Sprężanie w cylindrach ?? (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie małe pytanko kto i jakie ma spręzanie w cylindrach
moje spręzanie po pół rocznym użytkowaniu wynosi 13at.
chciałem popytać co i jak
  
 
to masz b.dobre:]
  
 
Cytat:
2005-04-12 21:09:34, Piter_Solution pisze:
Mam takie małe pytanko kto i jakie ma spręzanie w cylindrach moje spręzanie po pół rocznym użytkowaniu wynosi 13at. chciałem popytać co i jak


Na ile splanowanej głowicy ?
  
 
14,8 / 14,8 ale to jakies dziwne auto bo na serii glowicy mialo 10,5 / 10,5 ... mierzone w 2 meisjcach sprzet pomiarowy ok.
  
 
Głowica jak narazie 3mm w dół
ale jak robiłem remont pół roku temu to tata mi tak spasował pierścienie że puchły i gasł wieć rozebrałem i zrobiłem troszke wiekszy zamek ale zamierzam teraz wymienic pierscienie z min luzem (na styk) [pierscienie od garbusa]
także myśle że 15 at wyciągne a te po pół rocznym katowaniu nie są pewnie już za dobre
  
 
Ja mam 3 mm zjechaną + miedziana uszczelka + nowe pierscienie + dotarte zawory przez Bartka i po 200 kilometrach od zmiany pierscieni bylo 14,7 a dalej sie ukladaja podobno .....
  
 
ja moge dodac jako ciekawostke ze mialem kiedys 16 (sprzet ok ) ale dramat byl Glowica 7mm bez uszczelki pod nia i auto nie szlo :/
  
 
ja mam splanowaną głowice ale nie wiem na ile, bo nie dowiedziałem się tego od poprzedniego użytkownika i też mam 13))))))))))i prawdopodobnie to bardzo dobrze
  
 
ja mam pewnie z 10
  
 
piter_solution: i znowu typowy błąd. Nie sprężanie tylko kompresja. To dwie zupełnie odmienne rzeczy
  
 
Oj tam Mitrok czepiasz się co to za różnica każdy wie o co biega
  
 
Cytat:
2005-04-13 10:31:31, Piter_Solution pisze:
Oj tam Mitrok czepiasz się co to za różnica każdy wie o co biega



Ale może się trafić machanik który nie wie i zrobi ci silnik o stopniu sprężania 15-16
  
 
Witam
czytając ten post mam pytanko, gdyz robiłem w wakacje remoncik noi zjechałem głowice 2mm wypolerowana troszke, wymienialem pierscionki i panewki bo juz olej sie świecił na wolnych po zagrzaniu ale to nie oto chodzi tylko kompresje miałem w listopadzie okolo 10 to mało i pytanko do was czy opłaca sie ściągnąć głowice i wrzucic 4 pierścionki uszczelniające??? bo bede zmień wałek to przy okazji tylko czy to pomoże i doradźcie mi od czego te pierscionki dac ??? z góry dzieki za pomysły . Pozdro Tomii
  
 
Cytat:
2005-04-14 13:19:04, tomii pisze:
Witam czytając ten post mam pytanko, gdyz robiłem w wakacje remoncik noi zjechałem głowice 2mm wypolerowana troszke, wymienialem pierscionki i panewki bo juz olej sie świecił na wolnych po zagrzaniu ale to nie oto chodzi tylko kompresje miałem w listopadzie okolo 10 to mało i pytanko do was czy opłaca sie ściągnąć głowice i wrzucic 4 pierścionki uszczelniające??? bo bede zmień wałek to przy okazji tylko czy to pomoże i doradźcie mi od czego te pierscionki dac ??? z góry dzieki za pomysły . Pozdro Tomii

przy 2mm spalnowaniu twoja kompresja jest w sam raz , ja splanowałem koło 3mm i dawałałem wszystko nowe w silniku i miałem 10.5 , zbyt duza kompresja jest gorsza od za małej , ponieważ sa straty na spręzaniu i wydechu .