MotoNews.pl
  

Problem start z wolnych obrotów [126 swap]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chłopaki mam taki problem silnik UT swapowany w malanie, sytuacja wygląda tak jak ma wolne obroty i zaczynam startować to zaczyna się dławić muszę mu tak pokopać po gazie aby wyszedł na wyższe obroty i wtedy jest ok , ale jest to trochę denerwujące, pompa paliwa jest z uno 1.4 Mono wtrysk i jej ciśnienie max to chyba 1.2 bar podczas gdy przy UT ciśnienie max pompy jest chyba ok 3bar, myślicie że ta pompa może być przyczyną tych anomaliów??? Z góry dzięki za wszystkie rady.Pozdrawiam Kazik
  
 
Ja mialem tak kiedys w escorcie przerobionym na gaz. Poprzedni wlasciciel jezdzil z pustym bakiem i zatarl pompe paliwa jak sie pozniej okazalo. Na gazie samochod jezdzil ok, a po przelaczeniu na paliwko mial wlasnie takie objawy jak opisales.

Znaczy sie po podlaczeniu pompy poza bakiem zeby sprawdzic czy wogole dziala, podawala paliwo, ale widocznie cisnienie bylo za slabe. Po zmianie pompy paliwa objawy ustapily.

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-04-28 21:40:46 ]
  
 
Hmm u mnie było tak samo w poldku jak sie pompa przytkała.....
Podmien pompe i mu przejdzie.....
  
 
Przed mazowieckim bardzo podobny objaw (szarpanie, przerywanie - różnie) był w felicji Konrada - różne rzeczy wymienialiśmy, aż wreszcie winną okazała się być pompa, która zamiast bodajże 3 bar dawała 2. Po wymianie na nową auto odżyło!!(po czym zmarło na trasie mazowieckiego ).
  
 
musze dziś zmienić tą pompe i zobaczę jak się sprawy mają.
  
 
Pomp[a z Uno turbo założona objaw dalej występuje, jutro zmierzę ciśnienie możer ta pompa już kona i nie daje dużego ciśnienia.