[Wydech] - z Caro do 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak sobie myśle żeby wsadzić tłumniki z caro do 125 coby ciszej było. Czy ktoś wkładał i ma jakieś doświadczenie chętnie wysłucham


[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-04-19 04:11:20 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]
  
 
ja tylko zakładałem wydech z borka do Caro, ale żeby gwizdało
  
 
Cytat:
2007-02-02 13:14:32, Mieszko1976 pisze:
ja tylko zakładałem wydech z borka do Caro, ale żeby gwizdało


tylko że współczesne tłumiki nie mają tak ślicznego dźwięku.
Wyd od polda:
Załóż dwururkę krótką z caro, tłumik caro, rurę caro, II tł caro, III tłumik caro.
Musisz dorobić wieszak tylny do III tłumika, do II ewentualnie, ale da sie bez większych kombinacji , już w ostateczności wieszak do I tłumika.
Wieszaki są zdaje sie przykręcane do nawozia w poldku. Mozesz je przynitować.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
fakt, na współczesnych tłumikach nie ma takiego dźwięku jak w orginale.
Końcowy tłumik: jeden wieszak przykręcony do wewnętrznej ściany tylnego pasa, drugi do podłużnicy, środkowy tłumik: wieszak przykręcony do pionowej ścianki wnęki mniej więcej pod siedziskiem, pierwszy tłumik: wieszak przykręcony do podłużnicy. rura z caro ma nieco inne wymiary niż borewiczowa
  
 
Nio poprubuje tylko u mnie jest 2,0 i wururka z caro odpada ale od czego mam szlifierke i migomat
  
 
ja mam wydech z poldka caro rover w 125p laczenie z katalizatorem
niestety jest nizej niz zwykly 1.5 czy 1.6 przez co musze uwazac na spiace policjanty
  
 
Witam, mam problem z mocowaniem tłumika od caro do fiacinki, zamocowałem go prowizorycznie na jedną gumę do belki ale tak nie moze być. Ma ktoś foto albo jakieś pomysły?
Zamiast drugiego tłumika daje rurę, Czy warto kupić rurę takiej samej jak średnica tej od caro (do kolektora) wygiąć i połączyć czy nie bawić sie i dać jakąś stalówkę i przyspawać do niej kolanko od starego tłumika? Rura i kolanko ma trochę inna średnice wewnętrzną nie pogorszy mi to spalania i osiągów?

  
 
Przed wysłaniem przeczytaj post - czy ktos go zrozumie. O który tłumik pytasz?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Tłumik od caro do kolektora czyli pierwszy tłumik, pozniej rura zamiast drugiego (fiatowskiego) i końcowy fiatoski. Czyli zamieniam pierwszy tłumik fiatowski na caro, w miejsce starego tłumika daje rurę
  
 
Najgorsza z możliwych konfiguracji
  
 
Dlaczego? Ostatni mam przelotowy z KO I ten od caro może po zimie zmienię ten od caro na strumke. Co jest nie tak z tą konfiguracją?
  
 
Zdaje mi się, że najlepszą jest komplet od Caro, ewentualnie z wymienioną końcówką na fiatowską, ale niekoniecznie. Proponuję wpisanie do wyszukiwarki słowa wydech i poczytanie wyników.

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-10-29 20:59:21 ]
  
 
Czytałem, i taki pomysł wydał sie najlepszy tylko z tym pierwszym tłumikiem lipa nie mogę fotki znaleźć jak to zamocować, przykręciłem go i wisi na jednej gumie przyczepionej do belki (chyba sie belka na to mówi) nie chce żeby mi odpadł. Jose dalej nie wiem dlaczego ta konfiguracja jest nie najlepsza?
  
 
Dwie najlepsze pod względem osiągów:
GSI -> I caro (przelot) -> II caro (przelot) -> III DF (przelot)
lub:
GSI -> rura -> II caro (przelot) -> III DF (przelot) - głośniejszy setup

Przy braku II tłumika silnik jest mało elastyczny i mułowaty na niskich obrotach - tak wynika z moich obserwacji
  
 
tłumik przelotowy jesli sie nie myle to taka rura z dziurkami w środku obudowana blachą.. Chyba najpierw zrobie rure a pozniej kupie przelotówke a zamiast pierwszego strumke ehh te plany Czy pierwsze tłumiki od caro, atu, były przelotowe czy komorowe?
  
 
rura zrobiona trzeba tylko dopracować nieszczelności na łączeniach z tłumikami podobno jest do tego pasta? Odpaliłem chodzi ślicznie.
Takie pytanko na marginesie, dostałem od wujka urządzenie rozruchowo-zapłonowe używa ktoś tego?
  
 
Cytat:
2007-10-31 13:38:47, faownik81 pisze:
Czy pierwsze tłumiki od caro, atu, były przelotowe czy komorowe?

Pierwszy - za dwururką/kolektorem w GSI/ - przelotowy, drugi przelotowy, trzeci komorowy.