| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-10 22:22:43 Witam mam pytanko.
Otóz postanowilismy rekreacyjnie wystartowac na szutrowym Kjsie poznac braki itp... 6 tras jest na szutrze 4 na asfalcie. Biore przenosną pompke takze moge zmienic cisnienie przed odcinkami i własnie co polecacie. Jakie cisnienie przód jakie tył zależnie od nawierzchni... opony z tyłu maja troche mało bieznika... Mam nadzieję ze FF elita kjsów sie wypowie jakie ma nastawy ... Ps. Z góry dzieki za ew podanie kątów na jakie ustawic auto na ten rajd i jak ustawic glebe przód tył... Kjs jest z serii bardzo szybkich ..... |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2005-05-10 22:59:30 No ja sie podłaczam do tematu, ale myśle ze to jeszcze kwestia profilu opony bo czym mniejszty to można troszke mniej wrzucić, ja mam w przodzie ok 1,5-1,6 przy 135/70 i jest sztywno, na szuter to pewnie sie nie będzie nadawać jak miałem maluchowskie to nawet takie ciśnienie nie pomagało bo sie wszystko gieło. Z tyłu mam 155/65 i ciśnienie w granicach 2.2 i trzymie sie to wszystkiego zajebiście no poza asfaltem i piaskiem na raz ![]() |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-10 23:14:05 na szutrze dawałem na 0,8 - 0,9. przód i 1,5 tył.
Profil opon 135 przód * 70 tył 145 * 70 oczywiscie 13 ki. |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-05-10 23:24:10 ja też mam problem z ciśnieniem. to wielki dylemat kurde jest. doswiadczeni kierowcy niech nam początkującym podpowiedzą jak ustawic zeby dobrze było |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-05-10 23:31:42
i nie zdjeło ci tych opon z przodu?????? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-10 23:34:44 Nieee .
Dojechalem do domu i okazał osie ze w oponie jest tylko 0,8 - dlatego nie nalezy spuszczac powietrza na oko ....... Przejechalem 2 odcinki na tym i do domu . Druga opcja ze znowu powietrze ucieka z felg i musze wyczyscic styk opony z felg po zimie...... pomiedzy kjsem a dopompowaniem było dobre kilkanascie dni... Napompowałem na 1,4 i jazda - tylko nei wiem jak ustawic pod szuter.... |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-05-11 00:01:33 na szutry podstawa to detki w oponach! pojdziesz gdzies wiekszym boczarem i jest po kole jak sie piach miedzy rant a opone dostanie.
ja u siebie mam kolo 1.6 z przodu i 2.0 z tylu. tyle ze motor mam ciezszy i masy sie pewnie troche inaczej rozkladaja. na przodzie zimowy kormoran snowpro 135/70 na tyle Profil Winter, model Inga 145/70 - genialna opona na szuter. bieznik podobny do kierunkowej debicy frigo. nalewki profil'a sa naprawde godne polecenia. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-05-11 00:02:31
Eeee, żeby zdjąć opone samą jazdą to trza by chyba mieć sporo szcześcia/pecha - jak kiedyś jeździłem ósemke na placu Kantem to opony się cale podwijały, widać było wyraźne starcie boków aż do stópki, z resztą jeden kołpak i felga też się przyrysowały . A najlepsze w tym wszystkim jest to, że były to "nalewki" tej samej firmy, na jakiej szutrówkach-zimówkach Zoltar generalki wyciąga na KJS .
Edit: oponky, o których pisze Zoltar wyglądają dokładnie tak:
M+S+G (Mud+Snow+Gravel ). Nie bede pisał gdzie najlepiej je kupić bo juz za dużo komercji na forum
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-05-11 00:06:14 ] |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-05-11 00:16:57
no no niezłe wyzwanie cie czeka, pewnie sie ostro napocisz na tych nawrotach... ja mam tylko obawy czy ci sie przypadkiem znowu wentylator nie ukręci...
powodzenia! |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-05-11 00:40:36 0,1 bar - idealna trakcja - połaczona z idealnym czuczu
Edit: race - to auto kiedys jezdzilo czy koledzy z popychu Cie rozpedzili i spierdolili z foty? tam w tle butelke zostawili - tak ich pogoniłes ze az z pragnienia umierali Ty brytalu
[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-05-11 00:52:34 ] |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-05-11 01:25:29 Jeździł i nadal będzie jeździł U MNIE po małych modyfikacjach ![]() |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-11 14:44:18 Auto krece do 6 tys i koneic wiec wentylator bedzie cały mc nei boj nic sie.
Nie musisz sie tak o mnie martwic kochanie. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-05-11 15:10:23
czy my o czyms nie wiemy? ![]() |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2005-05-11 15:13:04 no własnie ja tez tak patrze z niedowierzaniem... czuczu czy ty jakiś schizofrenik jestes? |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-05-11 16:10:19 Jak zwykle, Łódź robi wioche, zaraz zablokują topic, i jak zwykle chu.a sie dowiemy , a mogł to być naprawde dobry topic, Panowie z Łodzi chyba nie rozumieją ze ich docinanie jest juz nudne i denerwujace. jak nie macie nic sensownego do powiedzenia to sie nie udzielajcie. |
eLMo126 SC Radom | 2005-05-11 22:45:43 |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-11 23:46:23 Tamten temat znam ale na forum w kjsach startuje kilkadziesiat osób.
A tam wpisały cos z sensem 4 -6 max. Dlatego załozyłem nowy temat. Co do wiochy robionej by łódż to standard ... nie wazne co jest w temacie wazeny by posta klepnac. |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-05-12 00:08:59 a nie mozna sie dopisac do starego tematu - tylko nasrać kolejnych 10 ?
czurers od Łodzi to ty Odd Pear Doll She. [ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-05-12 00:18:41 ] |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-12 01:06:43 spoko dzieki forum na motoforum.pl wiem ze sa tam tez normalni ludzie wiec do łodzi nic niemam |