| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-04-25 08:59:20 Proponuję reset komputerka, na poczatek. Klemę zdjąć na jakieś 15 minut, a potem zagrzać go do temperatury pracy na wolnych obrotach. Następnie jakieś 5 minut 1200 RPM. Może pomoże, może także pada krokowiec (nie życzę-ponad 300PLN nowy). Jeśli do tego wolne obroty są nierówne, może także gdzieś ssać fałszywe powietrze . Powodzenia |
_kruchy_ Prawdziwe TDI Poznań | 2005-04-25 09:02:31 Te wysokie obroty wskazują właśnie na fałszywe powietrze zaciągane poza przepływomierzem... może czujnik położenia przepustnicy???
Masz gaz...???? I prośba... nazywaj wątki tak żeby było wiadomo o co chodzi, bo ten który podałeś może dotyczyć wsyzstkiego... |
rrekin Ford escort twardogóra | 2005-04-25 09:06:50 nie własnie niemam gazu a obroty są równe |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-04-25 09:24:55 Może zawór bocznikowy powietrza, wtedy też się dziwne rzeczy dzieją... Rzecz nie do wyczyszczenia na dłuższą metę, nowy parę stówek kosztuje... |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-04-25 09:26:06 Zatem spróbuj zdjąć krokowca i go "przedmuchac" tj może dzieś jakieś śmieci zacierają sprążynkę powrotną. Zrób resecik, to najprościej i może problem się rozwiąże. Mnie pomagało zanim rozrząd padł, ale nie z tego powodu ![]() |
Yakee GKA | 2005-04-25 10:28:10 Także proponuję przeczyścić krokowy. A ile Ci pali? Mój wciągał wiadro, i się okazało że sonda robiła przekłamanie i maszynka zalewała się paliwkiem i gasła gdzie byle... |
rrekin Ford escort twardogóra | 2005-04-25 11:03:36 palic mi pali tez duzo bo w trasie ok 8 litrów na 100 czyli proponujecie tez sprawdzic sonde lambda |