Turbo i gaz?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Planuje zakup samochodu z turbosprezarka, planuje zainstalowac do tego samochodu instalacje LPG, czy to bedzie dobrze gralo? i ile trzeba orientacyjnie wydac na taka instalke?
Jareka
  
 
pytanie jakie to ma być auto.
  
 
Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
i ile moze to kosztowac?
thx
Jareka
  
 
kumpel ma instalke 1 generacji w uno 1.3 turbo czesto ma wystrzaly wszystko silikonem poklejone ale swiece i przewody chyba 15 letnie no i spalanie kolo 15l
  
 
do fiata coupe polecałbym tylko wtrusk sekwencyjny do turbo. moim zdaniem najlepszy LANDI-RENZO OMEGAS lub holenderski VSI PRINS.
  
 
Cytat:
2004-03-05 20:29:17, disel pisze:
kumpel ma instalke 1 generacji w uno 1.3 turbo czesto ma wystrzaly wszystko silikonem poklejone ale swiece i przewody chyba 15 letnie no i spalanie kolo 15l



Ale ważne ze gwiżdże i jedzie
  
 
Witam
czyli np do passata 1.8 T lub audi a4 z takim samym motorem,da sie załozyc gazik?Rozumiem że przy sekwencyjnym nie będzie problemu z gazem i turbiną?
pzdr
  
 
w tym motorze na VSI PRINS mozna nawet wyciągnąć więcej mocy i momentu obrotowego. nawet o jakieś 5 koników.
  
 
DObra dobra ale jest problem.

Ja mam gaz sekwencyjny OMVL dream XXI i z tego co wiem to dawki gazu zależne są od obciązenia które mierzy czujnik podciśnienia w kolektorze.

Z własnych przemysleń wnioskuję że im większe podciśnienie tym większe obciążenie a więc więcej gazu się wtryskuje.

Teraz jak założę turbo to gdy sprężarka da mi ciśnienie to czujnik wykryje to jako małe obciążenie i nie wtryśnie gazu.

Będzie na odwrót. Instalka nie będzie działać. Chyba że da się zamienić czujnik podciśnienia na przepływomierz.
Nie wiem czy dobrze myslę.

Może ktoś mnie wyprowadzi ze złego myślenia?