zbytnio przejmował ![]() Off topa to można zarzucić wielu osobom na tym forum ale napewno nie mi - także i w tym przypadku. Nie uważam, żebym napisał w tym topicu coś nie na temat. Jak to zrobić - w końcu tylu tu specjalistów, że im do pięt nie sięgam, niech się w końcu wykażą. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-04-27 23:28:29 Cóż - widać tylko święci garnki lepią. Gdzie się podziewają te mądrale co na mnie suchej nitki przy każdej okazji nie zostawiają? ![]() ![]() |
![]() Golden_Flyer BMW 116 Gdańsk | 2005-04-29 11:19:05 W grudniu 2003r. za wymianę prowadnicy w moim autku w szlifierni ("Ostrowski" w Gdańsku) kasowali 10zł/szt.
Zamaist azotu możesz spóbować z gaśnicą ![]() |
![]() pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-04-29 11:23:11 Dzięki,bede musiał sie z tym pobawić!Pozdro,narka!! |
![]() roman16 Miłośnik FSO Pozonel Carro + 50% ... Warszawa / Milanówek | 2005-04-29 11:32:34 nie znam sie na tym wogóle.... jak sprawdzić czy prowadnice są zużyte?
czy świadczy o tym mała niebieska chmurka która pojawia się na moment zaraz po uruchomieniu silnika po kilkudniowym postoju? Silnik ma 50kkm i 13lat wiec może po prostu prowadnice są już stare i nie tak szczelne jak powinny być? Zużycie oleju wynosi "pół miarki bagnetu" na 700-800km |