| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-04-10 23:00:00
Niestety przejżałem to co mi wysłałeś, a także jeszcze raz przeszukałem forum i nic. Więc sądze, że temat jest aktualny
Mam E34 z 1989 roku w wersji 520 z silnikiem M20 na gaźniku ze standardowymi zegarami, czyli bez ciekłokrystalicznego wyświetlacza ze skalą do 240km/h. Dziś załatwiłem sobie licznik w wersji z elektronicznym wyświetlaczem przebiegu itd z zakresem prędkości do 260km/h. Z tego co słyszałem to ten licznik działa tylko w momencie gdy auto ma komputer. Czy istnieje wogóle możliwość, żebym go podłączył u siebie ?? Z tego co wnioskuje z załączonego wyżej linku: Marcin wymieniał zegary bez digitalu na z digitalem w bryczce z normalnym komputerem - sterującym silnikiem. U mnie chyba przy elektrycznym silniku jest to troche inaczej. WIĘC PROSZE POWIEDZCIE CO I JAK ??? |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-04-10 23:33:13 to nie rozumiem po co prosiles o usuniecie tamtego tematu |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-04-11 19:41:26 nie wiem , czy dobrze zrozumiałem??? e34 na gazniku?!?!?!? |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-04-11 21:29:25 tak zmieniałem zegary konwencjonalne na digitale i działały bez problemów. autko było z 90 roku. silnik M50.
pozdrawiam |
hz10 BMW Member starachowice | 2005-04-11 23:21:39
|
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-04-12 07:58:53
w E-34 nie było gaźników. jeśli chodzi o wymianę zegarów to ja osobiście nic nie robiłem poza wpięciem wtyczek. auto jak już pisałem było z 90 roku silnik M50 a zegary były z E-34 z roku 93 z takim samym silnikiem. zegary chodziły ok, licznik przebiegu dziennego też, kontrolki również. pozdrawiam |
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2005-04-12 09:06:59 Problem nie jest w samym prędkościomierzu, może on być z wyświetlaczem cyfrowym albo też bez takiego wyświetlacza. Problem leży w złączach obudowy do zegarów. Obudowa zegarów do 09/1990 ma inne złącza od obudowy po tej dacie. Najlepiej wyciągnij zegary z samochodu i porównaj.
A co do gaźnika, to jeśli listwę z regulatorem ciśnienia i sześcioma wtryskiwaczami nazywasz gaźnikiem, to twoja sprawa. Może warto obejrzeć rysunek E34 520i M20 VALVES/PIPES OF FUEL INJECTION SYSTEM |
Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-04-13 12:56:55 No tak jak mówiłem - nie znam się i tego nigdy nie rozbierałem.
A przelądając stronki BMW natrafiłem na takie coś K-Jetronic i myślałem, że mam to samo. Najwyraźniej byłem w błędzie . Ale mniejsza z tym.
Co do zegarów. To różni mi się ich podłaczenie od tego co ja mam w swoim E34 z 89r. Poprostu w tych zegarach z digitalem jest inne wejście i moja kostka nie będzie mi do nich pasować. Ale to to ja wiedziałem przed tym jak tu napisałem. Chodzi mi o to, czy jest szansa, żeby jepodłaczyć za pomocą np. jakiegoś adaptera lub dobre elektronika, który w miejsce mojej starej kostki założy taką pasującą. Pytanie czy to tylko problem podłaczęcia - znaczy kostek, czy więksy problem z elektroniką, która np. jest starsza niż ta wymagana przez licznik z digital i nie będzie podawała danych np. o przebiegu na wyśiweltlaczu LCD - lub kilka innych rzeczy. Więc chodzi mi o to czy da się wogóle te zegary podłaczyć, żeby działały i żeby wszystko było wyświetlane ????? |
Buczer (S) BMW Master (Moderator) BMW E-34 520i Gliwice | 2005-04-15 00:43:54 panowie więc co z tymi zegarami ?? |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-04-15 09:42:43 a czego tu jeszcze nie wiadomo? Marcin i hz10 zakladali i dzialaja. zreszta najlepiej przymierzyc i sprawdzic jak i tak juz masz te zegary... |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-04-15 09:44:02 co do
co do zegarów to pisałem już że ja zmieniałem. pozdrawiam |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2005-04-15 13:49:36
z tej rurki paliwo jest porywqane przez pęd powietrza. wtryskiwacz dawkuje paliwo czasem swojego otwarcia. różnica zasadnicza. co do zegarów to kurde te co ja zamieniałem miały identyczne wtyczki. u kolegi działał cyfrowy licznik przebiegu. pozdrawiam |