Obroty max

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Escort 1,3 mono

Do jakich obrotów można to pociągnąć??
Przy jakich osiąga największą moc??

  
 
cisnij gaz do dechy tak aby strzalka wyskoczyla z zegara wtedy jest POWERMOC....jeaa
  
 
mac max jest przy 5000 a kręcić możesz do odcięcia zapłonu
  
 
Byłem dziś swiadkiem rozmowy w której gość stwierdził, że na benzynie autko kręci mu do 5500 tyś.....ale........założył właśnie gaz i teraz kręci nawet do 8000 tyś
  
 
Pewnie ma POWER BUM w kolektorze
ja swojego nie testowalem na "obroty"... bujnąłem go do 180km/h i spasowałem.
  
 
Cytat:
2005-05-04 18:16:17, tjmdm pisze:
Byłem dziś swiadkiem rozmowy w której gość stwierdził, że na benzynie autko kręci mu do 5500 tyś.....ale........założył właśnie gaz i teraz kręci nawet do 8000 tyś


ja w poprzednim autku kadett GSI mialem tak samo na benzynie cos kolo 6.5 tys. odcinal a na gazie krecil sie do bulu
  
 
no i sprawdziłem 6500 poszlo...
  
 
jacy wy brutalni dla tych silniczkow!! ja swojego jak przypiluje do tych 5000 to juz glosno wyje, a wszyscy sie za mna ogladaja.. ale jakos jeszcze go nie pilowalem do przeszlo 6000... bede musial sprawdzic!! tylko wskazowka od paliwa to pewnie tez w tempie obrotow silnika bedzie opadala w dol....
  
 
No ok w końcu ktoś normalny odpisał, a nie tak jak 1 post po mnie
5000 maksymalna moc no ok. Przy 5tys tj mowi przedmowca bedzie wylo hoho
Odciecie zaplonu w 1,3 mono ??
  
 
ladowaczem się nie przejmuj...koleś robi wszystko żeby zwrócić na siebie uwagę....niestety jakoś bez rezultatów jak narazie
  
 
dzisiaj tak dopilowalem do tych 5500 obrotow... ale jakos nie mam sumienia dociągnąc go do czerwonego pola nad tą magiczną 6... ale essi wtedy to az w fotel wciska!! moze i faktycznie jest tam te 105KM musze sobie zamowic jeszcze strumienice i wsadzic zamiast srodkowego tlumika!! wtedy bedzie ryczał wydech a nie silnik!!!
  
 
HEHE
Jeszcze jedno pytanie, sorki ze tak post pod postem.
Czy da sie jakos wyregulowac zaworki zeby tak nie tlukly jak w dieslu ?? Czy taka regulacja cos da
  
 
ten sam probem probowalem rozwiązac u siebie... ale sie nie da!! ten typ tak ma!! to przez to, ze te kołyski popychające zawory są zaraz pod pokrywą od klawiatury tak na wierzchu! i to slychac jak chodzi glosno...
niedawno jak zajechalem po paliwo to jakis facet od wlewanie paliwa na CPN sie pytal, czy to nie diesel przypadkiem!! normalnie chamstwo!! jak puzniej sie okazalo gdy wymieniałem korkową uszczelke pod pokrywą klawiatury to jedna taka kolyska nie wiem czemu byla calkiem wygiełdana i luzna!! i stukała tylko i nie otwierała zaworu w pełni....
  
 
hehehe 7200 kto da wiecej
  
 
Cytat:
2005-05-07 11:27:00, Tazz pisze:
hehehe 7200 kto da wiecej



7200 to przedszkole ,mialem 7500 albo wiecej bo wskazowka juz zachaczyla o ramke predkosciomierza i sie zaciela
  
 
pewnie bylo z 10000

[ wiadomość edytowana przez: Tazz dnia 2005-05-07 11:49:48 ]
  
 
Cytat:
ten sam probem probowalem rozwiązac u siebie... ale sie nie da


a włąśnie że sie da w 1,3 jest ręczna regulacja i wszystko jak sie pięknie ustawi to pieknie działa, bez żadnego stukania jak w dieslu
  
 
Cytat:
2005-05-07 11:27:00, Tazz pisze:
hehehe 7200 kto da wiecej



Hehe Tazz przy 7200 to ja d moim dieslu wrzucam jedynkę
  
 
Cytat:
2005-05-07 12:20:04, Raven pisze:
Hehe Tazz przy 7200 to ja d moim dieslu wrzucam jedynkę



  
 
Cytat:
2005-05-07 11:49:28, Tazz pisze:
pewnie bylo z 10000 [ wiadomość edytowana przez: Tazz dnia 2005-05-07 11:49:48 ]



Taa i tloki tlumikiem wylatywaly