Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-01 11:34:38 |
Suchy (M) TOYOTA SPAMER Yaris, Carina i Aven ... SPAM | 2005-04-01 14:52:04 to misiek chyba wyczerpał temat |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-04-01 15:30:43
Jak zawsze zresztą Pozdrawiam |
sterciu T E L E T U B I Ś wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2005-04-01 15:59:48 otóż tak , jestem użytkownikiem avensis 2.0 z 2002r i samochód ma przebieg 97kkm z groszami , przy tym aucie prócz wymian klocków , płynów eksplatacyjnych wsumie nic sie nie działo , ostatnio tylko coś z przyspieszaniem ma i trafiła dziś do serwisu (nie licze awari alarmu bo to była wina tego co zakładał), ale auto cały czas jezdzi , silnik zerowe kłopoty , akurat znam to auto od prawie nowości , choć włascicielem nie jestem jeszcze , auto przejezdziło ten przebieg bezawaryjnie |
sterciu T E L E T U B I Ś wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2005-04-01 16:03:41 na temat Cariny E mogę wiecej napisać |
awas1 Warszawa | 2005-04-01 16:04:18 Sterciu: dzięki, właśnie o to mi chodziło |
Suchy (M) TOYOTA SPAMER Yaris, Carina i Aven ... SPAM | 2005-04-01 19:43:51
a może podsumować to krótko: słyszałeś o bezawaryjności toyot?? jesli tak to nie ma się co zastawiać (no fakt tylko trzeba sprawdzić czy nie była jakoś niefortunie bita ) Pozdrawiam |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2005-04-01 20:20:02 Jak Ave to tylko z silnikiem 2.0 lub TurboDieslem. |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-04-02 08:05:32 Temat wyczerpany mogę tylko dodać że co najmniej 2.0 Też tyle mam i teraz się cieszę że wybrałem 2.
Pozdro. |
TomekR TOYOTA DRIVER Toyota Avensis Toruń | 2005-04-04 19:08:07 Mam Ave z 2000 I wersja i wolałbym wersję po liftingu. A oto dlaczego:
1. w "nowej" jest silnik VVT-i, który przyspiesza od 1500 obrotów (przynajmniej tak w Corolce mego brata), a nie od 3200 jak u mnie. Moc obu jest taka sama (ok.115km), ale w VVT-i dostępna przy mniejszym ryku silnika. 2. hamulce: "stara" ma beznadziejne fabryczne tarcze, które się wyginają - w "nowej" cały układ jest zmieniony do tego stopnia, że nic z niego nie pasuje do starej. Stara ma wyłącznie bębny z tyłu, nowa tarcze (nie wiem, czy w każdej wersji). Jak kiedyś przejechałem Octavią 300km i przesiadłem się do mojej (przebieg wtedy 60kkm, wszystko absolutnie sprawne), to myślałem, że mi padło wspomaganie - po prostu w Octavii hamulce były jak brzytwa. 3. wystrój wnętrza: tego, kto wymyślił pseudo-młotkowy lakier w starej powinno się skazać na dożywotnie patrzenie na niego IMO: wersja zliftingowana ma poprawione mankamenty pierwotnej konstrukcji i dlatego warto się nią zaintersować. Jest też zła wiadomość: tą opinię podziela wielu ludzi i dlatego wersja ta jest relatywnie droższa. P.S. W starej wersji dosyć niewygodny jest fotel kierowcy,mimo 3-punktowej regulacji; mnie udało się jakoś dopasować dopiero po zastosowaniu dodatkowej poduszki. Nie wiem, jak z tym w nowej. |
sterciu T E L E T U B I Ś wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2005-04-05 00:45:40 mam ave po liftingu 2002r. , miałem wczesniej ave 1999r. ,ale i tak najlepiej zawsze wspominam Carine E , w tych Avensisach poliftingu jest za duzo nafaszerowanej elektroniki i do tego nie mam przekonania , ajuz miałem pare przygód z elektroniką w tej avensis , dlatego Carinke nadal ciepło wspominam |