Kartos HONDA CRV Zielonka | NIe wiemm jak w A, ale u mnie w B to b. proste. W dźwigni kierunkowskazów są 3 przyciski (dwa wyżej, jeden niżej - oznaczmy je np. A, B i C). Patrząc na dżwignię od jej szczytu (nie od góry, ale jakby przez lewe okno samochodu) wyglądałoby to tak:
________
| (A) (B) |
|......(C) |
________
<-----------kierunek jazdy
Kiedy tempomat jest wyłączony:
A - włącza tempomat i ustala prędkość na podstawie tej, jaką masz w chwili włączenia (możesz już puścic gaz)
B - nieczynny
C - nieczynny
Kiedy tempomat jest włączony:
A - każde pojedyncze nacisnięcie zwiększa prędkość o 2 km/h
- przytrzymanie zwiększa prędkość liniowo (jakbyś naciskał gaz)
B - każde pojedyncze nacisnięcie zmniejsza prędkość o 2 km/h
- przytrzymanie zmniejsza prędkość liniowo (jakbyś puścił gaz)
C - wyłacza tempomat
UWAGI:
1. włączenie jest możliwe powyże 40 km/h
2. wyłączenie następuje tez po naciśnięciu hamulca, a w manualach chyba również sprzęgła
3. jadąc na tempomacie można przyspeszyć gazem (np. przy wyprzedzaniu); kiedy puścisz gaz prędkość wróci do wcześniej zadanej wartości
Ot i cała filozofia :) |