Wolne obroty w 525tds

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Może ktos podpowie mi dlaczego w 525 tds po włączeniu np. świateł czy ogrzewania wolne obroty zaczynają jak to sie mówi "pływać" tzn. spadają i podnosza się. Byłem już w kilku warsztatach i wszędzie mówili co innego. Pomóżcie, może ktoś zetknął się z tą usterkA. Pozdrawiam. Waldek
  
 
Moim zdaniem to potencjometr tylko zastanawiam się dlaczego tylko po właczeniu świateł? Chociaż może spadek napięcia jaki w tym momęcie występuje może miec wpływ
  
 
Witam! nie tylko pow włączeniu świateł. Obroty "falują" po włączeniu jakiegokolwiek odbiornika prądu np. ogrzewania szyby, dmuchawy, czasami kierunków, nieraz nawet po wcisnięciu hamulca. Czasami jest ok', ale bardzo często zdarza sie to falowanie i juz zaczyna mnie to wku......... . POzdrawiam
  
 
Hej! Sprawdzałem ładowanie alternatora i czy z czymś włączonym czy nie ładowanie jest 13,8V. Elektryk mówil że z alternatorem wszystko jest ok'. Co robic , poradźcie!!!! Pozdrawiam
P.s. Mam czarne E34 z końca 94 roku, z szeroką nerka. Niedługo zamieszcze zdjęcia to zobaczycie i oczywiscie ocenicie. Hej!!!!!!!!
  
 
witaj ja miałem ten sam problem,okazało się że była walnięta dioda w alternatorze i miałem wiecznie niedoładowany akumulator a ponieważ była to "setka" to szlag go trafił dopiero po pół roku.reasumując po naprawie alternatora i zakupie nowego akumulatora,przestał falować i dobrze pali na ciepłym a już mi prorokowali remont pompy wtryskowej ten silnik jest bardzo czuły na sprawny i mocny akumulator z prawidłowym ładowaniem
  
 
A Ja mam nowy aku i ładowanie 14.5V.I jak włączę trochę odbiorników el.to zaczyna szarpać silnikiem!No i jak jest ciepły to kilka chwil muszę kręcić rozrusznikiem żeby zapalił,jak jest chłodniejszy to pali na "pstryk"to też zagadka made in BMW!
  
 
Panowie co ma spadek napiecia do wolnych obrotów w dieslu???
  
 
Witam,
mialem ten problem i niestety tkwil on w pompie wtryskowej,dokladnie nie znam nazwy tego elementu ale jest to weglowy suwakowy potencjometr odpowiadajacy za ilosc podawanego paliwa na wolnych obrotach (w nowych pompach jest to czujnik magnetyczny,w naszych stykowy)wytarcie/utrata tej sciezki powoduje wariowanie kompa,(nowy element kosztuje jakies 3500) mozna to jednak naprawic -polecam zaklad Jet-tronic na ulicy Opolskiej we Wroclawiu(maja doswiadczenie w tej kwesti)
Poszukiwalem rozwiazania "plywajacych"obrotow na wiele sposobow (wymiana koncowek wtryskiwaczy,regulacja ustawien kompa,wymiana akumulatora,serwic alternatora) i tylko panowie z Jettronica mi pomogli.
Bedę u nich w najblizszych dniach to się dowiem dokladnie jak sie ten podzespol nazywa i podam na forum.
Tak czy siak polecam warsztat naprawdae sie przykladaja.
Pozdrawiam
  
 
jeżeli alternator jest ok, to na 100% pompa wtryskowa
  
 
jest tylko jedno ale w pompie w tds są tylko czujniki hdk czyli indukcyjne a one nie mogą sie zjebać
  
 
HZ ma rację one się nie psują
  
 
Muszę się pochwalić-przestawiłem pompę wtryskową i zapala silnik jak jest ciepły b.szybko!a to dzięki hz10.Zrobiłem co mi napisał i to pomogło!Dzięki hz10-jesteś niezły!