MotoNews.pl
  

Obrotek mk4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam okazję kupić tanio (tak myślę - 50zł) zegary z obrotkiem do mk4.
Problem jest w tym jak je zamontować?
Wiem że było juz parę wątków na ten temat ale w żadnym nie było konkretnej odpowiedzi jak to zrobić.
Zegary są od 1.6 - ja mam 1.1
Wiam że wtyczki będą inne ale jak je poprzekładać?
Co z kablami (które, gdzie) itp.
Czy mam jakąś pewność że po takiej zmianie bedę miał wszystkie kontrolki i czy linka prędkościomierza będzie pasowała?
Proszę o pomoc bo nie wiem cz w ogóle warto sie za to zabierać
  
 
Nikt nie wie jak sobie z tym poradzić...
  
 
Pytaj Mad'a, on przelozyl zegary. Linka powinna pasowac.
  
 
ja mam 1,8d tez mk4 obrotek jest brany z pod alternatora wiec powinno pasowac, linki raczej tez. Tylko widzialem kilka wersji licznikow w mk4 z innymi kontrolkami z87r i innymi z 89r
  
 
Nie wiem czy to bedzie wielka różnica jeśli chodzi o kontrolki. Ten który mogę mieć jest chyba z '87 (benzyna) a ja mam '86
  
 
Jak porownywalem tego z 87 do mojego z 89 to mial jakis zegarek po lewej i kontrolki byly widoczne, a w moim jak nie zapalisz kontrolki to nie widzisz
  
 
W Mk4 z prawej strony zegarow sa wskazniki od TEMP i PALIWA
ja w 1,8D 89r mam TEMP calkiem z prawej a blizej srodka mam PALIWO, sa tez zegarki z odwrotnym ustawieniem tych wskaznikow wzgledem siebie.
  
 
Ok to rozumiem ale to chyba sa tylko różnice w wyglądzie (pewny nie jestem)
chodzi mi głównie o to że jak juz bym je podłączył to żeby nie było takiej sytuacji że zamiast kontrolki np od ręcznego będzie się paliła kontrolka od smarowania albo np od świateł mijania
  
 
Masz rozne kostki, wiec i tak musisz to sam podlaczac.
  
 
nie wiem, czy zegary różnia się kostkami, natomiast obrotek powinien moim zdaniem działać ok.

Ja ostatnio podłączłem na próbe obrotek z benzyny mk5, do 1.3 mk3 i działał, ok. W kwestii samego podłączenia kabli do obrotka, dajesz tam: + ze stacyjki, masę i sygnał (w mk3, dałem z cewki) Jak juz będziesz miał obrotek w ręku, to przyjżyj mu sie a powinieneś zauważyć który pin jest od czego.