Zatarcie silnika dlaczego??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie troche dziwne pytanie mianowicie: co mogło być przyczyną tego że tłok zatarł się w cylindze (najbardziej od strony wentylatora) a w jednym miejscu na cylindze(po obwodzie około 1,5cm) po 3000km niema zadnego śladu zurzycia (poprostu dalej widać te poziome ryski) dziwi mnie to strasznie ze w jednym miejscu niema śladów pracy a w drógim jest masakra!!!! i szukam przyczyny

[ wiadomość edytowana przez: muniek888 dnia 2005-04-24 11:39:20 ]
  
 
Może to to ze kiera domnie nie doszla A przyczyn moze być wiele przy wkladaniu mogłes uszkodzic pierścienie z tej strony krzywa korba zle wywazona itp lub benzyna za 3.60 z AUCHANA Ale niełam sie wpadnij domnie to ci dam silnik od 650 lub 600 bez papiura za jakieś grosz na chodzie oczywiście .
  
 
Bo olej nie był z pierwszego tłoczenia
  
 
dzienki za pomoc!!
  
 
Hm, a tak że podpowiem - napisz jak miałes pasowane tłoki do cylindrów, zobaczysz ze ci ludzie powiedza to smao co ja:]
  
 
no pasowanie miałem B na C czyli tłok c na zyliderku B pierścienie nominalne ale Abdull ludzie tak mają i im to bangla!! patent sprawdzony dlatego własnie się dziwie ze tak się stało
  
 
Cytat:
2005-04-24 18:39:13, muniek888 pisze:
no pasowanie miałem B na C czyli tłok c na zyliderku B pierścienie nominalne ale Abdull ludzie tak mają i im to bangla!! patent sprawdzony dlatego własnie się dziwie ze tak się stało



Tłok C na cylindrze B ? I to jest sprawdzone i działa? Dziwna teoria. A mierzyłeś jakie faktycznie było pasowanie tłoka z cylindrem w takim układzie?
  
 
Muniek....ja tak miałem w poldku i życzę powodzenia następnemu właścicielowi, który niebawem będzie musiał to remontować.
Wsadziłem właśnie tak i po 16 tysiach poszły pierścionki.
Sprzedałem go tak jak był.
A ta metoda jest taka, że albo się przyjmie, albo nie.
W naszych przypadkach się nie przyjęła.
Mój kuzyn natomiast zrobił już kantem po takim remoncie 100 tysi i nie narzeka.
Więc to jest loteria i nie polecam
Pozdro
  
 
No niestety, ale owe klasy wymiarowe są niestety na tyle niedokładne, że najlepsza opcja to doszlifowanie cylindrów pod konkretne tłoki. Dokładność fabrycznej obróbki tłoków i cylindrów pozostawia wiele do życzenia. Podobnie jak jakośc sprzedawanych zamienników rzemieślniczych nie neguję jednak, że trafiają się super okazy;]
  
 
Cytat:
2005-04-25 14:31:33, simon_pg pisze:
No niestety, ale owe klasy wymiarowe są niestety na tyle niedokładne, że najlepsza opcja to doszlifowanie cylindrów pod konkretne tłoki. Dokładność fabrycznej obróbki tłoków i cylindrów pozostawia wiele do życzenia. Podobnie jak jakośc sprzedawanych zamienników rzemieślniczych nie neguję jednak, że trafiają się super okazy;]



dokladnie tak mi mowil gosc co u niego na zakladzie robilem szlify i kupowalem tloki. on robil mi blok POD tloki.
  
 
ja miałem A na B io nie narzekam było zajebiscie nic sie nie działo a po 3latach gładz cylindra malutko zurzyta.

A przyczyna zatarcia to zapłon stukowy co spowodowało puchniecie toków i napewno malan w pewnym momencie stracił moc to jest to

Bo wiel os robi selekcje ale niewie z czym sie to je bo do żyły sie to nie nadaje. a jak juz robisz selekcje to jezdzi sie na syntetykach 5w albo podobnych są żadsze lepiej smaruja scianki