Resetujace sie radio:/ esh

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no wiec resetuje sie przy odpalaniu silnika i wyjmowaniu kluczy>>> sam wszystko zakładałem>>>wiem ze u mojej matki elektryk zamienił 2 kable na topikowyh złączach
tutaj nawet nie wiem za co sie zabrac jesli ktos ma jakies propo to z gory dzieki
aha....i jakie jest prawdopodobienstwo ze w trakcie tej operacji cos spale?
  
 
Jak dla mnie czy osoby która się na tym kompletnie nie zna to wygląda na to ze zasilanie wziołeś z jakiegoś układu który zostaję wyłaczany w czasie włączania zapłonu.

Ja bym spróbował pociągnąć zasilanie bezpośrednio z aku, wtedy może by było dobrze, jeśli nie to nich ktoś mnie poprawi.

ps. czy jak masz wyłączone autko to mozesz właczyć radio??
  
 
Oj przemyślałem to co napisałem i chyba się wygłupiłem
  
 
no troche ale dobsze chciales
ja tam rozumiem o co Ci chodzi
i zapewne masz racje
  
 
zasilanie nie wiem z kad jest bo wczesniej było fordowskie radio (a propos moze ktos kupi )
jak to zrobic prostoi z aku?
pozdro
  
 
Poprostu kup przejściówkę z kostek fordowskich na kostke ISO i po kłopocie.Ja tak zrobiłem i jest ok, bez prowadzenia nowych kabli itd.Ja zapłaciłem za przejściówkę Silicon'a 19 zł i odciąłem poprostu kostę od głośników bo miałem seryjnie tylko głośniki z przodu, a na tył poprowadziłem nowe.
  
 
Mam tak samo .... i radyjko dziala dopiero po stacyjce ... niby fajne ... ale czasem wkurzające no i przy zapalaniu silnika też siem "resetuje"
  
 
Na to wygląda że to standard - u mnie też się wyłącza podczas uruchamiania samochodu. Mozliwe ze to zabezpieczenie radia przed niskim napięciem z aku.
  
 
wylaczanie a resetowanie ja to rozumiem w inny sposob
  
 
kostke to mam iso bo musiałem przejsciowke zrobic nie bo jak inaczej
to ze napiecie w czasie rozruchu spada to normalne tak jest zawsze bo silnik mam zwiekszony pobor
hodzi o to ze do ch*** wafla musze od nowa ustawiac fader{przod tył} werble i basy
a to do szału mie doprowadza ni i stacje radiowe z pamieci uciekaja esh
  
 
Rozwiazanie jest proste ! Jezeli masz wiazke elektryczna w aucie to powinny byc dwa przewody o potencjale + 1 jest zolty( na nim napiecie pojawia sie w momecie przekrecenia kluczyka) a 2 czerwony ( tu napiecie jest caly czas) w radyjku jest tak samo (przewaznie) ! Mozliwe ze te dwa kabeliki sa zamienione i w momencie wylaczenia zaplonu radyjko nie ma podtrzymania i gubi ustawienia ! Albo podlacz poprawnie te kabelki lub zlutuj 2 kable wychodzace z radia ktore odpowiadaja za zasilanie (zolty i czerwony) i podlacz tylko do czerwonego kabelka w aucie ! Przy rozwiazaniu nr2 radyjko gra nawet bez kluczyka !
Powodzenia
POZDRAWIAM!!
  
 
MIALEM TEN SAM PROBLEM!
Mialem fordowskie radio, zamienilem na radio ktore wczesniej bylo w peugociku moich starszych (musialem dokupic przejsciowke Ford -> ISO, swoja droga duzo sobie gnojki licza za te pare kabelkow ).
No ale jak juz podlaczylem to sie to samo okazalo co u Ciebie. Wylaczam stacyjke i potem wlacze znowu i nic... zadnych stacji radiowych w pamieci itd.
A sprawa okazala sie w koncu banalna. Jednym kabelkiem napiecie jest przekazywane caly czas, a drugim tylko jak jest wlaczona stacyjka. I ja te kabelki mialem zamienione miejscami (na takim dodatkowym przejsciu miedzy przejsciowka a radiem, if you know what I mean ). Wystarczylo to odwrotnie podlaczyc i gra!
A spalic raczej nie masz czego... Przynamniej tak sadze
Poszukaj miernika...
  
 
To co napisal b_artman jest portwierdzeniem toego co ja napisalem w rozwiazaniu nr1 !!
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-04-16 15:15:07, RaFaL_ZGora pisze:
Rozwiazanie jest proste ! Jezeli masz wiazke elektryczna w aucie to powinny byc dwa przewody o potencjale + 1 jest zolty( na nim napiecie pojawia sie w momecie przekrecenia kluczyka) a 2 czerwony ( tu napiecie jest caly czas) w radyjku jest tak samo (przewaznie) ! Mozliwe ze te dwa kabeliki sa zamienione i w momencie wylaczenia zaplonu radyjko nie ma podtrzymania i gubi ustawienia ! Albo podlacz poprawnie te kabelki lub zlutuj 2 kable wychodzace z radia ktore odpowiadaja za zasilanie (zolty i czerwony) i podlacz tylko do czerwonego kabelka w aucie ! Przy rozwiazaniu nr2 radyjko gra nawet bez kluczyka ! Powodzenia POZDRAWIAM!!


tez bym wolał zeby bez kluczyka grało>>>>czylo zlutowac zołty i czerwony i wpiac w miejsce czerwonego???nic ni popale
aha a jak nie ma czerwonego
jest bare brazawyh i hyba biały
pozdro
  
 
No to przyda sie multimetr (miernik) !! Jedno z wyprowadzen miernika podlacz do masy (np ekran kabla antenowego) a drugim sprawdzaj na ktorym przewodzie jest 12 V przy wylaczonym zaplonie !! Jak go znajdziesz to do niego podlacz te 2 kable z radja ktore wczesniej zlutuj
Uwaga jezeli bedziesz mial miernik analogowy np. lavo to uwazaj na wlasciwa polaryzacje + - !!!

POZDRAWIAM