| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-03-02 21:35:51 pytanie jakie to ma być auto. |
JarekWalentek Alfa Romeo 156 Rudnik Wielki | 2004-03-02 23:21:54 Fiat Coupe 2.0 20v Turbo
i ile moze to kosztowac? thx Jareka |
disel LPG User Gliwice | 2004-03-05 20:29:17 kumpel ma instalke 1 generacji w uno 1.3 turbo czesto ma wystrzaly wszystko silikonem poklejone ale swiece i przewody chyba 15 letnie no i spalanie kolo 15l |
Grzesiek LPG User ![]() Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2004-03-18 12:24:17 Witam czyli np do passata 1.8 T lub audi a4 z takim samym motorem,da sie załozyc gazik?Rozumiem że przy sekwencyjnym nie będzie problemu z gazem i turbiną? pzdr |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2004-03-18 20:24:04 w tym motorze na VSI PRINS mozna nawet wyciągnąć więcej mocy i momentu obrotowego. nawet o jakieś 5 koników. |
OMENATOR OMEGA & SENATOR Lębork | 2005-04-25 12:41:54 DObra dobra ale jest problem.
Ja mam gaz sekwencyjny OMVL dream XXI i z tego co wiem to dawki gazu zależne są od obciązenia które mierzy czujnik podciśnienia w kolektorze. Z własnych przemysleń wnioskuję że im większe podciśnienie tym większe obciążenie a więc więcej gazu się wtryskuje. Teraz jak założę turbo to gdy sprężarka da mi ciśnienie to czujnik wykryje to jako małe obciążenie i nie wtryśnie gazu. Będzie na odwrót. Instalka nie będzie działać. Chyba że da się zamienić czujnik podciśnienia na przepływomierz. Nie wiem czy dobrze myslę. Może ktoś mnie wyprowadzi ze złego myślenia? |