Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-11 14:45:52 Mam okazję kupić tanio (tak myślę - 50zł) zegary z obrotkiem do mk4.
Problem jest w tym jak je zamontować? Wiem że było juz parę wątków na ten temat ale w żadnym nie było konkretnej odpowiedzi jak to zrobić. Zegary są od 1.6 - ja mam 1.1 Wiam że wtyczki będą inne ale jak je poprzekładać? Co z kablami (które, gdzie) itp. Czy mam jakąś pewność że po takiej zmianie bedę miał wszystkie kontrolki i czy linka prędkościomierza będzie pasowała? Proszę o pomoc bo nie wiem cz w ogóle warto sie za to zabierać ![]() |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-11 19:25:27 Nikt nie wie jak sobie z tym poradzić... ![]() |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-11-11 21:20:59 Pytaj Mad'a, on przelozyl zegary. Linka powinna pasowac. |
![]() ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2005-11-11 21:32:27 ja mam 1,8d tez mk4 obrotek jest brany z pod alternatora wiec powinno pasowac, linki raczej tez. Tylko widzialem kilka wersji licznikow w mk4 z innymi kontrolkami z87r i innymi z 89r |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-11 21:45:23 Nie wiem czy to bedzie wielka różnica jeśli chodzi o kontrolki. Ten który mogę mieć jest chyba z '87 (benzyna) a ja mam '86 |
![]() ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2005-11-11 21:47:38 Jak porownywalem tego z 87 do mojego z 89 to mial jakis zegarek po lewej i kontrolki byly widoczne, a w moim jak nie zapalisz kontrolki to nie widzisz |
![]() biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-11-11 21:52:37 W Mk4 z prawej strony zegarow sa wskazniki od TEMP i PALIWA
ja w 1,8D 89r mam TEMP calkiem z prawej a blizej srodka mam PALIWO, sa tez zegarki z odwrotnym ustawieniem tych wskaznikow wzgledem siebie. |
kozik Polo Variant Starogard Gdański | 2005-11-11 22:01:11 Ok to rozumiem ale to chyba sa tylko różnice w wyglądzie (pewny nie jestem) ![]() chodzi mi głównie o to że jak juz bym je podłączył to żeby nie było takiej sytuacji że zamiast kontrolki np od ręcznego będzie się paliła kontrolka od smarowania albo np od świateł mijania ![]() |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2005-11-11 23:00:08 Masz rozne kostki, wiec i tak musisz to sam podlaczac. |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-12 00:07:07 nie wiem, czy zegary różnia się kostkami, natomiast obrotek powinien moim zdaniem działać ok.
Ja ostatnio podłączłem na próbe obrotek z benzyny mk5, do 1.3 mk3 i działał, ok. W kwestii samego podłączenia kabli do obrotka, dajesz tam: + ze stacyjki, masę i sygnał (w mk3, dałem z cewki) Jak juz będziesz miał obrotek w ręku, to przyjżyj mu sie a powinieneś zauważyć który pin jest od czego. |