Fotka sprężyn - co wybrać ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Są niższe i wyższe i nie wiem które wziąć, doradźcie, na których będzie WYŻSZY i mniej twardy ?
fotka
Spręzyny pochodzą z tej aukcji : aukcja
Czekam na opinie, sam nie bardzo wiem któe będą lepsze...


Aha, zapomniałem, tył biorę jaki jest a przód mam do wyboru ...

[ wiadomość edytowana przez: Jacenty dnia 2005-04-14 09:23:06 ]
  
 
Cytat:
2005-04-14 09:05:45, Jacenty pisze:
Są niższe i wyższe i nie wiem które wziąć, doradźcie, na których będzie WYŻSZY i mniej twardy ? fotka Spręzyny pochodzą z tej aukcji : aukcja Czekam na opinie, sam nie bardzo wiem któe będą lepsze... Aha, zapomniałem, tył biorę jaki jest a przód mam do wyboru ... [ wiadomość edytowana przez: Jacenty dnia 2005-04-14 09:23:06 ]



z własnego doświadczenia... weź więkrze bo inaczej uduszą ci się amorki po jakichś 15tyś. ... poprostu zakres ich pracy będzie krótki i dupa.. szybko padną...

Tu jednak Kosta ma rację że takie zastępstwa jak my robimy z zawieszeniem to są na krótką metę...
Trzeba by krótszy amorek dostukać z bilsteina np.
  
 
święte słowa Kazaku , krótka i twarda sprężyna to całe nowe amorki , a i zapomnij o jakimkolwiek komforcie z drugiej strony patrząc zbyt wysoka sprężyna spowoduje że zamienisz auto w amfibie i może się mocno przechylać na zakrętach
  
 
Dobry art. na temat doboru sprężyn i amorków do konkretnych warunków pracy był swojego czasu na stronach internetowych Bilsteina i Eibach' a.
Z całą pewnością mam gdzieś wydruki, poszukam i zamieszczę na forum.

Swoją drogą jeśli Bilsteiny do krótszych sprężyn to od modelu: B8 Sprint w górę. Tylko te mają skrócony skok (o gwincie celowo nie wspomniałem )

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
2005-04-14 11:33:51, SpeedR pisze:
...."Z całą pewnością mam gdzieś wydruki, poszukam i zamieszczę na forum.."


Fajnie by było poczytać .problem w tym, ze tak niewiele miesiećy do końca roku pozostało