JAKI MAM SILNIK...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie przed chwilą przeglądałem typy silników w PN przygotowane przez Olafa. Postanowiłem "skonfrontować" to z tym co mam w dow. rejestracyjnym. A oto wyniki:
1. według tabeli powinienem miec silnik CF-GSi (typ zasilania MPi, moc 84 KM itd, moment 130 itd. Wszystkie te paramery się zgadzają, ale......
2. patrze do dow. rejestr. a tam w polu Nr silnika CE047.... . Sprawdziłem w pozostałych dokumentach dostarczonych przy odbiorze PN z salonu- wszędzie CE.
3. według tabeli silnik CE ma 80 KM, typ zasilania SPi, moment 125 itd.
Co Wy na to? A może jest w tym jakiś "kruczek"? A może ja czegoś nie "kumam"?
Pozdrawiam ze Szczecina.
P.S
Moje auto to Polonez Kombi 1.6 MPi z 2001 roku.
  
 
SPI to GLI Ty masz MPI czyli GSI.Na wielopunkcie jest kilka kucy więcej mimo ,że to ten sam silnik.
 
 
No to w takim razie powinienim mieć w papierach silnik CF a nie CE.
Pozdrawiam ze Szczecina.
  
 
W "bardzo mądrej" książce jest napisane że CF to jest mono Abimexa bez kata, CE to z katem, multi też ma oznaczenie CE.
  
 
Nie przejmuj sie ja tez mam CE a mam GSI
  
 
Cześć Machu, a może ktoś Ci coś podmienił co ??
nie no żartowałem. Nie przejmuj się tym co tam gdzieś napisali. Masz GSI, więc pomykaj na tych kucykach które masz

Kordek4
 
 
W Kombi montowano tylko silniki z wielopunktowym wtryskiem i z katalizatorem oznaczone jako CE, czyli masz 84 KM i 130 Nm momentu. Takie samo oznaczenie ma 1.6 z jednopunktowym wtryskiem i katalizatorem, ale taki nie byl montowny w Kombi. Zreszta otworz maske i zobacz
CF oznacza silnik 1.6 bez katalizatora z 1 punktowym wtryskiem.

Pozdrowka
Adamus
 
 
Dziekuje wszystkim za odpisanie, a w szczególności leon-owi i Adamus-owi (zajrzałem pod maskę- mam CE).
Pozdrawiam bardzo serdecznie mojego Frenda z Łodzi Kordka!
Lubię taki humor hehe. I wierz mi, kucy nie oszczędzam.
Pozdrowienia ze Szczecina.
  
 
Wiesz Mach jak twj Poldi ma tzw."odjazd" przy kick-downie na 1. i 2.(jak na poloneza) tzn że Fabryka spisała się na medal....
  
 
Mam pytanie co to za silnik ( 131C1000 ), czekam na odpowiedz.
  
 
Obstawiam blok z f.131 1800

Moze Ci pomoże: technika z PTK-u

A tak wogóle MROOOOOOOZEEEEEK !!!!!!!

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
na PTK nie ma takiego modelu.
  
 
A moze to jest: 131C1.400, 131C1.600, 131C2.000... w 131 nie bylo silnika 1.8, byly "tylko": 1400, 1400TC, 1600, 1600TC, 2000D, 2500D, 2000TC, 2000TC Compressore

Gdyby tak w PF125p byl taki wybor...
  
 
Cytat:
2003-01-30 17:31:19, SCHIL pisze:
Mam pytanie co to za silnik ( 131C1000 ), czekam na odpowiedz.



Kiler to nie to dokładnie tak jak napisałem, czekam dalej.
  
 
Fiat 131 1600
  
 
Schilo – w bambuko sobie ze mną lecisz – ten numer to oznaczenie silnika, pochodzącego z fiata 131 o pojemności nominalnej 1400 ccm, a faktycznej 1367 ccm. mającego głowicę z dwoma wałkami rozrządu o mocy 75 KM, czyli po prostu 1.4 DOHC. I pewnie się nie pomylę - to numer silnika Twojej bryki
  
 
Mrozek jestes wielki, i jak zwykle masz rację (ale czekałem na tą odpowiedz).
  
 
Teraz już chyba wszyscy wiedzą jaki mam silnik.
  
 
Mam pytanko.

Czy głowice silników również są jakoś oznaczane ?
Na głowicy silnika 1,6 są wybite jakieś numery: 4356475 oraz jeszcze jakieś dwa inne oznaczenia (wszystko od strony szyby, więc zasłonięte na codzień). Czy ktoś potrafi powiedzieć coś na ich temat ? Bo numer silnika delikatnie rzecz mówiąc "nie budzi mojego zaufania"
  
 
Cytat:
2005-04-27 18:02:54, Hubiszon pisze:
Mam pytanko. Czy głowice silników również są jakoś oznaczane ? Na głowicy silnika 1,6 są wybite jakieś numery: 4356475 oraz jeszcze jakieś dwa inne oznaczenia (wszystko od strony szyby, więc zasłonięte na codzień). Czy ktoś potrafi powiedzieć coś na ich temat ? Bo numer silnika delikatnie rzecz mówiąc "nie budzi mojego zaufania"


Podaj numer, albo wyslij na priv. - zobaczymy co w numerze piszczy
Pozdrawiam
Adamus