| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2002-06-25 18:10:25 Właśnie przed chwilą przeglądałem typy silników w PN przygotowane przez Olafa. Postanowiłem "skonfrontować" to z tym co mam w dow. rejestracyjnym. A oto wyniki:
1. według tabeli powinienem miec silnik CF-GSi (typ zasilania MPi, moc 84 KM itd, moment 130 itd. Wszystkie te paramery się zgadzają, ale...... 2. patrze do dow. rejestr. a tam w polu Nr silnika CE047.... . Sprawdziłem w pozostałych dokumentach dostarczonych przy odbiorze PN z salonu- wszędzie CE. 3. według tabeli silnik CE ma 80 KM, typ zasilania SPi, moment 125 itd. Co Wy na to? A może jest w tym jakiś "kruczek"? A może ja czegoś nie "kumam"? Pozdrawiam ze Szczecina. P.S Moje auto to Polonez Kombi 1.6 MPi z 2001 roku. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-06-25 21:45:29 SPI to GLI Ty masz MPI czyli GSI.Na wielopunkcie jest kilka kucy więcej mimo ,że to ten sam silnik. |
Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2002-06-25 22:01:25 No to w takim razie powinienim mieć w papierach silnik CF a nie CE.
Pozdrawiam ze Szczecina. |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2002-06-25 22:21:26 W "bardzo mądrej" książce jest napisane że CF to jest mono Abimexa bez kata, CE to z katem, multi też ma oznaczenie CE. |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2002-06-25 22:26:44 Nie przejmuj sie ja tez mam CE a mam GSI |
Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2002-06-26 19:43:32 Dziekuje wszystkim za odpisanie, a w szczególności leon-owi i Adamus-owi (zajrzałem pod maskę- mam CE).
Pozdrawiam bardzo serdecznie mojego Frenda z Łodzi Kordka! Lubię taki humor hehe. I wierz mi, kucy nie oszczędzam. Pozdrowienia ze Szczecina. |
OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2002-06-26 22:51:17 Wiesz Mach jak twj Poldi ma tzw."odjazd" przy kick-downie na 1. i 2.(jak na poloneza) tzn że Fabryka spisała się na medal.... |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-30 17:31:19 Mam pytanie co to za silnik ( 131C1000 ), czekam na odpowiedz. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-01-30 17:39:33 Obstawiam blok z f.131 1800
Moze Ci pomoże: technika z PTK-u A tak wogóle MROOOOOOOZEEEEEK !!!!!!! ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-30 18:05:54 na PTK nie ma takiego modelu. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-01-30 18:49:34 A moze to jest: 131C1.400, 131C1.600, 131C2.000... w 131 nie bylo silnika 1.8, byly "tylko": 1400, 1400TC, 1600, 1600TC, 2000D, 2500D, 2000TC, 2000TC Compressore Gdyby tak w PF125p byl taki wybor... |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-30 20:46:43
Kiler to nie to dokładnie tak jak napisałem, czekam dalej. |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-01-31 01:19:46 Fiat 131 1600 |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-01-31 03:19:53 Schilo – w bambuko sobie ze mną lecisz |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-31 11:01:05 Mrozek jestes wielki, i jak zwykle masz rację (ale czekałem na tą odpowiedz). |
SCHIL Miłośnik FSO Polonez Łódź | 2003-01-31 13:54:45 Teraz już chyba wszyscy wiedzą jaki mam silnik. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2005-04-27 20:01:32
Podaj numer, albo wyslij na priv. - zobaczymy co w numerze piszczy
Pozdrawiam Adamus |