| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sergiusz- Espero 1.8 CD+LPG Sosnowiec | 2005-06-01 10:27:59 Przy przełaczeniu na lpg gaśnie czy na benzynie ??
Ja tak miałem i odrazu po odpaleniu (ze wzgledu na temperature) przeskakiwał mi na lpg i gasł przy drugim odpaleniu i potrzymaniu przez chwile wyzszysz obrotow było juz ok, pomogła regulacja gazu u gazownika podobno za duzo gazu dochodziło i go zalewało. |
pawelb Chełm k/Lublina | 2005-06-03 06:59:04 ostatnio jest chlodno w noce ok 10st. u mnie i sytuacja sie poprawila mianowicei juz nie gasnie przy zapalniu ... nie wiem o co chodzi... |
pawelb Chełm k/Lublina | 2005-06-03 10:55:54 tak wlasnie robie przekrecam zaplon czekam az pompka przestanie bziuczec i zapalam i dalej to samo, jak juz zapli to ma nie rowne obroty i troche sie telepie, |
spiewak warszawa | 2005-06-11 11:55:27 Mam taki sam model Espero i też z 1997 r. i ten sam problem, od jakiegoś czasu. Myślałem, że wymiana filtra paliwa coś zmieni. NIC NIE ZMIENIŁA. Zaznaczę, że nie zawsze problem sie pojawia ale częsciej niż żadziej. Pomaga drugie włączenie zapłonu przed pierwszym rozruchem, ale ile można w ten sposób zapalać.
Pozatym nawet jak próbuję zapalać za pierwszym zapłonem jak odpali to obroty strasznie skaczą to powyżej 10 tys to poniżej 7 tysięcy, po chwili sie normują na 8 tys. Czasami od razu gaśnie. Może ktoś nam to wyjasni? |
Tom69 Passek B4 Combi Piaseczno | 2005-06-11 12:50:22
No to obroty osiągasz extremalne
Tom |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2005-06-11 12:51:25 spiewak to co Ty masz za maszyne, ze masz obrotomierz do 10 tys
espero ma zakres od 0 obrotow do 7 tys. to o czym piszesz to nie 10 tys a 1 tys obrotow ![]() |
spiewak warszawa | 2005-06-11 21:38:18 Tak, mam silnik rakietowy.
PROSTUJĘ: Obroty spadają mi nawet do 500, i pływają przez kilka sekund zanim mniej więcej zatrzymają się na 800. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-06-11 21:42:06 pawelb..a moze to regulator cisnienia paliwa?? tak z glupia frant rzucilem..bo mialem kiedys taka sytuacje i wlasnie na tym sie zabawa skonczyla |
MacMaciek Peugeot 407 Warszawa | 2005-06-11 23:31:58 miałem to samo. Prektycznie za każdym razem po odpaleniu natychmiast gasł. Jeżeli chciałem go przygazować to dławił się i raz udawało się go utrzymać na obrotach ale z reguły nie...
jakiś czas temu zabrałem się za przeróbkę mojej instalcji gazowej. Poprzedni właściciel tak ją założył, że po przejściu na gaz odłączana była całkowicie sonda lambda - po prostu przekaźnik. Stwierdziłem, że jest to totalnie bez sensu i wywaliłem przekaźnik. Zarówno wcześniej jak i teraz zapala mi się check engine ale to jest normalne i przy tak gównianej instalce nic się z tym nie zrobi....ale od tego momentu jak ręką odjął - ani razu nie zdażyło mi się aby zgasł po zapaleniu - cud? Sam jakoś w to nie wierzę, bo przy zapalaniu ECU nie korzysta z sondy labmda ale tylko taką korelację udało mi się zaobserwować., więc może sprawdźcie sposób odcięcia sondyy Pozdrawiam Maciek |
MacMaciek Peugeot 407 Warszawa | 2005-06-11 23:33:23 miałem to samo. Prektycznie za każdym razem po odpaleniu natychmiast gasł. Jeżeli chciałem go przygazować to dławił się i raz udawało się go utrzymać na obrotach ale z reguły nie...
jakiś czas temu zabrałem się za przeróbkę mojej instalcji gazowej. Poprzedni właściciel tak ją założył, że po przejściu na gaz odłączana była całkowicie sonda lambda - po prostu przekaźnik. Stwierdziłem, że jest to totalnie bez sensu i wywaliłem przekaźnik. Zarówno wcześniej jak i teraz zapala mi się check engine ale to jest normalne i przy tak gównianej instalce nic się z tym nie zrobi....ale od tego momentu jak ręką odjął - ani razu nie zdażyło mi się aby zgasł po zapaleniu - cud? Sam jakoś w to nie wierzę, bo przy zapalaniu ECU nie korzysta z sondy labmda ale tylko taką korelację udało mi się zaobserwować., więc może sprawdźcie sposób odcięcia sondyy Pozdrawiam Maciek |