| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-05-06 22:22:36 na jakich gumach jezdzisz?
|
filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-05-06 22:23:49 Ustaw je bardziej zbierznie z przodu to przy szybkim ruchu kierka bedzie ladnie dupa rzucac |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-05-06 22:27:46 jedyne opony do malucha to
BF GOODRICH TOURING 155/65 R13 to jest jedyna poprawna odpowiedz. kto nie jezdzil ten nie wie. |
Tarchix 126p SZCZECIN | 2005-05-06 22:30:56
no na zbierznych to nie polecam jedzic..... ja wiem czy dupą bedzie rzucać? na pewno będzie tańcował przód...ja jechałem na zbieżnych 6km po mieście i dziękuje za występy.....trudno jest utrzymać jeden pas ruchu
[ wiadomość edytowana przez: Tarchix dnia 2005-05-06 22:31:34 ] |
Tarchix 126p SZCZECIN | 2005-05-06 22:32:46
na tył 165/55 R13 Good year Touring na suchym poezja |
filipmec Fiat126p, Golf Cabri ... Bielkowko | 2005-05-06 22:40:34 Jezeli beda za bardzo zbierzne to pewnie ze tak, ja mam tak empirycznie ustawione ze nie zjada oponek i nie tanczy a jak tylko chce do rzuce dupa |
Tarchix 126p SZCZECIN | 2005-05-06 22:45:52
lekka rozbierzność musi byc i nie ma CH..A we wsi |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-05-06 23:07:45 a moz eto nei kwestia auta tylko techniki:]] jak wpadasz w zakret na ujeciu to prawdopodobnie rzuci dupą, jak wpadas zna pełnym gazie to raczej wyjedzie przód, przynajmniej u mnie tak jest |
York F&F Wolny Słuchacz :) Peugeot 307sw Przemyśl | 2005-05-06 23:14:36 No tutaj się musze z Abdullem zgodzić... ja zawsze pred zakrętem troche odpuszczam, a potem mniej więcej w połowie zakrętu gaz do podłogi i ładnie równo wychodze... a na tych oponkach co teraz mam troche tyłem rzuci |
Tarchix 126p SZCZECIN | 2005-05-06 23:25:49
Dzięki.....daje rade |
_radosny_ 126p koszalin | 2005-05-07 06:22:16 STARY...LEKKA ROZBIEŻNOŚC....???
Z geometria w swoim malcu walczyłem odkąd obniżyłem zawiech.I wierz mi ze nie ma nic lepszego od minimalnego pochylenia w minusie i zbieznosci na zero...Na twoim klipie widac jak Ci sie "pieknie" fura prowadzi (00:42).Przy hamowaniu koła kładą ci się okrutnie automatycznie robiac sie jeszce bardziej robieżne(wjeżdzając w dziurę nie wiesz w którą strone pojedziesz na przyczepnej nawierzchni,bo na śliskiej bedzie jeszcze w miare)... |
DominikWrc Łódź | 2005-05-07 08:25:01 Popieram!!! Nawet na obniżonym zawiasie to najlepiej na zero ustwaić (tu fabryczne ustawienia są najlepsze)
A co do trzymania się to ważne sa opony (stan i rodzaj) amortyzatory i w ogóle stan rozklekotania zawieszenia. Jak się ma wszystko dobre to nie ma problemów. A poza tym to 126 jest takim wspaniałym i specyficznym autkiem że czasem będzie nad- a czasem podsterowny. Tu polecam zerknąć do dobrej książki S. Zasady "Prędkośc bezpieczna" Buźka |
piter_s1 F&F Sympatyk Rybnik | 2005-05-07 12:35:53 Generalnie to nie pamiętam żeby kiedykolwiek zdażyło mi się aby maluszek był podsterowny (no chyba że na śniegu)
Tył autka jest bardziej dociążony i bardziej zawsze dupą zamiata
No ale modyfikacje w serie różne cuda czynią. Ja śmigam na 175/50R13 Bridgestone przód, 175/50R13 Dunlop tył... (oczywiście zawias obnizony) i to dopiero na zakrętach niema chuja we wsi Tak jak koledzy mówili że przd zakrętem dać luzu i gdzieś tak w połowie pełny w deche, uwielbiam to uczucie 5g
A tak poważnie to przyczepnośc jest zajebista niemam powodów do obawiania się o swoje żeycie na zakrętach (z rozwagą oczywiście) [ wiadomość edytowana przez: piter_s1 dnia 2005-05-07 12:36:34 ] |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-05-07 12:51:49 Zgadzam sie z niektórymi wypowiedziami,ale czy nie lepiej by było gdybyś używał lewej nogi bo hamowania. Spróbuj hamować w zakręcie wtedy dociążysz przód i nie bedzie Ci odjeżdżał. W maluszku jest to chyba jedyna sensowna technika jazdy po łuku, oczywiście jezeli nie chcesz jechać poślizgiem, jeżeli chcesz driftem pokonać zakręt to zrobić za pomocą przeciwskretu zarzucając tył.
P.S. Wszystkie techniki jazdy ułatwiające zycie posiadaczowi maluszka opisuje Bogdanow i Cygankow w książce 'Sportowa jazda samochodem" |
KonradosWuWuA Warszawa | 2005-05-07 12:55:30 Mialem ten sam problem przy Kormoranach 155/65/13 z tylu i Pirelli P 2000 145/70/13 z przodu, przod wyjezdzal jak sie wpadlo za szybko, odjecie, chwile sie nic nie dzialo i nagle leciala dupa w piekny poslizg, teraz zalozylem z przodu 165/55/13 Pirelli P 700-z efekt jest taki ze nie udalo mi sie jeszcze przodem wyjechac, jak jest za szybko to dupa zamiatam.
Na dniach wrzuce takie same na tyl i podejrzewam ze bedzie sie pieknie trzymal... bo przod jak przyklejony. Oczywiscie wszystko ladni ejak jest sucho, bo jak spadnie deszcz to sobie latam poslizgiem 4 kol.. hehe smieszne uczucie. Pozdrawiam |