Biale tylne klosze 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich.mam takie male zapytanko.czy moglby mi ktos powiedziec jak sie ma sprawa tylnych bialych kloszy w 126 podczas przegladu??bo posiadam takie ale slyszalem ze zarowki niedostaly atestu dlatego niewolno ich miec.wprawdzie przeglad mam za jakies 2 miesiace ale lepiej wiedziec wczesniej
z gory dzieki za info.........pozdro...
  
 
Pewnie zalezy od kolesia co robi przeglad - mnie sie nawet nic nie pytal jak mialem malca - a mialem biale lampy wazne ze swieca na czerwono - chyba ze sobie pomalowlaes mazakiem - zreszta powiedz mi ile to jest roboty wymienic sam klosz na normalny - minuta moze mniej . .. nie powinien sie zesrac jak bedziesz mial wszystko ok - to Ci nawet nie pisnie slowkiem :] - pozdrawiam
  
 
wszystkie biale klosze, brewki, naklejki itd itp sa zabronione no ale przeglad to jedno a pajac policjant ktory brak potencji odreaguje zawsze na biednym kirowcy z zacieciem do upiekrzania autka to drugie. wiem bo mialem sie okazje przekonac w moim przypadku koles zatrzymal po rejestracji (bylem nietamtejszy ) a dowalil sie do lampek niebieskich walac haslo ze zabiera mi dowod.

zasada taka: nie ma czarno na bialym homologacji do danego produktu to nie wygrasz z nikim kto sie dowali
  
 
Co ty za glupoty piszesz? Ktos ci kitu nawciskal, ze za biale klosze DR zatrzymuja (nie zabieraja). Biale klsoz emaja bowiem homologacje wytloczona na kloszu i wara policji ot tego. Homo jest - spadac. Przerabialem wielokrotnie w Wawie.
  
 
tak ja wiem ze klosze maja atest ale zarowki go niemaja i podobno w tym cala sprawa tkwi ale spox dzieki za info
  
 
No pewnie ze maja homologacje (te biale klosze). Cala homologacja to nic innego jak napis E20 w koleczku takim malym wielkosci 1cm. Znajdziesz napewno.
Co innego kolor swiecenia zarowek, ten musi byc czerwony a nie czeronawy czy rozowy, ale ja na barwe swiatla znalazlem juz sposob i to raz na zawsze. Klosze sa biale a swiatla swieca tak jak powinny.
  
 
no wlasnie u jednych swieca bardziej na czerwono a u innych prawie na bialo od czego to jest zalezne wprawdzie moje swieca "prawie na czerwono ale wiem ze maja gorsze
  
 
odcien czerwonosci zalezy od kasy!!hehe oczywiscie zart.
Ale tak serio to zalezy jakie zarówki kupujesz:
-sa takei pomalowane badziewnie-taniocha-czerwone to one sa chyba przez tydzien hehe
-takie powleczone czerwony czyms-to troche poswieci ale sie tez wypali
- widziałem z 3 razy na giełdzie w gliwichach,zarówki co były wykonane z czerwonego szkła.Na te nie ma bata ze "zbledna" .Ale cena tez była odpowiednia
  
 
Ale po co marnowac kase i nabijac portfele tym ktorzy produkuja takie cuda. Ja rozwiazalem ten problem w inny sposob, raz na zawsze: na gieldzie na Zeraniu jest gosc ktory handluje swiatelkami i kloszami wszelkiej masci. Kupilem u niego dwa czerwone klosze obrysowek od naczepy ciagnika siodlowego, klosze dopasowalem do profilu odblysnika w lampie maluchowskiej i przykleilem je delikatnie w dwoch miejscach klejem kropelka. Przykleilem delikatnie tak zeby podczas wymiany zarowki mozna bylo podwazyc czerwony klosik i wymienic zarowke nie niszczac klosika. Calosc przykrylem oczywiscie bialym kloszem z homologacja. Efekt jest taki ze nawet w najjasniejszy dzien pod slonce swiatla swieca na czerwono a nie na blado-rozowo. Testowalem ten patencik jeszcze nie na samochodzie ze zwartym zarnikiem stopu i pozycji w celu sprawdzenia czy aby czerwony klosik nie bedzie czernial albo sie topil pod wplywem temperatury, i co? I nic, klosik jest w idealnym stanie nawet po kilkunasu minutach podgrzewania go 26W zarowki. Z zewnatrz widac od razu ze w lampie nie siedza same zarowki pokolorowane tylko cos jeszcze, i to jest podstawowy minus tego patenciku: roznego rodzaju pseudo-pasjonaci malucha z ogolonymi lbami i w ubiorze z trzema paskami z zaciekawieniem przygladaja sie takim lampeczkom kombinujac jak tylko stac sie ich posiadaczami jedynie za cene chwili strachu. Tak wiec parkujac swojego bolida staram sie parkowac go tylem do jakiejs sciany albo do innego auta, zeby lampy te nie rzucaly sie w oczy i abym nie byl zmuszony do kupna nowego kompletu lamp tylko dlatego ze komus spodobalo sie moje rozwiazanie.
Mam nadzieje ze w miare dokladnie opisalem o co mi chodzi i jak to zalatwilem. Jak na razie nie mam dostepu do cyfrowki ale jak tylko bede mogl porobie pare fotek i wtedy to juz wszystko bedzie jasne.
Do DF-a rowniez mam podobne rozwiazanie. Jesli kogos zainteresowalo pytajcie.
  
 
A ja się wykazałem odrobiną cierpliwości i z seryjnych i białych kloszy ulepiłem biało-czerwone. Też ładnie wyglądają
  
 
oki dzieki wszystkim za info......napewno jakos to bedzie ......jesze raz thx i pozdro
  
 
Cytat:
2004-05-10 09:00:16, Krzemowy pisze:
A ja się wykazałem odrobiną cierpliwości i z seryjnych i białych kloszy ulepiłem biało-czerwone. Też ładnie wyglądają


Krzmowy - przeciez to nie plastelina!!!
  
 
No, poobcinałem i polepiłem, więc ulepiłem
  
 
przeciez mozna zrobic biało-czerwone i wtedy nie ma zadnego problemu..malo tego, mozna teraz kupić gotowe..
zresztą jaki problem w zdjęciu białych koszy przed przeglądem i załozeniu po
  
 
krzemowy ten zegar w twoim profilu jest z twojego boba? zaciekawil mnie mocno, masz wieksze foto tego cuda?

a co do lamp to ja o dziwo kupilem zarowki kilka miechow temu i do dzisiaj sa czerwone. kumple potem kupowali w tym samym sklepie i po krotkim czasie byly rozowe zalezy na co sie trafi... ale mi osobiscie to juz sie strasznie opatrzyly biale klosze... jakbym tylko mial spray to bym zamazal dol na czerwono...
  
 
Cytat:
2004-05-10 10:50:25, mille pisze:
przeciez mozna zrobic biało-czerwone i wtedy nie ma zadnego problemu..malo tego, mozna teraz kupić gotowe..
zresztą jaki problem w zdjęciu białych koszy przed przeglądem i załozeniu po



Problem w zmianie kloszy zaden, ale czy chodzi nam tylko o przejscie przegladu czy o kolor swiecenia lamp tylnych? Bo jesli o to pierwsze to nie ma co sobie glowy zawracac i mozna wozic nawet ze soba komplet kloszy na ew. zamiane podszas kontroli drogowej, ale jesli sprawa rozchodzi sie o kolor to kazda farba po pewnym czasie zluszczy sie i odbarwi pod wplywem temperatury, co innego zarowki z czerwonego szkla lub nakladki czerwone (jak w moim przypadku) te beda swiecic na piekny czerwony kolor.
  
 
nie przyszlo wam do glowy ze czerwono pomaranczowe sa ladniejsze??

wiem wiem o gustach sie nie dyskutuje ale mi sie naprawde niedobrze robi jak widze biale lampy w kaszlu, nie wiem co to za moda
nie podobaja sie i tyle
  
 
Cytat:
2004-05-10 13:16:35, komaretti pisze:
Problem w zmianie kloszy zaden, ale czy chodzi nam tylko o przejscie przegladu czy o kolor swiecenia lamp tylnych? Bo jesli o to pierwsze to nie ma co sobie glowy zawracac i mozna wozic nawet ze soba komplet kloszy na ew. zamiane podszas kontroli drogowej, ale jesli sprawa rozchodzi sie o kolor to kazda farba po pewnym czasie zluszczy sie i odbarwi pod wplywem temperatury, co innego zarowki z czerwonego szkla lub nakladki czerwone (jak w moim przypadku) te beda swiecic na piekny czerwony kolor.



no to mam szczęście ze nie podobają mi sie całe białe lampy, mam biało-czerwone i żadnych problemów z blaknięciem, kolorem, policją i przeglądem..



jezu, jutro ten dzień
  
 
byla juz akcja na forum z wlascicielem bialych lamp w maluszku i gosciu dostal mandacik bo nie wyklucil sie o homologacje. prawda jest taka ze jak trafisz na pajaca ktory sie uprze ze ci dowali to albo placisz albo idziesz do sadu grodzkiego co do 125'ki pytalem na allegro goscia czy maja klosze homologacje odpowiedz byla krotka - nie
  
 
mnie takze sie nie podobaja biale klosze.
co innego bialo-czerwone - mysle ze bylyby o niebo lepsze