Proszę o porade głowica 1100

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć
Ile mozna by splanować głowice w silniku 1116 od Zastavy 1100p.
i jakie dotatkowe przerobki nalezało by w niej wykonać?
szukałęm na tym forum informacji na ten temat lecz jest napisane troche tylko o głowicy od 1300, moze nei znalazłem jesli jest coś napisane na ten temat proszę o wskazamie tego.
ze wszelkie informacje dziekuję.
Cześć
  
 
z tego co wiem to w 1,3 i 1,1 głowice są takie same

a przy okazji dołączę się do pytania , bo nabyłem silniczek 1,5 od regaty85 i będę robił kapitalkę to i przy okazji zrobił bym głowicę żeby było chociaż te seryjne 85 KM
  
 
Jeśli można prosze o podanie wymiarow. o ile splanować i co dalej zrobić z tą głowicą, i w jaki sposob mogłbym poszezyć kanały w niej?
  
 
Jak mogę sprawdzić czy po splanowaniu głowicy o pewna grubość zawory nie będą miały kontaktu z tłokiami? (głowica jest niezeszlifowana jeszcze, nie wiem o jaką grybosc mozna to zrobić)



[ wiadomość edytowana przez: Piotrx dnia 2005-05-04 23:51:57 ]
  
 
Z tym planowaniem to nie jest taka prosta sprawa, sam to rozgryzam od dluzszego czasu. Mozesz sprobowac z plastelina na tlokach albo zmierz skok zaworu i zobacz jego polozenie na zdjetej glowicy.

Kanaly poszerza sie kamieniem szlifierskim albo koncowka z papierem sciernym.
  
 
mailem silnik 1,1 od zastavy i 1,3 od ritmolota oba sa takie same prawie glowica w 1,3 jest wyzsza lekko i tloki wieksze mozliwosci oborbki glowicy z 1,1 i 1,3 sa takie same ja swoje pojechalem 2mm zawory zostawilem seryjne kanaly lekko dopracowac po fabryce niby max co mozna pojechac to 2,25-2,40 ale to juz ryzyko duze.
przy splanowaniu 2mm i seryjnej uszczelce kompresja byla na tyle duza ze na pycha ciezko bylo jednej osobie malca odpalic jak sie silnik rozgrzal to nowy rozrusznik tez nie krecil tak ochoczo ale za to osiagi bajera, ale polecam splanowac cos okolo 1,5mm powinno wystraczyc dopracuj kanaly, doszlifuj zawory i bedzie banglac
  
 
Dziękuję za informacje.
Do jakiej srednicy powiekszyć kanały?